• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Pojazdy użytkowników Konkursy v
1 2 Dalej »
Simson Roku 2024

Simson Roku 2024

Strony (2): 1 2 Dalej »
kamilo0002 Offline

Administrator

Postów: 533
Reputacja: 18
#1
21.11.2024, 17:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.01.2025, 03:04 przez kamilo0002. Powód edycji: Dodanie linku wyników )
Zapraszamy ponownie do naszej zabawy, w której możecie zgłaszać swoje Simsony a my wybierzemy, który zasłuży na miano Simsona Roku 2024! Nie zabrakło oczywiście wartościowych nagród sponsorowanych jak zawsze przez sklep JackMotors.pl. Tym razem jednak postanowiłem, że zajdą małe zmiany w zasadach, a mianowicie 1-sze miejsce wybierze Jury w składzie obecnej i byłej ekipy naszego forum, a największa Wasza liczba głosów w ankiecie zadecyduje kolejno o drugim i trzecim miejscu. Mamy nadzieję, że zapobiegnie to głosom po znajomości i wygra obiektywnie najciekawszy Simson. Dodatkowo tym razem zgłosić się może każdy nowy użytkownik, wystarczy założyć temat ze swoim Simsonem w dziale "Pojazdy użytkowników", a następnie zgłosić swój udział w tym temacie.

Nagrody:
Za pierwsze 3 miejsca Vouchery na dowolne zakupy w sklepie JackMotors.pl
1 Miejsce - 400zł
2 Miejsce - 200zł
3 Miejsce - 100zł

           

Dodatkowo zwycięzca zostanie oznaczony specjalną rangą i kolorem na okres jednego roku. Jego temat w dziale "Pojazdy użytkowników" zostanie przypięty na okres posiadania rangi oraz zdjęcie dodane na tło naszego Facebooka. Każdy z podium dostanie od administratora +2pkt reputacji.

Zasady konkursu:
1. Wziąć udział może każdy zarejestrowany użytkownik! Wystarczy mieć założony temat ze swoim Simsonem w dziale "Pojazdy użytkowników".
2. Następnie zgłoś się w tym temacie (który teraz czytasz) do 22 Grudnia 2024r. (Termin ten może być przedłużony w przypadku braku wystarczającej ilości uczestników).
3. 23 grudnia zostanie aktywowana 7 dniowa ankieta. Największa liczba głosów decyduje o II i III miejscu.
4. I miejsce będzie wyłonione przez Jury w składzie: kamilo0002 (główny admin), bykuu93 (były admin), Bester (współzałożyciel forum), Goodnight (forumowy ekspert), RejzoR (zwycięzca edycji 2023)
5. Głosować na II i III miejsce może każdy użytkownik, który zarejestrował się przed otwarciem ankiety.
6. Dodane zdjęcie musi być dobrej jakości, przy minimalnej rozdzielczości 1920x1080p i przedstawiać wyraźnie i w całości pojazd biorący udział w konkursie.
7. Akceptujemy tylko zgłoszenia wypełnione poprawnie według poniższego kodu:

Skopiuj i wypełnij poniższy kod:
Kod:
[b]Właściciel:[/b] Podaj imię lub nick
[b]Model:[/b] np. S51
[b]Rok prod.:[/b] np. 1990
[b]Modyfikacje:[/b] napisz czy coś było przy nim robione
[b]Krótki opis:[/b] opisz krótko od kiedy posiadasz pojazd itp.
[b]Temat na forum:[/b] podaj link do swojego tematu z działu "pojazdy użytkowników"
[b]Zdjęcie:[/b] Dodaj tylko jedno zdjęcie, najlepiej poprzez załącznik.

KONIEC ZGŁOSZEŃ (23.12.24r.)
>>KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO GŁOSOWANIA<<

KONIEC GŁOSOWANIA (02.01.25r.)
PEŁNE WYNIKI KONKURSU tutaj

.pdf   regulamin_konkursu_simson_roku_2024.pdf (Rozmiar: 79.12 KB / Pobrań: 65)


Mój kanał na YouTube z muzyką klubową -> Housemaker
Simson S50 -> Simson SR50 -> VW Vento -> Seat Leon I -> Audi A3 8P -> Audi A3 8V
Qwet Offline

