24.10.2017, 19:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2021, 18:49 przez HoeronixHD.)
Hej, jako że iż ponieważ na forum mało się dzieje to zrobię nowy temat bo mało ludzi pisze tematy
Przedmiotem badań jest Simson S51 z '85 pierwotnie "eNka" przerobiony przeze mnie na B bo bałem się bez stacyjki go zostawić pod sklepem. O dziwo oryginalnie był lakierowany na RAL 6018.
Pierwszym właścicielem był mój dziadek, potem wujek(brat mamy), mama i teraz ja.
Silnikowo ok, dostał 2,5 tysiąca kilometrów temu nowe łożyska SKF, simmeringi i segery. Gaźnik nowej produkcji 16N1-11(stary był taki sam ale pękł odlew),
gaźnik jak najbardziej spoko - nawet go nie regulowałem a jest kawa z mlekiem.
Nowe elementy chromowane, nowy bak i lakierowane boczki, szprychy i opony. Nowa instalacja i tyle.
Jedyne "tjuningi" tutaj to clear + cewka 35w + 35w 6v HS1 na czas póki nie skończę S70.
Na zimę mam kilka rzeczy do porobienia m. in. wymienić tylną żarówke 5W i podświetlenia licznika oraz nowa kopka + uszczelnienie wałka startera.
Potem koniecznie szlif cylindra + nowy tłok. Przydało by się też lakierować ramę bo rdza tu i ówdzie wychodzi.
Wiele osób nie wierzy ale rekord prędkości osiągnięty tutaj to 72.2km/h GPS. Cylinder DDR 50/2. Mimo trzech biegów bierze SR50/1 C kolegi jak chce. Zębatka zdawcza 15z.
Zapraszam do komentowania
Przedmiotem badań jest Simson S51 z '85 pierwotnie "eNka" przerobiony przeze mnie na B bo bałem się bez stacyjki go zostawić pod sklepem. O dziwo oryginalnie był lakierowany na RAL 6018.
Pierwszym właścicielem był mój dziadek, potem wujek(brat mamy), mama i teraz ja.
Silnikowo ok, dostał 2,5 tysiąca kilometrów temu nowe łożyska SKF, simmeringi i segery. Gaźnik nowej produkcji 16N1-11(stary był taki sam ale pękł odlew),
gaźnik jak najbardziej spoko - nawet go nie regulowałem a jest kawa z mlekiem.
Nowe elementy chromowane, nowy bak i lakierowane boczki, szprychy i opony. Nowa instalacja i tyle.
Jedyne "tjuningi" tutaj to clear + cewka 35w + 35w 6v HS1 na czas póki nie skończę S70.
Na zimę mam kilka rzeczy do porobienia m. in. wymienić tylną żarówke 5W i podświetlenia licznika oraz nowa kopka + uszczelnienie wałka startera.
Potem koniecznie szlif cylindra + nowy tłok. Przydało by się też lakierować ramę bo rdza tu i ówdzie wychodzi.
Wiele osób nie wierzy ale rekord prędkości osiągnięty tutaj to 72.2km/h GPS. Cylinder DDR 50/2. Mimo trzech biegów bierze SR50/1 C kolegi jak chce. Zębatka zdawcza 15z.
Zapraszam do komentowania