Wiem że to było tłuczone raz po raz na wielu forach,ale:
Do cylindra 60/2:
-W gaźniku BvF zmienić dyszę na 70? czy to coś da?
-Czy zda się tu zębatka 16 [na dwie osoby]? Na jaką mogę liczyć prędkość i moc?
-Czy warto zostawić sobie stary cylek DDR?
-O ile się zmniejszy żywotność silnika?
-Spalanie będzie w granicach 2.8l/100km ?
I nie próbójcie mnie namawiać na żadne 60/4/3 itp. bo nie mam na to nerwów i pieniędzy
Do cylindra 60/2:
-W gaźniku BvF zmienić dyszę na 70? czy to coś da?
-Czy zda się tu zębatka 16 [na dwie osoby]? Na jaką mogę liczyć prędkość i moc?
-Czy warto zostawić sobie stary cylek DDR?
-O ile się zmniejszy żywotność silnika?
-Spalanie będzie w granicach 2.8l/100km ?
I nie próbójcie mnie namawiać na żadne 60/4/3 itp. bo nie mam na to nerwów i pieniędzy