Ekspert

Postów: 1,050
Reputacja: 34
#2
22.11.2024, 19:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.12.2024, 21:46 przez kamilo0002. Powód edycji: Poprawa kodu )
Właściciel: Qwet
Model: Simson S51
Rok prod.: 1988
Modyfikacje: Z racji przeznaczenia do turystyki, simson przeszedł poważne modyfikacje w tym kierunku. Na dzień dzisiejszy konfiguracja wygląda tak:
- Cylinder 50/4 produkcji JackMotors
- Głowica S51 MZA, stopień sprężania 9,1:1
- Tłok ZT-Tuning 2-pierścieniowy 37,96 (pasowanie 0,13mm)
- Wał korbowy MZA S70
- Kosz sprzęgła MZA S70
- Sprzęgło 5-tarczowe MZA, docisk 1.8mm
- Przedłużony aktuator sprzęgła
- Skrzynia biegów MZA 5B długa, zębatka zdawcza 11z
- Zapłon Ducati Energia (2,2mm przed GMP)
- Gaźnik Dellorto PHBG 21 DS, dysza główna 80
- Gąbkowy filtr powietrza
- Wydech Platek Racing 9500, końcówka tęczowa
- Felgi aluminiowe IFA 2.15x16
- Opony Pirelli Diablo 100/80-16
- Hamulec tarczowy 280mm produkcji JackMotors
- Klemmbar przedniego zawieszenia
- Przód podniesiony o około 30mmm
- Utwardzone sprężyny lag 3,6mm
- Amortyzatory tylne YSS 360mm
- Stopka boczna pod podnóżkiem kierowcy
- Kierownica Enduro
- Osłony na dłonie "uszy słonia"
- Instalacja elektryczna 12V własnego projektu
- Akumulator YUASA 12V 10Ah
- Grzane manetki
- Gniazdko 12V do podłączania grzanej kurtki
- Reflektor CLEAR na żarówkę H4
- Żarówka H4 LED 4300K 25W 4000Lm
- Żarówki LED pozycyjne i stopu
- Licznik elektroniczny z obrotomierzem
- Czujnik prędkości tylnego koła
- Czujnik luzu
- Wskaźnik napięcia
- Wskaźnik EGT
- Wskaźnik wrzuconego biegu
- Przełączalny ogranicznik prędkości 45km/h
- Elektroniczny stabilizator wolnych obrotów
Krótki opis: Ostatnie kilka lat służył jako wyprawowy turystyk mojej lubej, objechał kawał europy, m.in całą Grecję, Norwegię. Teraz kiedy zdała prawo jazdy kat.A, los simsona stanął pod znakiem zapytania, prawdopodobnie będzie używany okazyjnie na jakiś zlot, otwarcia sezonu czy inne podobne imprezy.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s51-p...ej-wyprawy
Zdjęcie: Dodaję w załączniku (nie mogę dodać lepszej jakości bo forum przyjmuje maksymalnie 500kB)


Załączone pliki Miniatury
   


Vmax mojego simsona - Kliknij tutaj
Simsonem do GRECJI - Kliknij tutaj
Instagram Maszy - Kliknij tutaj
Lukz Offline

Nowicjusz


Postów: 5
Reputacja: 0
#3
22.11.2024, 22:27 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2024, 00:24 przez kamilo0002.)
Właściciel: Lukz
Model: Simson s51 enduro
Rok prod.: 1986
Modyfikacje:
Orginalnie simson s51 enduro z 1986r.
Teraz Silnik 90cc na membranie około 20hp
Wał s70
Kartery zt-tuning
Cylinder zt90n po przeróbce u ChyloRacing
Membrana v-force 3
Gaźnik pwk keihin 32
Kosz sprzęgła ronge długie przełożenie
Wkład sprzęgła również ronge
Skrzynia 5b
Filtr zt-tuning
obręcze polerowane ifa 2.15
Opony 80/80
Wydech ChyloRacing
Zabierak ronge CNC
Zapłon MVT DD
Wyglądowo w miare ogrinał
Krótki opis: Sima mam około 10 lat kupiony za pieniądze z komunii. Na aktualnym secie od około roku zrobione okolo 3k km. Wcześniej latał na zwykłej 85/4.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-moj-simek-90-membrana
Zdjęcie:

[Obrazek: DSCN24591.jpg]


BoBxKarol Offline

Simson Roku

Postów: 454
Reputacja: 11
#4
30.11.2024, 10:13
Właściciel: BoBxKarol
Model: S51
Rok prod.: 1981
Modyfikacje:
Silnik:
-Cylinder 80/5/3M produkcji JackMotors
-Tłok Barikit
-Łożysko srebrzone Italkit
-Wał MZA z Wypełniaczami
-Łożyska KOYO, Simmeringi Viton
-Kosz ZT-Tuning, proste zęby,
-Wkład sprzęgła PZ-Tuning, wzmacniane tarcze sprzęgłowe, docisk 1.6mm
-Skrzynia 5b DPR Racing
-Zapłon Ducati Energia
-Gaźnik Stage6 PWK 24mm
-Wydech Fi32
-Kartery napawane, obrobione przez firmę Jack Motors
-Akcesoria typu Dekielek zębatki CNC. uchwyty statora CNC, Bolec beczki biegów Zt-Tuning.
-Gąbkowy filtr powietrza

Wizualnie:
-Lagi z Suzuki RG
-Półka typu Kleembar
-tarcza 280mm, pompka i zacisk dwu tłoczkowy Brembo z Yamahy YZF R125
-Koło tył obręcz polerowana 2.15, opona 100/70
-Koło przód obręcz polerowana 1.85 opona 80/80 
-Piasty polakierowane na czarno
-Licznik Koso Digital
-Klamki Akcesoryjne CNC
-Przełączniki Yamaha YZF R125
-Stacyjka w półce licznika
-Wkład lampy typu Clear H4 Wasem
-Lakier Niebieska Perła z palety Kawasaki
-Błotniki czarny połysk z lakierowanymi szparunkami w kolor baku, boczków
-Rama w czarnym połysku
-Naklejki na wzór DDR
-Amotyzatory Gazowe 380mm
-Wypolerowane elementy aluminiowe
-Akcesoryjne manetki
-Rollgaz Honda CR
-Kierownica Enduro
Krótki opis:
Jestem właścicielem Simsona od 2011r. Wszelkie naprawy, lakierowanie, polerowanie, składanie silnika są wykonywane prze zemnie. Silnik ma zrównoważona charakterystykę. Jest elastyczny, idealny do jazdy na codzień przy czym pali ok.4l/100km. Spokojnie może jechać z prędkością przelotową 70km/h. Pomimo wielu przeróbek starałem się zachować klasyczny wygląd. Duża ilość warstw lakieru bezbarwnego, lakier perłowy, który pięknie mieni się w słońcu, staranna polerka elementów aluminiowych dodała mu niesamowitego blasku. Ilość godzin spędzonych przy budowie jest nie do policzenia. Pochłoną mnóstwo czasu!! Więcej zdjęć i historia modyfikacji, jest w moim temacie do którego link podam poniżej.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s51-8...o-by-karol
Zdjęcie:
[Obrazek: 2463268400_1732954403.jpg]


S53 60/4
S51 80/5/3M Barikit & Koso
Pistolero.sm Offline

Nowicjusz


Postów: 2
Reputacja: 0
#5
04.12.2024, 00:34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.12.2024, 18:05 przez Pistolero.sm. Powód edycji: Poprawa kodu )
Właściciel: Pistolero.sm
Model: S51 Enduro
Rok prod.: 1984
Modyfikacje:
- cylinder DDR II szlif z tłokiem Venandi
- gaźnik Dellorto PHBG 17mm AS dysza główna 78
- zapłon Ducati Energia
- łożyska silnika Koyo
- simeringi Viton
- kartery, głowica, cylinder i dekle silnika po aquablastingu
- popychacz sprzęgła wzmocniony JMP
- kosz sprzęgłowy DPR Classic + nowe tarcze i przekładki MZA
- wał MZA
- tłumik Enduro MZA 28mm
- nowe łożyska kierownicy
- oś wachacza na tulejach poliamidowych
- wszystkie śruby nierdzewne
- amortyzatory tył enduro DPR Classic
- filtr powietrza DPR Performance
- łożyska kół Koyo
- obręcze kół 1,5x16 DPR Classic aluminiowe
- opony Heidenau K46
- szprychy nierdzewne
- nowy napęd MZA 15/34
- kierunkowskazy z białymi kloszami
- nowa instalacja elektryczna IFA
- akumulator 12V Unibat
- siedzenie Enduro pikowane MZA
- fajka świecy Beru
- przerywacz kierunków Plitz elektroniczny
- wszystkie linki nowe
- szczęki hamulca MZA Sport
- nowy kranik paliwa MZA
- piasty kół, obręcze kół, lagi po polerce wibracyjnej
- świeca Isolator ZM14-260
- kabel WN Beru
Krótki opis:
Simek kupiony w marcu 2023r. Całkowicie rozebrany do ostatniej śrubki i poskładany osobiście przeze mnie. Po zakupie zdecydowałem, że przerobię go na Enduro. Rama została wypiaskowana i pomalowana proszkowo. Tak samo boczki i bak. Większość części kupionych nowych. Zrobiony na wzór DDR. Silnikowo 50cc. W przyszłości pewnie wleci jakieś 80ccm  Biggrin

Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s51-e...stolero-sm
Zdjęcie:


Załączone pliki Miniatury
   


Damianik Offline

Doświadczony


Postów: 123
Reputacja: 8
#6
06.12.2024, 18:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.12.2024, 19:15 przez Damianik.)
Właściciel: Damianik
Model: S51E/S83
Rok prod.: 1988
Modyfikacje: Silnikowo jest zwiększona pojemność na 80cc. Do tego dobrany odpowiedni osprzęt wraz z zapłonem Ducati Energia. Wizualnie Simson ma podniesione zawieszenie. Z przodu nowe amortyzatory marki Swh. Z tyłu gazowe 360mm na wahaczu od wersji S83OR. Szerokie obręcze kół 2.5 oraz 2.15 cala posadzone na szerokich oponach Heidenau K72. Szeroka kierownica z poprzeczką, obrotomierz, półka z nierdzewki. Kontrolka luzu. Reflektor clear. Tarczowy układ hamulcowy przód marki SFW. Customowe usztywnienie przedniego zawieszenia. Składane podnóżki MZA. Tuningowy zestaw składanej dźwigni zmiany biegów oraz kopnika. Polerowane aluminium. Zbiornik polakierowany na białą perłę. Prostokątne lusterka oraz czerwone dodatki. Praktycznie cały kompletnie odrestaurowany.
Krótki opis: Simsona posiadam już 15 lat. Wizualnie w całości przestylizowany na wersję S83 według własnej koncepcji lekkiego Supermoto z zachowaniem oryginalnego wyglądu.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-sm80-...y-damianik
Zdjęcie: 

[Obrazek: 1672013900_1733504465.jpg]


https://obrazki.elektroda.pl/9460569000_1701072952.jpg
Daroodre Offline

Nowicjusz


Postów: 5
Reputacja: 0
#7
18.12.2024, 19:59 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.12.2024, 21:47 przez kamilo0002. Powód edycji: Poprawa kodu )
Właściciel: Daroodre
Model: Simson S51
Rok prod.: 1987
Modyfikacje: Simson przeszedł poważne modyfikacje. Na dzień dzisiejszy konfiguracja wygląda tak:
- Cylinder 70/4 SPORT MK2 JackMotors
- Głowica S51 MZA,
- Tłok BARIKIT 2P
- Wał korbowy oryginalny 
- Kosz sprzęgła oryginalny S51
- Sprzęgło oryginalne S51
- Skrzynia biegów oryginalna 4b, zębatka zdawcza 15z
- Zapłon VAPE 12V
- Gaźnik BVF 21N1-11 dysza 90
- Oryginalny filtr powietrza 
- TŁUMIK SIMSON CHROM 32mm SPORT ORG mocowany na sprężynach
- OBRĘCZE KOŁA SIMSON 1,85X16 ALUMINIOWA IFA
- OPONY HEIDENAU M4 2,25X16
- TARCZA JACK MOTORS PARTS 260MM KPL
- AMORTYZATORY TELESKOPY DPR PERFORMANCE SIMSON S51
- AMORTYZATORY SIMSON TYŁ 360MM GAZOWE CZARNO CZERWONE KPL JMP VERSION 2023
- Stopka boczna pod podnóżkiem kierowcy
- Kierownica PZ-Tuning enduro
- OSŁONA PRZECIWPYŁOWA DŹWIGNI SPRZĘGŁA V.2X CZARNA ZAP TECHNIX
- Instalacja elektryczna 12V ORYGINALNA
- Akumulator  Exide 12V 5Ah 65A 
- OBROTOMIERZ SIMSON S51
- BOCZKI KARBONOWE NIEMIECKIEJ PRODUKCJI 
- WKŁAD LAMPY PRZÓD SIMSON LED CUSTOM
- DŹWIGNIA HAMULCA I SPRZĘGŁA SIMSON CZERWONA ALU CNC ANODA ZAP TECHNIX
- ORYGINALNY CZUJNIK STOPU MZA W TYLNIM KOLE
- ŚRUBA POKRYWY BOCZNEJ SIMSON ALU CNC ANODA CZERWONA RACING FORCE
- LICZNIK SIMSON S51/70 60MM 100KM/H + PODŚWIETLENIE MMB
- POKRYWA SILNIKA SIMSON S51 PRAWA CLEAR ALU VENANDI
- SIEDZENIE NA ZAMÓWIENIE WYPRODUKOWANE W NIEMCZECH PRZEZ OSTBLECH_POLSTER
- BAGAŻNIK SIMSON CHROM + UCHWYT BŁOTNIKA MZA
- CHLAPACZE KARBONOWE NA ZAMÓWIENIE Z NIEMIEC
- CZUJNIK STOPU W TYLNIM KOLE MZA
- NAKLEJKI NA BAK FIRMY OST MOPED STORE NIEMCY
- UCHWYT PRZEWODU HAMULCOWEGO SIMSON S50 S51 CZERWONY ALU CNC ANODA RACING FORCE
- BLOKADA KOŁA SIMSON ALU CNC CZERWONY RACING FORCE
- NAPINACZ ŁAŃCUCHA SIMSON S51 SR 50 CZERWONY ALU CNC ANODA JMP KPL
- NAKRĘTKA PRĘTA HAMULCA SIMSON CZERWONA ALU CNC KPL JMP
- PODNÓŻEK PASAŻERA I KIEROWCY ALU CNC CZERWONY RACING FORCE KPL
- OBUDOWA F. POWIETRZA SIMSON CZARNA ORG
- STOJAK CENTRALNY SIMSON WZMOCNIONY 265MM VENANDI
- ŁAŃCUCH SIMSON S51 DID
Krótki opis:  Simson, którego posiadam od 2020 roku, to moja pasja i oczko w głowie. Regularnie uczestniczę nim w zlotach, gdzie wzbudza zainteresowanie swoją wyjątkowością. Przez te lata włożyłem wiele pracy w jego modyfikacje. Po renowacji byłem nim na zlocie w Niemczech, dokładnie w Suhl. Po powrocie wykonałem kolejne modyfikacje, aby nie tylko poprawić jego osiągi, ale także nadać mu unikalny wygląd. Każda zmiana sprawia, że jazda nim to jeszcze większa frajda, a wspomnienia z wypraw są bezcenne.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-s51-70-4-by-dree
Zdjęcie: Dodaję w załączniku


