Witam wszystkich 

Pewnie mnie już kojarzycie, na forum egzystuję od kilku miesięcy. Równie dobrze wiecie, że mam obecnie 2 Simsony - Enduro oraz S51/1 "na handel" 
Sprawa jednak obróciła się do góry nogami! Jak wiecie od dawna chodzi mi po głowie wykonanie 83ccm w Simie
Sprzedaję (za jakiś czas) mojego Enduro, a tego S51/1 robię od podstaw, bez kompromisów 
Mój Simson na razie będzie mi służył do przemieszczania w razie potrzeby, ale mam odłożone trochę kasy i za to powoli będę dłubać coś przy tym Simie
Tak jest będzie upragnione 83/5M na Barikicie by kaalli

Sprawa jednak obróciła się do góry nogami! Jak wiecie od dawna chodzi mi po głowie wykonanie 83ccm w Simie


Mój Simson na razie będzie mi służył do przemieszczania w razie potrzeby, ale mam odłożone trochę kasy i za to powoli będę dłubać coś przy tym Simie

Tak jest będzie upragnione 83/5M na Barikicie by kaalli

Może opiszę dokładne plany związane z Simsonem:
Silnik:
Cylinder & tłok: 83/5M Barikit by kaalli
Skrzynia: 5b lang MZA
Wał: S70 z wypełniaczami
Gaźnik: Amal 21 (nie wykluczone, że w przyszłości wpadnie Dellorto 21mm)
Wydech: spawak od Platka (strojenie jeszcze nie ustalone)
Kosz sprzęgłowy: S70 odchudzany
Zapłon: Ducati Energia bądź LFK
Zębatka: 15z/16z
Docisk: 1,6mm
Skrzynia: 5b lang MZA
Wał: S70 z wypełniaczami
Gaźnik: Amal 21 (nie wykluczone, że w przyszłości wpadnie Dellorto 21mm)
Wydech: spawak od Platka (strojenie jeszcze nie ustalone)
Kosz sprzęgłowy: S70 odchudzany
Zapłon: Ducati Energia bądź LFK
Zębatka: 15z/16z
Docisk: 1,6mm
Myślę, że sprawę silnika opisałem wystarczająco 

Optyka:
Malowanie ramy - czarny połysk
Malowanie boczków i baku - kolor niebieski metalik z złotymi drobinkami, dokładnie nie wybrany
Naklejki własnej produkcji
Lagi USD
Tarcza + zacisk dwutłoczkowy - najprawdopodobniej z NSR JC20 albo ZX6R
Kierownica Kyoto - srebrna/złota
Felgi zaplecione na nowych szprychach, na tył obręcz 2,15x16 stal-chrom
Opony:
przód: K55 tył: K72 100/70
Nowy pokrowiec siedzenia - pikowany
Stopka boczna przy silniku
Nowe amorki tył
Obrotomierz diodowy, licznik cyfrowy
Półka od Krzycha - polerowana
Reflektor przód - Clear
Lampa tylna - okrągła oryginał na LEDach
Mini kierunki z przodu
Lusterka F1
Dźwignie startera oraz biegów - sportowe chrom
Cylinder w czarny mat
Puszka oklejona carbonem
Polerka wszystkiego co aluminiowe
oraz wiele innych rzeczy...
Malowanie boczków i baku - kolor niebieski metalik z złotymi drobinkami, dokładnie nie wybrany
Naklejki własnej produkcji
Lagi USD
Tarcza + zacisk dwutłoczkowy - najprawdopodobniej z NSR JC20 albo ZX6R
Kierownica Kyoto - srebrna/złota
Felgi zaplecione na nowych szprychach, na tył obręcz 2,15x16 stal-chrom
Opony:
przód: K55 tył: K72 100/70
Nowy pokrowiec siedzenia - pikowany
Stopka boczna przy silniku
Nowe amorki tył
Obrotomierz diodowy, licznik cyfrowy
Półka od Krzycha - polerowana
Reflektor przód - Clear
Lampa tylna - okrągła oryginał na LEDach
Mini kierunki z przodu
Lusterka F1
Dźwignie startera oraz biegów - sportowe chrom
Cylinder w czarny mat
Puszka oklejona carbonem
Polerka wszystkiego co aluminiowe
oraz wiele innych rzeczy...
Planowane ukończenie projektu to środek wakacji 2015 (zależy jak mi pójdzie z sprzedażą Simsona) 

Tak Simson wyglądał jak go kupiłem:
![[Obrazek: bikepics-2709149-full.jpg]](http://www.bikepics.com/pics/2014/11/18/bikepics-2709149-full.jpg)
Dzięki za zainteresowanie tematem

Pozdrawiam!
83/5M pałer 

pozdrawiam, Rafał!
