Witam 
Chciałbym wam zaprezentować wam mojego Simsonka . Jest to model s51 B3 z 1987r. Został zakupiony przez mnie w czerwcu 2013 roku i stopniowo ulepszany i robiony pod siebie aż do dziś (Grudzień 2014). Po zakupie Simson był w stanie na 3,jak zresztą sami widzicie .Nie będę się tu dokładnie rozpisywał co do jego historii zmian bo tego jest za dużo
wiec opisze wam jego stan teraźniejszy i chyba końcowy
Modyfikacje mechaniczne :
-Skrzynie 3B
-cylinder 50cm3 po 3 szlifach
-nowy kosz sprzęgłowy s51
-wał korbowy s51 DDR po regeneracji z korbą wm Motors
-łożyska FAG C3
-zębatka zdawcza 15Z
-zapłon platyny 6V- z nową instalacją
-wydech MZA 22mm
V max - 70 km/h
Modyfikacje optyczne :
Kolor baku i boczków -pomarańczowy z palety simsona lekko rozjaśniony
Błotniki oraz elementy ramy w czarnym połysku
-zegary -licznik 100km/h oraz obrotomierz 10 000rpm
-pokrywa silnika 4B comfort z wejściem na obrotomierz
-półka liczników w carbonie 3D z kontrolkami kierunków oraz włączonych świateł
-opony szosowe Vee Rubber 16x2,75
-puszka w carbonie 3D
-piasty pomalowane na czarno
-wykonana polerka wszystkich pokryw dekli ,piast ...
-w większości jest poskładany na śrubach imbusowych
-tylne amorki z 5 stopniową regulacją + przedłużki a przednie lagi zregenerowane i podniesione na maxa na sprężynach 3,4 mm
-nowy pokrowiec,klosze itd ...
Ogólnie Simson jest zrobiony tak jak chciałem
Remont pochłonął dużo czasu i pieniędzy ale było warto
Simsonek nigdy mnie nie zawiódł ,jest moim głównym pojazdem i bardzo ładnie się spisuje . Jego średnia trasa na jeden wyjazd to 50km.
Spalanie to 2,5 l na 100km a V max wynosi jak już wyżej wspominałem 70 km/h
Zachęcam wszystkich do śledzenia strony na fb o nim -https://www.facebook.com/bymichas?ref=hl
Jak także filmików na yt -https://www.youtube.com/channel/UCaWJ9zGsdyT9hi0hVt1ZR3w/videos
Pozdrawiam wszystkich użytkowników oraz administrację Simsony Info
Stan teraźniejszy :

Chciałbym wam zaprezentować wam mojego Simsonka . Jest to model s51 B3 z 1987r. Został zakupiony przez mnie w czerwcu 2013 roku i stopniowo ulepszany i robiony pod siebie aż do dziś (Grudzień 2014). Po zakupie Simson był w stanie na 3,jak zresztą sami widzicie .Nie będę się tu dokładnie rozpisywał co do jego historii zmian bo tego jest za dużo


Modyfikacje mechaniczne :
-Skrzynie 3B
-cylinder 50cm3 po 3 szlifach
-nowy kosz sprzęgłowy s51
-wał korbowy s51 DDR po regeneracji z korbą wm Motors
-łożyska FAG C3
-zębatka zdawcza 15Z
-zapłon platyny 6V- z nową instalacją
-wydech MZA 22mm
V max - 70 km/h
Modyfikacje optyczne :
Kolor baku i boczków -pomarańczowy z palety simsona lekko rozjaśniony
Błotniki oraz elementy ramy w czarnym połysku
-zegary -licznik 100km/h oraz obrotomierz 10 000rpm
-pokrywa silnika 4B comfort z wejściem na obrotomierz
-półka liczników w carbonie 3D z kontrolkami kierunków oraz włączonych świateł
-opony szosowe Vee Rubber 16x2,75
-puszka w carbonie 3D
-piasty pomalowane na czarno
-wykonana polerka wszystkich pokryw dekli ,piast ...
-w większości jest poskładany na śrubach imbusowych
-tylne amorki z 5 stopniową regulacją + przedłużki a przednie lagi zregenerowane i podniesione na maxa na sprężynach 3,4 mm
-nowy pokrowiec,klosze itd ...

Ogólnie Simson jest zrobiony tak jak chciałem


Spalanie to 2,5 l na 100km a V max wynosi jak już wyżej wspominałem 70 km/h

Zachęcam wszystkich do śledzenia strony na fb o nim -https://www.facebook.com/bymichas?ref=hl
Jak także filmików na yt -https://www.youtube.com/channel/UCaWJ9zGsdyT9hi0hVt1ZR3w/videos
Pozdrawiam wszystkich użytkowników oraz administrację Simsony Info
Stan teraźniejszy :