Witam Per Pany
Simsonka posiadam hoho od 27.11.2012. Simson przeszedł nie udany "remont" przez miejscowego mechanika (rudy) więc nie ma co się spodziewać zbyt wiele. Z wielkimi problemami (puchnący tłok) przejeździłem od kwietnia do sierpnia z wieloma problemami, zrobiłem może ze 300 km. Potem oddałem do majstra który zrobił generalke. Od dłuższego czasu sam go robie, a to co zmienione jest w nim od czasu gdy go posiadam, to głowa mała. Wydane troche hajsu, a to ile czasu, nerwów straciłem to nie pytajcie. Silnik przeżył po ostatnim remoncie ok. 10k km po czym, straciło się sprzęgło, coraz słabszy był, pękła sprężynka biegów i olej spier*alał jak rumun przed pracą. Po czym stwierdziłem że zrobie remont. Wał s70 z wyp. został bo nie był praktycznie zniszczony, zero luzów góra dół, więc izi. Reszta wygląda tak :
Łożyska NTN, simmery NJK, uszczelki, kulki skrzyni, łożysko igiełkowe INA, 70/4 z jm, no i tłok od hondy dio. Póki co simek przejechał 7km, od złożenia silnika, wyregulowałem skrzynie(brak 3 i 4), potem zapłon (iskra słaba, klin ściety), potem sprzęgło. Wpadł stary amal 21T, który posiadałem przy hardkosowym 60/4 i spawaku Zdjęcie z tamtego roku, wiem chu*owo wyglądają błotniki pomarańczowe
Tak simek wyglądał pod koniec tamtych wakacji
To zdjęcie z kwietnia bieżącego roku. Latał na 60//4, amal 21T i spawak 9500 by Marcias
Dziękuje za przeczytanie, za nie przeczytanie też dziękuje
Teraz robie na ori no i kolorek to moja intymna prywatność którą wam pokaże po pomalowaniu
Simsonka posiadam hoho od 27.11.2012. Simson przeszedł nie udany "remont" przez miejscowego mechanika (rudy) więc nie ma co się spodziewać zbyt wiele. Z wielkimi problemami (puchnący tłok) przejeździłem od kwietnia do sierpnia z wieloma problemami, zrobiłem może ze 300 km. Potem oddałem do majstra który zrobił generalke. Od dłuższego czasu sam go robie, a to co zmienione jest w nim od czasu gdy go posiadam, to głowa mała. Wydane troche hajsu, a to ile czasu, nerwów straciłem to nie pytajcie. Silnik przeżył po ostatnim remoncie ok. 10k km po czym, straciło się sprzęgło, coraz słabszy był, pękła sprężynka biegów i olej spier*alał jak rumun przed pracą. Po czym stwierdziłem że zrobie remont. Wał s70 z wyp. został bo nie był praktycznie zniszczony, zero luzów góra dół, więc izi. Reszta wygląda tak :
Łożyska NTN, simmery NJK, uszczelki, kulki skrzyni, łożysko igiełkowe INA, 70/4 z jm, no i tłok od hondy dio. Póki co simek przejechał 7km, od złożenia silnika, wyregulowałem skrzynie(brak 3 i 4), potem zapłon (iskra słaba, klin ściety), potem sprzęgło. Wpadł stary amal 21T, który posiadałem przy hardkosowym 60/4 i spawaku Zdjęcie z tamtego roku, wiem chu*owo wyglądają błotniki pomarańczowe
Tak simek wyglądał pod koniec tamtych wakacji
To zdjęcie z kwietnia bieżącego roku. Latał na 60//4, amal 21T i spawak 9500 by Marcias
Dziękuje za przeczytanie, za nie przeczytanie też dziękuje
Teraz robie na ori no i kolorek to moja intymna prywatność którą wam pokaże po pomalowaniu
Setup:
Cylinder 70/4 REJSZING
Tłok BLACK RACING 1P
Amal 21T
Ducati energia
Zębatka 14z
Kosz sprzęgłowy s51
Sprzęgł 4t + docisk 1.6mm + wzmocnione popychacze sprzęgła
Spawak
v-max nieznany
Napewno powyżej 70=docieranie
Cylinder 70/4 REJSZING
Tłok BLACK RACING 1P
Amal 21T
Ducati energia
Zębatka 14z
Kosz sprzęgłowy s51
Sprzęgł 4t + docisk 1.6mm + wzmocnione popychacze sprzęgła
Spawak
v-max nieznany
Napewno powyżej 70=docieranie