Załączone pliki Miniatury
   


Emil21 Offline

Nowicjusz


Postów: 5
Reputacja: 0
#8
18.12.2024, 21:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.12.2024, 15:55 przez kamilo0002.)
Właściciel: Emil
Model: S51 enduro
Rok prod.: 1989
Modyfikacje: Cylinder 110cc rzt
Wał big bore o dłuższym skoku
Skrzynia 5b długa
Wydech dpr 85-110
Sprzęgło reso
Gaźnik mikuni vm24
Zapłon mvt
Zębatka tył lang tuning 34z
Wahacz wojtala garage
Teleskopy dpr
Lampa przód s50
Siedzenie robione samemu
Opony michelin city pro 80/80

Krótki opis: Posiadam simka 3 lata, i przeszedł przez ten czas szereg modyfikacji żeby wyglądał tak jak teraz. Jego v-max to oklice 140km/h
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-s51-110rzt
Zdjęcie:

[Obrazek: 466923020-587927427217730-926436951360727307-n.jpg]


JakCieHapsne Offline

Wprawiony


Postów: 59
Reputacja: 2
#9
19.12.2024, 18:07 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.12.2024, 21:53 przez kamilo0002. Powód edycji: Poprawa kodu )
Właścicielka: Dominika
Model: S51 B4
Rok produkcji: 1982r
Modyfikacje: Nie ma tu za wiele innowacji, zwykłe 60/4MK2 na seryjnym wydechu, ze skróconym kolankiem. Poliuretanowe tulejki wahacza i silnika, tarcza hamulcowa 220mm z hydraulicznym zawieszeniem z przodu. Dodałam mu obrotomierz, pokrywy silnika polakierowane w srebrny metaliczny połysk, lakier na baku i boczkach wzięty z Audi 80 o kodzie LY5T.  Przeźroczyste Naklejki robione na zamówienie.
Krótki opis: Simson został zakupiony przez mojego brata w 2006r na giełdzie samochodowej w Krakowie, następnie od 2017r użytkuję go ja i już w moim posiadaniu zostały przeprowadzone powyższe modyfikacje.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s60-c...kciehapsne
Zdjęcie: https://i.ibb.co/ZTXpZWT/20241027-163747.jpg
[Obrazek: 20241027-163747.jpg]


