Witam Panowie!!
Nareszcie zakładam mój długo wyczekiwany temat o jednym z 3 moich simów ,który został jako pierwszy odrestaurowany
Simsona mam juz od ładnych paru lat. Kupiłem go w idealnym stanie ale z silnikiem 3 biegowym na platynach. Chodził bdb nigdy nie zawiódł nawet w dalszych trasach. Jednak pewnego dnia będąc na festynie pijany kumpel bez mojej wiedzy postanowił sie przejechać kawałek.
Kazdy wie jak to sie kończy (gleba rów itd) teraz po około 4 latach od tych wydarzen doprowadzilem sima do stanu prawie idealnego (duzo lepszego niz z przed wypadku
zaczne od opisu silnika bo jezeli o rame chodzi to wszystko zostało wymienione co do najmniejszej śróbki poza ramą głowną i przednimi lagamii. Opisze to dokładnie później.
Silnik :
-cylinder Langtunning Reso 60 w całości alumniowy łącznie z tuleją (Powłoka NICASIL)l. tłok 1p. Reso
-zapłon został zmieniony z platyn na VAPE
-skrzynia 5 b długa
-łozyska skf,
-gaźnik LT BVF 19 n1-11 dysza głowna 105( ale zdecydowanie za duza)
-zakup wszystkich narzędzi specjanych do rozłozenia silnika Simsona.
oraz wiele innych pierdół w tym obrotomierz i filtr powietrza filu.
Silnik został złozony przezemnie przy uzyciu wszystkich dedykowanych narzedzi i oczywiscie metodą zimno ciepło,masa uszczelniająca Dirko..
jedyne co w silniku zostło do roboty to regulacja skrzyni 5 b...Chodziło mi o dobrą elastykę i moc od samego dołu -co cylinder reso gwarantuje. Mimo tego ,ze to 60/2 posiada ogromne zasilania jak i bardzo duże okno wydechowe.
Nareszcie zakładam mój długo wyczekiwany temat o jednym z 3 moich simów ,który został jako pierwszy odrestaurowany



Silnik :
-cylinder Langtunning Reso 60 w całości alumniowy łącznie z tuleją (Powłoka NICASIL)l. tłok 1p. Reso
-zapłon został zmieniony z platyn na VAPE
-skrzynia 5 b długa
-łozyska skf,
-gaźnik LT BVF 19 n1-11 dysza głowna 105( ale zdecydowanie za duza)
-zakup wszystkich narzędzi specjanych do rozłozenia silnika Simsona.
oraz wiele innych pierdół w tym obrotomierz i filtr powietrza filu.
Silnik został złozony przezemnie przy uzyciu wszystkich dedykowanych narzedzi i oczywiscie metodą zimno ciepło,masa uszczelniająca Dirko..

jedyne co w silniku zostło do roboty to regulacja skrzyni 5 b...Chodziło mi o dobrą elastykę i moc od samego dołu -co cylinder reso gwarantuje. Mimo tego ,ze to 60/2 posiada ogromne zasilania jak i bardzo duże okno wydechowe.