A więc... no tak 
Jako że po sprzedaży B, ilość Simsonów w garażu się nie zgadzała, musiałem coś kupić. No musiałem!
Simsona trafiłem przypadkiem, z nudów w pracy przeglądałem Olx. Simson rzut kamieniem ode mnie, cena przystępna, stan również. Zadzwonię z ciekawości. Na drugi dzień byłem umówiony na oględziny
Okazało się że sprzedającym jest kolega mojego dziadka, także być może "po znajomości" udało się go kupić dość okazyjnie.
Dlaczego S50 ? Nie ma tego dużo. Nie rozbierałem jeszcze takiego silnika
Do rzeczy.
Rok produkcji 1979. Z dokumentami. Wersja B2 Elektronic. Żałuję tylko że nie ma zbiornika paliwa starszego typu (być może taki zakupię), choć to było by troszkę odbiegiem od oryginału, gdyż w tym roczniku szły już nowsze zbiorniki. Ogólnie było o niego dbane, może dlatego że nie jeździł nim narwany małolat. Sporo nowych części (cylinder i tłok Almota, nowy wydech MZA i wiele wiele innych). Zachował się w oryginalne , błotnik przód , lampa przód i tył , bagażnik , przełączniki kierownicy itd.
Jakie plany ? Rozbieramy całego i pomału ruszamy z tematem
![[Obrazek: 25svjp0.jpg]](http://i57.tinypic.com/25svjp0.jpg)
![[Obrazek: 28cm5uw.jpg]](http://i60.tinypic.com/28cm5uw.jpg)
![[Obrazek: sopvnm.jpg]](http://i61.tinypic.com/sopvnm.jpg)
![[Obrazek: 1zf61b8.jpg]](http://i61.tinypic.com/1zf61b8.jpg)
![[Obrazek: raaonp.jpg]](http://i58.tinypic.com/raaonp.jpg)
Spokojnie, owiewkę i te lusterka już wywaliłem
Lakier na Simku jest w bdb stanie, ale ma być igła. Oryginalnie był taki, i pewnie taki będzie.
![[Obrazek: 25tawr4.jpg]](http://i57.tinypic.com/25tawr4.jpg)
Wolwo, ty masz chyba takiego Comforta, co ?
Rozbióra jak skończę ETZ. Czyli już niedługo.
Tradycyjnie w temacie będzie sporo fotek z postępu prac, jak i opis.
Komentować!

Jako że po sprzedaży B, ilość Simsonów w garażu się nie zgadzała, musiałem coś kupić. No musiałem!
Simsona trafiłem przypadkiem, z nudów w pracy przeglądałem Olx. Simson rzut kamieniem ode mnie, cena przystępna, stan również. Zadzwonię z ciekawości. Na drugi dzień byłem umówiony na oględziny

Dlaczego S50 ? Nie ma tego dużo. Nie rozbierałem jeszcze takiego silnika

Do rzeczy.
Rok produkcji 1979. Z dokumentami. Wersja B2 Elektronic. Żałuję tylko że nie ma zbiornika paliwa starszego typu (być może taki zakupię), choć to było by troszkę odbiegiem od oryginału, gdyż w tym roczniku szły już nowsze zbiorniki. Ogólnie było o niego dbane, może dlatego że nie jeździł nim narwany małolat. Sporo nowych części (cylinder i tłok Almota, nowy wydech MZA i wiele wiele innych). Zachował się w oryginalne , błotnik przód , lampa przód i tył , bagażnik , przełączniki kierownicy itd.
Jakie plany ? Rozbieramy całego i pomału ruszamy z tematem

![[Obrazek: 25svjp0.jpg]](http://i57.tinypic.com/25svjp0.jpg)
![[Obrazek: 28cm5uw.jpg]](http://i60.tinypic.com/28cm5uw.jpg)
![[Obrazek: sopvnm.jpg]](http://i61.tinypic.com/sopvnm.jpg)
![[Obrazek: 1zf61b8.jpg]](http://i61.tinypic.com/1zf61b8.jpg)
![[Obrazek: raaonp.jpg]](http://i58.tinypic.com/raaonp.jpg)
Spokojnie, owiewkę i te lusterka już wywaliłem

Lakier na Simku jest w bdb stanie, ale ma być igła. Oryginalnie był taki, i pewnie taki będzie.
![[Obrazek: 25tawr4.jpg]](http://i57.tinypic.com/25tawr4.jpg)
Wolwo, ty masz chyba takiego Comforta, co ?

Rozbióra jak skończę ETZ. Czyli już niedługo.
Tradycyjnie w temacie będzie sporo fotek z postępu prac, jak i opis.
Komentować!