21.02.2021, 23:00
Po przedstawieniu w strefie powitań nadszedł czas na przedstawienie Simsona.
Simson odstawiony do garażu 20 lat temu w stanie ogólnym dobrym- jeździł, skręcał i hamował Pewnie dziś by mu wystarczył porządny przegląd, czyszczenie regulacja i można wsiadać. Jednak chciałbym przywrócić mu "blask". Przede wszystkim pełną sprawność mechaniczną i fabryczne osiągi oraz przywrócić oryginalny lakier (jasnozielony). Simson miał zdjętą fabryczną blokadę prędkości, ale nie wiem na czym to polegało- modyfikacja gaźnika czy zębatek (bo modułu chyba nie ma- zapłon na platynki). Gaźnik to 16n1-8. Nie wiem jeszcze jakie ma dysze. Chyba zależałoby mi na zachowaniu też oryginalnej pojemności, ale jeśli obecny tłok/cylinder będzie wymagał roboty to słyszałem że modyfikacja na 60 ccm polega tylko na wymianie kompletu cylinder+tłok - wtedy rozważę zmianę pojemności (nie ważę już tyle co 20 lat temu).
Proszę o Wasze opinie i porady
Rozumiem, że w tym temacie mogę zadawać pytania i aktualizować stan prac przy simsonie
Simson odstawiony do garażu 20 lat temu w stanie ogólnym dobrym- jeździł, skręcał i hamował Pewnie dziś by mu wystarczył porządny przegląd, czyszczenie regulacja i można wsiadać. Jednak chciałbym przywrócić mu "blask". Przede wszystkim pełną sprawność mechaniczną i fabryczne osiągi oraz przywrócić oryginalny lakier (jasnozielony). Simson miał zdjętą fabryczną blokadę prędkości, ale nie wiem na czym to polegało- modyfikacja gaźnika czy zębatek (bo modułu chyba nie ma- zapłon na platynki). Gaźnik to 16n1-8. Nie wiem jeszcze jakie ma dysze. Chyba zależałoby mi na zachowaniu też oryginalnej pojemności, ale jeśli obecny tłok/cylinder będzie wymagał roboty to słyszałem że modyfikacja na 60 ccm polega tylko na wymianie kompletu cylinder+tłok - wtedy rozważę zmianę pojemności (nie ważę już tyle co 20 lat temu).
Proszę o Wasze opinie i porady
Rozumiem, że w tym temacie mogę zadawać pytania i aktualizować stan prac przy simsonie