Jakub Karliński Offline

Nowicjusz


Postów: 4
Reputacja: 0
#10
19.12.2024, 23:50 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.12.2024, 15:33 przez kamilo0002. Powód edycji: poprawa kodu )
Właściciel: Kuba
Model: S51
Rok prod.: 1984
Modyfikacje: 
Silnik:
-Kartery ZT-Tuning 55mm
-Cylinder ZT85G IIgen/4 kanały pluczące/dolot 24mm/porting | wykonawcą przeróbek jest Chylo Racing 
-Tłok 1p ZT-Tuning 
- Zabezpieczenia sworznia tłoka Athena 12mm
-Gaźnik PWK OKO Clear Edition 24mm
-Szpilki M6 VENANDI 10.9
-Wał ZT-Tuning z aluminiowymi wypełniaczami skok 44mm 
-Głowica ZT-Tuning Racing ze stopniem sprężania 12:1 obróbka wykonana w Jack Motors
-Zapłon MVT PREMIUM
-Świeca NGK Iridium BR8HIX 
-Fajka sylikonowa NGK
-Kabel WN BERU SILICON
-Skrzynia ZT-Tuning 5b 2019
-Wahadełko zmiany biegów CNC ZT-Tuning
-Spawak by Chylo Racing 
-Końcówka wydechu ZT-Tuning
-Sprężyny wydechu POLINI MOTORI SPA 
-Filtr powietrza Twin Air High Performance Airfilter Products 
-Simmeringi silnika VITON/wał SKF
-Kosz sprzęgłowy 
-Sprzęgło
-Wysprzęglik CNC Platek Racing+lożysko NTN
-Popychacze wzmocnione JMP
-Łożyska wału SKF C4
-Łożyska skrzyni SKF C3(walek sprzeglowy od strony sprzegła na łożysku dwurzędowym)
-Bolec wybieraka beczki biegów JMP 
-Nakrętka cylindra DPR PERFORMANCE(na pierścieniach tłokowych)
-Śruby imbus INOX
-Blacha simeringu zębatki zdawczej CNC ZT-Tuning
-Pokrywa sprzęgła Custom by Jackmotors
-Pokrywa zapłonu Custom Handmade
-Dźwignia zmiany biegów TUNING MZA 
-Dźwignia startera chrom S51E MZA
-Starter nożny: zębatka startera MZA, wałek startera MZA, sprężyna MZA, blaszka startera MZA
-Uszczelki silnika GAMBIT+szczeliwo REINZ
-Wszystkie podkładki, segery, nakrętki...

Polerowanie Gas Brzoza Garage 

Wizualnie + nadwozie:
-Rama pomalowana proszkowo i złożona na śrubach imbusowych
-Koło przód 2.15|obręcz DPR, piasta DPR, szprychy DPR Nierdzewka
-Koło tył 2.50|obręcz DPR+szprychy ZT-Tuning Wzmocnione Nierdzewka+piasta IFA
-Opony| Przód Dunlop ScootSmart 90/80
Tył Dunlop ScootSmart 110/70
-Dętki Continetal + nakrętki wentyla Racing Force
-Tarcza 260mm V2 Jack Motors
-Zacisk 4tłok Aprilia RS125
-Guma zabieraka ZT-Tuning
-Zabierak CNC Custom by Simson 77/6/5/2m TT by Kretulo113 MAXedition 
-Wzmocnienie piasty CNC Ronge Motorsport
-Zębatka zabieraka 41z MRF
-Kierownica ProTaper 
-Rollgaz Racing Force CNC
-Dzwignia sprzegla i hamulca+pompa EVO Racing Force
-Wahacz Wojtala Garage + tulejki poliamidowe
-Oś wahacza ZT-Tuning
-Podnóżek kierowcy CROSS EDITION MZA
-Guma manetki replika PROTAPER 
-Podpórka boczna dwu sprężynowa MZA
-Przednie zawieszenien DPR PERFORMANCE wersja krótka 
-Skarpety neopronowe ACERBIS
-Amortyzatory DPR 380mm+zaślepka alu chrom MZA
-Naklejki na bak i boczki S50 wykonane przez Maciek Sztuła
-Lampa przód simson S50 DDR po regeneracji odbłyśnika+szkło org S50 przyciemnione folią ORACAL 8300
-Wkład lampy przód H4 przyciemniony folia ORACAL 8300
-Lampa tył S50 MZA
-Licznik Sigma MC10
-Obrotomierz Racing Force
-Zrywka Voca Racing 
-Lusterka dolne czarne EVO CNC
-Szczęki hamulca MZA
-Instalacja IFA
-Wspornik ramy enduro MZA
-Stacyjka SR50 DABLONA
-Przełącznik S50 org 
-Półka widelca ORG FERO
-Siedzenie simson pikowane MZA
-Chlapacz przód/tył plastik MZA
-Chlapacz tylny gumowy z MZ-tki
-Podkładki CNC JDM style
-Podnóżki pasażera uniwersalne
-Korek zbiornika paliwa Custom Handmade
-Gąbka ochronna zbiornika paliwa FEZ 
-Blokada koła JMP racing CNC
-Łańcuch DID 420-NZ3 GOLD&BLACK
-Ślizg łańcucha Ktm Sx 125 
-Rolka łańcucha uniwersalna
-Napinacze JMP CNC
Krótki opis: czesc, kilka lat temu kupilem simsona S51 z 84roku w oplakanym stanie. Jak to za malolata mialem szereg szalonych pomyslów jak i moim marzeniem było zbudowanie simsona, ktory bedzie nietuzinkowy. Czy mi się udało? Oceńcie sami
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-85cc-...ng-edition
Zdjęcie:


Załączone pliki Miniatury
   


erwick3 Offline

Zaawansowany


Postów: 404
Reputacja: 6
#11
21.12.2024, 09:28 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.12.2024, 14:10 przez kamilo0002. Powód edycji: Poprawa kodu )
Właściciel: erwick3
Model: S53
Rok prod.: 1999
Modyfikacje: Simson przeszedł metamorfozę z modelu Habicht do Enduro (wszystkie części do powrotu do oryginału pozostały). Większych modyfikacji brak, robiony na częściach oryginalnych na wzór oryginału.
Na "wyposażeniu": oryginalny wahacz OR, Klemmbar OR S53, oryginalne amortyzatory regulowane, napęd licznika z koła, manetki Domino i więcej z S53 Smile
Krótki opis: Simson w moich rękach już prawie 5 lat, odkupiony od pierwszego właściciela, który pojazd nabył w polskim salonie. Posiadam oryginalną książeczkę z wbitymi pierwszymi przeglądami. Służy do sporadycznych niedzielnych wycieczek ciesząc nie tylko moje oko.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s53-h...#pid168805
Zdjęcie:
[Obrazek: 02a.jpg]


HoeronixHD Offline

Moderator

Postów: 1,939
Reputacja: 30
#12
21.12.2024, 14:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.12.2024, 14:05 przez HoeronixHD.)
Właściciel: Kamil
Model: S51 przerobione na S51 enduro
Rok prod.: 1985
Modyfikacje: Silnik 74/4, skrzynia 4b, kosz mza s70, sprzęgło 5t dpr evo z dociskiem 1.5, dźwignia sprzęgła dpr, gażnik dellorto pghb 21 ds, zapłon vape mgv, wałek na dwa oringi, zębatka 16z, głowica z centrowaniem, wahacz wojtala garage, złote obręcze, siedzenie obszyte alkantarą, wkład lampy clear, obrotomierz mechaniczny do 12 tys, klemmbar, opony heidenau k55, amortyzatory tył dpr 360mm, osłony na sprężyny acerbis, stopka boczna, uchwyt na telefon, poliuretanowe tuleje na silniku oraz poliamid na wahacu, wydech fi32 dpr, lakier audi na baku i lakier z bmw na błotniki, naklejki na zamówienie
Krótki opis: Simsona posiadam od 2017 roku, kupiony w stanie totalnego trupa. Wymienione praktycznie wszystko bo z tego co było na początku została sama główna rama. Mniej więcej 2022 roku dopiero był w stanie jeździć jednak przez poprzedni gaźnik zabił dwa tłoki. Obecnie jest wciąż modyfikowany i aktualnie ma już założone łożysko ramy langtuning i przednie zawieszenie zt tuning, przednie koło będzie złożone na nowej piaście która umożliwi montaż hamulca tarczowego
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s70-e...hoeronixhd
Zdjęcie:
 [Obrazek: 9942292000_1698684352.jpg]


morg.marcin Offline

Nowicjusz


Postów: 2
Reputacja: 0
#13
21.12.2024, 21:02 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.12.2024, 21:12 przez morg.marcin.)
Właściciel: morg.marcin
Model: Simson S51b
Rok prod.: 1987
Modyfikacje: Nie było jakiś zbytnio modyfikacji bo to jest pojazd zabytkowy ale przed rejestracją dałem mocniejsze amortyzatory tylnie ale i tak wyglądają jak z dawnych lat i uchwyt na telefon
Krótki opis: Tata sprowadził go do domu, gdy miałem około 10 lat. Był zatarty, więc tata zrobił w nim kapitalkę, a ja zacząłem nim jeździć na placu obok domu. Później, na moje 18. urodziny, postanowiliśmy go wyremontować. Po odnowieniu został zarejestrowany jako pojazd zabytkowy i od tamtej pory służy mi do dziś jako niezawodny kompan w podróży.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-historia-pewnego-klasyka
Zdjęcie: w załączniku


