• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Pojazdy użytkowników S50, S51, S53, S70 v
« Wstecz 1 2 3 4 5 … 27 Dalej »
Simson S51 V2 180ccm

Simson S51 V2 180ccm

Strony (12): 1 2 3 4 5 … 12 Dalej »
Idź do strony 
uki Offline

Zaawansowany


Postów: 310
Reputacja: 6
#1
05.10.2015, 08:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2015, 21:45 przez uki.)
Witam. W tym temacie chcę przedstawiać postęp prac przy projekcie silnika M541 przystosowanego pod 2 cylindry.
Mój cel to silnik M541 z pojemnością powyżej 150cc
Według Was, lepszym rozwiązaniem jest rzędówka czy coś "podobnego" do układu V?

Zapraszam na: www.racing2t.vgh.pl


www.racing2t.vgh.pl

JarosPL Offline

Mentor


Postów: 1,268
Reputacja: 28
#2
05.10.2015, 12:35
Wiesz jaki to koszt? Bo wydaje mi się, że nie. Do tego jaką masz wiedzę na temat takiego projektu?




BikePics
uki Offline

Zaawansowany


Postów: 310
Reputacja: 6
#3
05.10.2015, 13:31
Zdaję sobie sprawę. Wiedzę jakąś tam mam na temat silników 2T.


www.racing2t.vgh.pl

zeflo Offline

Mentor


Postów: 1,536
Reputacja: 38
#4
05.10.2015, 13:53
Łatwiej zrobić rzędówkę,tak mi się wydaje.

Nie chcę z góry skazywać projektu na niepowodzenie,jestem praktycznie przekonany że projekt stanie na "wymądrzaniu" się w tym temacie. Jednak jest cień nadzieji,zaskocz nas Wink

Życzę powodzenia!


Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

JarosPL Offline

Mentor


Postów: 1,268
Reputacja: 28
#5
05.10.2015, 13:56
To byłby pierwszy takiego typu silnik w PL wiec kogoś kto to ogarnie będzie ciężko znaleźć. Ile masz na to kasy?
Jak masz już kasę to nie lepiej zrobić coś co idzie wykonać bez większych komplikacji i cieszyć się jazda? Jakieś skromne 83/4 a jak masz już grube tysiące to coś na innym cylindrze i coś ponad 100ccm, 105 albo 115?




BikePics
bykuu93 Offline

Przyjaciel

Postów: 2,763
Reputacja: 142
#6
05.10.2015, 15:37
Projekt Simsona z dwoma cylindrami wyszedł już dawno dawno. Nie wiem po co chcesz się męczyć w dwa cylindry na takim Simsonie. Projekt masz może i dobry ale do tego dolicz kilka tyś na wykonanie i może jakoś ruszy. Nie kasuję tego projektu, ale po przeliczeniu wszystkich kosztów od A do Z, odechce Ci się.

Powodzenia.


Simson S51/1 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort 06.09.2015 - 01.06.2017
Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 -
KTM 640 SM 27.10.2016 -
Kosa Offline

Doświadczony


Postów: 247
Reputacja: 3
#7
05.10.2015, 15:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.10.2015, 15:49 przez Kosa.)
Jest gdzieś na fb mini bike 2 cylindrowy zapytaj się tego gości kto mu to wykonał może się podejmom tlsię tego pozdrawiam Wink


Enduro.s70 Offline

Weteran


Postów: 842
Reputacja: 34
#8
05.10.2015, 16:38 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017, 16:33 przez Enduro.s70.)
kilka zdjęć:
http://www.classic-motorrad.de/galerie/a...s100-1.jpg
http://wandysku.dyn.pl/simson/Tuning/Sil...ylindrowy/$T2eC16RHJIcFHN5miuu-BR0qGlYYNQ~~60_10.JPG
https://i.ytimg.com/vi/At2AxyfgMAI/hqdefault.jpg
Przeróbka takiego silnika na 100cm dwucylindrowy nie jest droga ,natomiast 150ccm wzywż trochę Cię wyniesie.
Jeśli miałbyś jakieś pytania co do takiej modyfikacji to pytaj


Kosa Offline

Doświadczony


Postów: 247
Reputacja: 3
#9
05.10.2015, 16:49
No tak z 160 cc można zrobić 83/4 na asso dwa gary 1200 i teraz za ile wał by był no i kartery najdrosza część


uki Offline

Zaawansowany


Postów: 310
Reputacja: 6
#10
05.10.2015, 18:05
Dzięki za odpowiedzi. Chciałem szczególnie na wstępie zobaczy, jaki projekt bardziej się przyjmie. Widzę niestety, że większość jest za rzędówką lub za pojedynczym garem. Ja natomiast wykonałem V-kę na dwóch wałach. Zdradzę, iż to już jeździ, a raczej lata i ma 180ccmów (2x90cc) Smile
Więcej niebawem jak znajdę chwilkę.
Pozdrawiam.


www.racing2t.vgh.pl

Kosa Offline

Doświadczony


Postów: 247
Reputacja: 3
#11
05.10.2015, 18:08
Coś mi się wierzyć niechce dawaj filma foto od huja i co i jak jaki wał i wogóle


JarosPL Offline

Mentor


Postów: 1,268
Reputacja: 28
#12
05.10.2015, 19:01
Czekam bo sorry ale nie widzę jakoś tego. Ale może się mylę.




BikePics
uki Offline

Zaawansowany


Postów: 310
Reputacja: 6
#13
05.10.2015, 19:25 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2015, 09:58 przez uki.)
[Obrazek: 2k3t4n.jpg]

Proszę o nie kopiowanie zdjęcia.

Cały silnik mojej konstrukcji. Cylindry wykonał Kaali (dzięki Smile ), poprawiłem kąty okien wg siebie. Strojenie 11,500.

-2x PWK 28mm
-2x filtr Turbine
-2x cylek 90/6/3/2M
-2x membrana Tec Racing
-2x wał MZA 70/80
-2x GasBox
-1x sprzęgło 5 tarcz, docisk 1,8mm, łożysko oporowe
-1x skrzynia 5b MZA
-1x Vape
-1x Inner Rotor Kit (zapłon z pojazdów enduro, chyba nikt wcześniej nie stosował tego w Simsonie)

Na razie tyle, więcej może wieczorkiem lub jutro bo jestem zarobiony aktualnie.

PS. strona podana na zdjęciu będzie ukończona niebawem.


www.racing2t.vgh.pl

erwick3 Offline

Zaawansowany


Postów: 404
Reputacja: 6
#14
05.10.2015, 20:24
Coś czuję, że drugi cylinder może mieć tendencje do przegrzewania się Wink


Enduro.s70 Offline

Weteran


Postów: 842
Reputacja: 34
#15
05.10.2015, 21:53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017, 16:34 przez Enduro.s70.)
Jeśli to twoja robota to gratulacje



Strony (12): 1 2 3 4 5 … 12 Dalej »
Idź do strony 


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa