14.06.2020, 21:17
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam Simsona który przeszedł gruntowny remont. Nowy wal mza cylinder Alomt 60 tłok black Racing oczywiście uszczelniacze uszczelki łożyska fag. Zapłon platyna. Z polecenia JM poradzili mi abym kupił gaźnik 16n1-11 firmy DPR. Zmienił dysze na 72. Problem polega na tym. Ze gdy postoji 3 minut przy próbie odpalenia gaśnie po kilku senundach pracy silnika trzeba dodać gaz i pracuje później bez problemu. Następny problem podczas jazdy przy prędkości 40 dodaniu mu pełnego gazu jest taka dziura w obrotach przez chwilę. Iglica ustawiona została na 2 rowku liczonym od góry. Następna rzecz gdy wkręcę śrubę od powietrza na około 1 obrot nie zapali tak jak by dostawał zbyt dużo paliwa. Gdy jest na 2 obroty powstaje ta dzura. 1.5 obrota zaś zaczyna pracować nierówno z wolnych obrotów słychać jak by dostawał za dużo paliwa. Gdzie popełniam błąd proszę was o poradę.