17.04.2017, 16:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.06.2018, 19:39 przez mateos1995.)
Witam. Jakiś czas już goszczę na tym forum,a nie zaprezentowałem jeszcze Mojego sima więc nadszedł czas by to zrobić; Zapraszam
:
Simson(S51) pochodzi z 1983 roku posiada skrzynię 4-biegową oraz instalację 6V.
Obecnie w Simsonie jest cylinder 60/4,gaźnik Amal 21 oraz wydech fi32.
Vmax : jeszcze nie pomierzyłem
KRÓTKA HISTORIA :
Motorower kupiłem w kwietniu 2015 roku w pobliskiej miejscowości.
Ogólnie Simson nie wyglądał katastrofalnie i podobno był bezwypadkowy ale urwany podnóżek (PRZYSMARKANY ! Bo spawaniem tego nie nazwę),lekko skrzywiona kierownica,pokaleczona dźwigienka zmiany biegów,lusterko i migacz mówiły mi co innego,niby szczegóły ale denerwowały.
Jednak postanowiłem go kupić i doprowadzić do normalnego stanu.
Na początku zostały wymienione :
-Podnóżek (mimo iż zakupiłem do danego modelu to nie pasował i trzeba było go bardziej zakrzywić )
-Kierownica (stara była nie dość,że krzywa to chrom odpadał)
-Kierunkowskazy (dobite po przewrotce
)
-Dźwigienki biegów oraz kopniak (j.w. )
-Lusterka
-Stacyjka (rozleciała się w międzyczasie)
-Cewka
Po jakimś czasie straciłem zapał do sima i planowałem go sprzedać,powodem również był brak środków na dalsze prace,a te były wymagane gdyż Simson nadal nie był doskonały(ubytki farby,przetarcia,lekka rdza na błotnikach,zepsuty licznik,skatowane felgi)
Jednak po jakimś czasie odzyskałem wene,a i hajs się znalazł na to by ruszyć z pracami nad Simsonem.
Dodaję parę zdjęć jak wyglądał po lekkim ogarnięciu :
![[Obrazek: ac5faab7157c7bb7med.jpg]](https://images84.fotosik.pl/511/ac5faab7157c7bb7med.jpg)
![[Obrazek: fa91e033fa00714fmed.jpg]](https://images82.fotosik.pl/511/fa91e033fa00714fmed.jpg)
Jeszcze w jesiennej scenerii :
![[Obrazek: 89250e3e50ee401cmed.jpg]](https://images81.fotosik.pl/512/89250e3e50ee401cmed.jpg)
Zapraszam do oceny i komentowania

Simson(S51) pochodzi z 1983 roku posiada skrzynię 4-biegową oraz instalację 6V.
Obecnie w Simsonie jest cylinder 60/4,gaźnik Amal 21 oraz wydech fi32.
Vmax : jeszcze nie pomierzyłem

KRÓTKA HISTORIA :
Motorower kupiłem w kwietniu 2015 roku w pobliskiej miejscowości.
Ogólnie Simson nie wyglądał katastrofalnie i podobno był bezwypadkowy ale urwany podnóżek (PRZYSMARKANY ! Bo spawaniem tego nie nazwę),lekko skrzywiona kierownica,pokaleczona dźwigienka zmiany biegów,lusterko i migacz mówiły mi co innego,niby szczegóły ale denerwowały.
Jednak postanowiłem go kupić i doprowadzić do normalnego stanu.
Na początku zostały wymienione :
-Podnóżek (mimo iż zakupiłem do danego modelu to nie pasował i trzeba było go bardziej zakrzywić )
-Kierownica (stara była nie dość,że krzywa to chrom odpadał)
-Kierunkowskazy (dobite po przewrotce

-Dźwigienki biegów oraz kopniak (j.w. )
-Lusterka
-Stacyjka (rozleciała się w międzyczasie)
-Cewka
Po jakimś czasie straciłem zapał do sima i planowałem go sprzedać,powodem również był brak środków na dalsze prace,a te były wymagane gdyż Simson nadal nie był doskonały(ubytki farby,przetarcia,lekka rdza na błotnikach,zepsuty licznik,skatowane felgi)

Jednak po jakimś czasie odzyskałem wene,a i hajs się znalazł na to by ruszyć z pracami nad Simsonem.

Dodaję parę zdjęć jak wyglądał po lekkim ogarnięciu :
![[Obrazek: ac5faab7157c7bb7med.jpg]](https://images84.fotosik.pl/511/ac5faab7157c7bb7med.jpg)
![[Obrazek: fa91e033fa00714fmed.jpg]](https://images82.fotosik.pl/511/fa91e033fa00714fmed.jpg)
Jeszcze w jesiennej scenerii :
![[Obrazek: 89250e3e50ee401cmed.jpg]](https://images81.fotosik.pl/512/89250e3e50ee401cmed.jpg)
Zapraszam do oceny i komentowania