Załączone pliki Miniatury
   


Scybulq17 Offline

Nowicjusz


Postów: 2
Reputacja: 0
#14
21.12.2024, 22:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.12.2024, 16:34 przez kamilo0002.)
Właściciel: Scybulq17
Model: Simson S60 Enduro
Rok prod.: 1984
Modyfikacje: Z modyfikacji jedynie nowe amortyzatory na tył od MZA, nowa kanapa, tłumik oraz cylinder almot 60ccm, bagażnik tylni bo używam go na co dzień i większy bagażnik jest praktyczniejszy, reszta oryginał lub jakieś duperele nowe na wzór oryginału.
Krótki opis: Od małego marzyłem o posiadaniu simsona, zainteresowanie starymi motorami wzięło zaczęło się u mnie od pokazania mi przez tatę WSKi dziadka. Jakoś rok temu udało mi się spełnić to moje największe marzenie i go kupić. Trochę było przy nim grzebania bo simson był robiony przez "fachowca". Została w trakcie mojego posiadania zrobiona poprawka instalacji elektrycznej oraz wymiana tarczek oraz docisku sprzęgła. Nawet po dłuższym postoju odpala od strzała, nie zawodzi mnie i śmiało mogę stwierdzić że wygrywa on z nowymi motorowerami pod względem technicznym.
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s60-bialy
Zdjęcie: w załączniku

[Obrazek: 20240430-201904-1.jpg]


labedystas Offline

Nowicjusz


Postów: 4
Reputacja: 0
#15
21.12.2024, 23:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.12.2024, 22:55 przez kamilo0002. Powód edycji: Poprawa kodu )
Właściciel: labedystas
Model: S51
Rok prod.: 1985
Modyfikacje: 
- Cylinderkit PZ-Tuning Allday 60cc po poprawie wad odlewu (2 pierscienie)
- Gaźnik Mikuni VM20-273
- Zapłon MVT Premium z dostosowaną masą wirnika (PZ-TUNING update)
- Dyfuzor Platek Racing classic 9500rpm
- Skrzynia biegów DPR Performance 5b Sport
- Wał korbowy MZA Sport z wypełniaczami
- Filtr powietrza TwinAir Double Layer
- Łożyska wału SKF c4 TN9
- Łożyska skrzyni SKF c3
- Świeca NGK BR10ES
- Kartery po obróbce kanałów (powiększanie, wygładzanie, polerka)
Krótki opis: Simka zakupiłem 3 lata temu po czym rozpocząłem remont, jeździło się bardzo przyjemnie, ale brakowało mocy więc postanowiłem go stuningować. W efekcie końcowym wyszedł nam silniczek o pojemności 60ccm, mocy 11KM (pomiar był robiony przy 32 stopniach na dworze wiec w normalnej temperaturze wyszło by coś tam więcej) i 8,5NM momentu obrotowego. Teraz jeździ się jeszcze przyjemniej, a simek nie jednego potrafi spod świateł zaskoczyć 😉
Temat na forum: https://simsony.info/Thread-simson-s51-6...-pz-tuning
Zdjęcie:


Załączone pliki Miniatury
   



Strony (2): 1 2 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  GŁOSOWANIE Simson Roku 2024 DOGRYWKA kamilo0002 1 527 02.01.2025, 01:25
Ostatni post: kamilo0002
  GŁOSOWANIE Simson Roku 2024 kamilo0002 2 1,783 30.12.2024, 02:08
Ostatni post: kamilo0002
Star Simson roku 2014 kamilo0002 35 59,553 27.01.2015, 18:43
Ostatni post: kamilo0002
  Simson Roku 2014 DOGRYWKA kamilo0002 1 11,450 27.01.2015, 18:21
Ostatni post: kamilo0002
  Konkurs - Simson roku 2013 Szymcio 8 16,530 18.03.2014, 15:51
Ostatni post: kamilo0002

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa