• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Awarie v
« Wstecz 1 2 3 4 5 … 140 Dalej »
Simson nie ma siły ruszać na ciepłym silniku

Simson nie ma siły ruszać na ciepłym silniku

jasnow7 Offline

Wtajemniczony


Postów: 35
Reputacja: 0
#1
29.06.2024, 22:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.06.2024, 22:38 przez jasnow7.)
Witam 
Mój simek S51 electronic na ciepłym silniku nie ma siły ruszyć, trzeba gazować mu do końca manetką i ruszać na dęba. Simek odpala na kopa na wolnych obrotach pracuje normalnie na biegu jałowym wchodzi normalnie na obroty problem jest podczas ruszania. Gaźnik 16n3-4  czyszczony dokładnie 3 razy podmieniony na gaźnik 16n1-11 i dalej to samo. Cewka sprawdzona, zapłon nie jest przestawiony, kompresja jest sprawdzałem, wydech sprawdzony, simeringi zmienione
proszę o pomoc co go boli...


POMOGŁEM ZOSTAW PLUSIKA Biggrin[/color]
brasxz123 Offline

Nowicjusz


Postów: 5
Reputacja: 0
#2
30.06.2024, 00:29
zobacz czy klin nie jest sciety
i zdejmij gume od filtra powietrza i wtedy tez zobacz


jasnow7 Offline

Wtajemniczony


Postów: 35
Reputacja: 0
#3
30.06.2024, 07:42
Na filtr nie reaguje dalej to samo. Klin sprawdzę jeszcze


POMOGŁEM ZOSTAW PLUSIKA Biggrin[/color]
twojstara1 Offline

Mentor


Postów: 1,570
Reputacja: 22
#4
30.06.2024, 15:40
Ogranicz mu dopływa powietrza. Ściągnij gumę z gaźnika i zaklej mu 1/2 a potem 2/3 otworu. Jeśli to pomoże to znaczy że gdzieś są nieszczelności w skrzyni korbowej.


jasnow7 Offline

Wtajemniczony


Postów: 35
Reputacja: 0
#5
30.06.2024, 19:53
Klin jest na swoim miejscu, spróbuję z tym zaklejaniem ktoś jeszcze coś podpowie?


POMOGŁEM ZOSTAW PLUSIKA Biggrin[/color]
brasxz123 Offline

Nowicjusz


Postów: 5
Reputacja: 0
#6
30.06.2024, 23:42 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2024, 23:45 przez brasxz123.)
to moze magneto ociera o cewki?

lub postaw go na nozke centralna tak aby kolo tylne bylo w powietrzu i odpal silnik wbij bieg i zobacz jak wtedy czy odrazu wkreca sie na kolejnych biegach


Skrecik1991 Offline

Wprawiony


Postów: 85
Reputacja: 2
#7
01.07.2024, 05:21
Kompresja mówisz że jest ale jaka? Być może jest bardzo mała że trzeba, gazować. A do tego na, ile masz, wyprzedzenie zapłonu i czym ustawiasz?.


jasnow7 Offline

Wtajemniczony


Postów: 35
Reputacja: 0
#8
01.07.2024, 09:48
Kompresja jest lekko ponad 10 więc tutaj moim zdaniem jest ok. Zapłon mam ustawiony na 1.8 są zaznaczone punkty najwyższe położenie wału te 1.8 próbowałem delikatnie w jedną i drugą stronę ale dalej to samo


POMOGŁEM ZOSTAW PLUSIKA Biggrin[/color]
IFA_1988 Offline

Ekspert

Postów: 986
Reputacja: 50
#9
03.07.2024, 13:38
A nie zaczyna dymić bardziej kiedy jedzie? Tak jak by zaczął zaciągać olej ze skrzyni?
Iglica na którym ząbku od góry?


jasnow7 Offline

Wtajemniczony


Postów: 35
Reputacja: 0
#10
04.07.2024, 09:13
Iglica przestawiana góra dół nie wiele to zmieniło. Nie widzę zeby bardziej kopcił sprawdzałem poziom oleju w skrzyni i jest ok więc raczej nie ciągnie oleju.


POMOGŁEM ZOSTAW PLUSIKA Biggrin[/color]
IFA_1988 Offline

Ekspert

Postów: 986
Reputacja: 50
#11
05.07.2024, 14:02
Poziom paliwa w komorze jest odpowiedni?


jasnow7 Offline

Wtajemniczony


Postów: 35
Reputacja: 0
#12
07.07.2024, 22:29
Tak, po odkręceniu gaźnika jest na równo ze słupkiem i według instrukcji tak powinno być. Paliwo z baku płynie dobrze jest ciągle w wężyku. Czy możliwe jest ze to wina impulsatora lub modułu zapłonowego?


POMOGŁEM ZOSTAW PLUSIKA Biggrin[/color]
IFA_1988 Offline

Ekspert

Postów: 986
Reputacja: 50
#13
10.07.2024, 13:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2024, 15:14 przez IFA_1988.)
(07.07.2024, 22:29 )jasnow7 napisał(a): Tak, po odkręceniu gaźnika  jest na równo ze słupkiem i według instrukcji tak powinno być. Paliwo z baku płynie dobrze jest ciągle w wężyku. Czy możliwe jest ze to wina impulsatora lub modułu zapłonowego?

Ale poziom paliwa ma być chyba 8mm +/-1 mm od krawędzi pokrywy, czyli wyżej niż ten słupek (i on chyba jest od zabezpieczenia ośki pływaka, żeby się nie wysuwała):
https://youtu.be/0IDc7NG_UfY?t=2603

To raczej nie będzie kwestia zapłonu. Tam ewentualne problemy by mogły się pojawiać po nagrzaniu, a nie przy ruszaniu. Tu coś się dzieje przy dołożeniu obciążenia, czyli zmianach w przepływach i/lub składzie mieszanki.


twojstara1 Offline

Mentor


Postów: 1,570
Reputacja: 22
#14
10.07.2024, 18:18
Ograniczałeś mu powietrze tak jak napisałem?


jasnow7 Offline

Wtajemniczony


Postów: 35
Reputacja: 0
#15
12.07.2024, 23:43
(01.07.2024, 05:21 )Skrecik1991 napisał(a): Kompresja mówisz że jest ale jaka?  Być może jest bardzo mała że trzeba, gazować. A do tego na, ile masz, wyprzedzenie zapłonu i czym ustawiasz?.

(10.07.2024, 18:18 )twojstara1 napisał(a): Ograniczałeś mu powietrze tak jak napisałem?

Tak nic to nie zmieniło


POMOGŁEM ZOSTAW PLUSIKA Biggrin[/color]



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sr50 nie ma siły jechać Canderek_ 2 868 22.08.2023, 19:34
Ostatni post: Canderek_
  Simson S51 nie chce palić na zimnym silniku longi92 8 2,703 29.12.2021, 23:08
Ostatni post: Qwet
  Stukanie w silniku Bobek1822 4 1,702 07.05.2020, 21:12
Ostatni post: Bobek1822
  Simson na ciepłym silniku traci moc slec21 3 1,725 18.09.2019, 09:07
Ostatni post: adasiek1111
  Problemy z odpaleniem na zimnym silniku, świecą sucha #Kacpero 9 2,812 27.05.2019, 18:09
Ostatni post: bomBer

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa