Witam. Chciałbym przedstawić Wam mojego skromnego S51N. Simsona kupiłem jakoś w sierpniu 2013 , chyba głównie z sentymentu. Jako małolat miałem kiedyś podobnego z bratem na spółkę. Docelowo ma służyć do tego aby powozić się z nudów , podjechać po piwko do sklepu itd
Parę dni po zakupie.
![[Obrazek: dsql.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/689/dsql.jpg)
![[Obrazek: sg92.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/203/sg92.jpg)
Jakiś czas po zakupie postanowiłem przeprowadzić generalny remont motoroweru , i przy okazji powrócić do oryginału. Nie działało to tak jak powinno , cały czas wychodziło coś świeżego. Nadchodziła zima , więc wziąłem się za rozbiórkę Simka.
Rozbiórka.
![[Obrazek: paph.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/690/paph.jpg)
![[Obrazek: mi3r.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/mi3r.jpg)
Pierwszą rzeczą jaka została wykonana było odtworzenie podnóżek kierowcy. Wykonałem to z solidnej rurki i kawałka blachy.
![[Obrazek: ui8i.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/819/ui8i.jpg)
Rama. Została porządnie umyta , doczyszczona , wszystkie nierówności zrównane. Pomalowana podkładem , a następnie lakierem akrylowym RAL 9005.
![[Obrazek: d337.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/21/d337.jpg)
![[Obrazek: 9bbq00.jpg]](http://i61.tinypic.com/9bbq00.jpg)
Siedzenie. Nowy pokrowiec. Blacha siedzenia pospawana i pomalowana.
![[Obrazek: tf52.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/10/tf52.jpg)
Koła. Piasty i obręcze wypolerowane. Nowe szprychy. Wycentrowane.
![[Obrazek: rvy3.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/191/rvy3.jpg)
![[Obrazek: i4op.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/853/i4op.jpg)
![[Obrazek: v2c0.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/838/v2c0.jpg)
Silnik. Nowy wał MZA , komplet łożysk FAG C3 , wpadła skrzynia czterobiegowa (dekiel zostaje od 3). Kartery , pokrywy wypolerowane. Cylinder CX 50ccm (wymieniony przez poprzedniego właściciela).
![[Obrazek: x3ri.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/841/x3ri.jpg)
![[Obrazek: qufq.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/196/qufq.jpg)
Składanie. Nigdzie się nie spieszę. Mam nadzieję że już za niedługo odpalę
![[Obrazek: 6pwbif.jpg]](http://i62.tinypic.com/6pwbif.jpg)
![[Obrazek: 35clflc.jpg]](http://i59.tinypic.com/35clflc.jpg)
![[Obrazek: 35be26w.jpg]](http://i62.tinypic.com/35be26w.jpg)
![[Obrazek: 2qx8ak2.jpg]](http://i57.tinypic.com/2qx8ak2.jpg)
![[Obrazek: 2pr7o6u.jpg]](http://i61.tinypic.com/2pr7o6u.jpg)
Bak , boczki , błotniki są w podkładzie. Za jakiś czas maluję.
W Simsona włożyłem sporo pracy , ale myślę że warto.

Parę dni po zakupie.
![[Obrazek: dsql.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/689/dsql.jpg)
![[Obrazek: sg92.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/203/sg92.jpg)
Jakiś czas po zakupie postanowiłem przeprowadzić generalny remont motoroweru , i przy okazji powrócić do oryginału. Nie działało to tak jak powinno , cały czas wychodziło coś świeżego. Nadchodziła zima , więc wziąłem się za rozbiórkę Simka.
Rozbiórka.
![[Obrazek: paph.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/690/paph.jpg)
![[Obrazek: mi3r.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/mi3r.jpg)
Pierwszą rzeczą jaka została wykonana było odtworzenie podnóżek kierowcy. Wykonałem to z solidnej rurki i kawałka blachy.
![[Obrazek: ui8i.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/819/ui8i.jpg)
Rama. Została porządnie umyta , doczyszczona , wszystkie nierówności zrównane. Pomalowana podkładem , a następnie lakierem akrylowym RAL 9005.
![[Obrazek: d337.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/21/d337.jpg)
![[Obrazek: 9bbq00.jpg]](http://i61.tinypic.com/9bbq00.jpg)
Siedzenie. Nowy pokrowiec. Blacha siedzenia pospawana i pomalowana.
![[Obrazek: tf52.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/10/tf52.jpg)
Koła. Piasty i obręcze wypolerowane. Nowe szprychy. Wycentrowane.
![[Obrazek: rvy3.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/191/rvy3.jpg)
![[Obrazek: i4op.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/853/i4op.jpg)
![[Obrazek: v2c0.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/838/v2c0.jpg)
Silnik. Nowy wał MZA , komplet łożysk FAG C3 , wpadła skrzynia czterobiegowa (dekiel zostaje od 3). Kartery , pokrywy wypolerowane. Cylinder CX 50ccm (wymieniony przez poprzedniego właściciela).
![[Obrazek: x3ri.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/841/x3ri.jpg)
![[Obrazek: qufq.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/196/qufq.jpg)
Składanie. Nigdzie się nie spieszę. Mam nadzieję że już za niedługo odpalę

![[Obrazek: 6pwbif.jpg]](http://i62.tinypic.com/6pwbif.jpg)
![[Obrazek: 35clflc.jpg]](http://i59.tinypic.com/35clflc.jpg)
![[Obrazek: 35be26w.jpg]](http://i62.tinypic.com/35be26w.jpg)
![[Obrazek: 2qx8ak2.jpg]](http://i57.tinypic.com/2qx8ak2.jpg)
![[Obrazek: 2pr7o6u.jpg]](http://i61.tinypic.com/2pr7o6u.jpg)
Bak , boczki , błotniki są w podkładzie. Za jakiś czas maluję.
W Simsona włożyłem sporo pracy , ale myślę że warto.