20.01.2018, 20:22
Siema. Przedstawiam wam mojego drugiego z kolei simsonka.
A mianowicie simsona kupiłem za 1100 złotych w stanie dostatecznym bym powiedział.
A była to typowa eNka oryg. kolor niebieski,skrzynia 3,brak kierunków, podnóżki pasażera na wahaczu.
Rocznik 1986,silnik jako tako nawet odpalał v-max około 60 km/h,łożyska dawały już o sobie znać,cylinder DDR 1 szlif,oponki jak nówki.
Ale do rzeczy od początku kierowałem się myślą że ten simson będzie przeznaczony na modernizacje mechaniczną,elektryczną i wizualną.
No i zaczęło się simson dostał nowy silnik który kompletowałem w częściach osobno.
Został wyposażony w takie części jak;
Kartery MZA 80cm;
Skrzynia MZA 5b długa;
Łożyska FAG c3 na cały silnik;
Sprzęgło MZA 5 tarcz docisk 1.8;
Cylinder Almot 80cm3;
Tłok MZA 80cm3;
Wał MZA S70,s80 z wypełniaczami;
Gaźnik Amal 19;
Zapłon Vape;
Ogólnia cała drobnica w silniku firmy MZA/DDR;
Pokrywa na obrotomierz;
Nowy obrotomierz i licznik;
Nowe korpusy świateł i ssania;
Nowa instalacja elektryczna i stacyjka;
Nowy łańcuch,zębatka w silniku i w kole;
Tłumik Enduro reso 032;
Nowe linki;
Wkład lampy h4 clear;
Nowe amortyzatory od MZ;
Podpora boczna przy kole;
Używane przednie lagi od simsona sr50;
Zmodernizowałem uchwyt pasażera i podniosłem lampę tylną;
Ogarnąłem jakieś stare kierunki do niego
Zdjęć po kupnie nie posiadam natomiast wyglądał mniej więcej tak po kupnie(nie patrząc na silnik,zegary,tłumik i bak z boczkami które były założone tymczasowo);
https://drive.google.com/uc?export=view&...f30BJOfPti
https://drive.google.com/uc?export=view&...-u-chpARCm
Bak wrócił od eNki,boczki dokupiłem używki,po podniesieniu, i kilku modernizacjach optycznych wygląda to tak;
A mianowicie simsona kupiłem za 1100 złotych w stanie dostatecznym bym powiedział.
A była to typowa eNka oryg. kolor niebieski,skrzynia 3,brak kierunków, podnóżki pasażera na wahaczu.
Rocznik 1986,silnik jako tako nawet odpalał v-max około 60 km/h,łożyska dawały już o sobie znać,cylinder DDR 1 szlif,oponki jak nówki.
Ale do rzeczy od początku kierowałem się myślą że ten simson będzie przeznaczony na modernizacje mechaniczną,elektryczną i wizualną.
No i zaczęło się simson dostał nowy silnik który kompletowałem w częściach osobno.
Został wyposażony w takie części jak;
Kartery MZA 80cm;
Skrzynia MZA 5b długa;
Łożyska FAG c3 na cały silnik;
Sprzęgło MZA 5 tarcz docisk 1.8;
Cylinder Almot 80cm3;
Tłok MZA 80cm3;
Wał MZA S70,s80 z wypełniaczami;
Gaźnik Amal 19;
Zapłon Vape;
Ogólnia cała drobnica w silniku firmy MZA/DDR;
Pokrywa na obrotomierz;
Nowy obrotomierz i licznik;
Nowe korpusy świateł i ssania;
Nowa instalacja elektryczna i stacyjka;
Nowy łańcuch,zębatka w silniku i w kole;
Tłumik Enduro reso 032;
Nowe linki;
Wkład lampy h4 clear;
Nowe amortyzatory od MZ;
Podpora boczna przy kole;
Używane przednie lagi od simsona sr50;
Zmodernizowałem uchwyt pasażera i podniosłem lampę tylną;
Ogarnąłem jakieś stare kierunki do niego
Zdjęć po kupnie nie posiadam natomiast wyglądał mniej więcej tak po kupnie(nie patrząc na silnik,zegary,tłumik i bak z boczkami które były założone tymczasowo);
https://drive.google.com/uc?export=view&...f30BJOfPti
https://drive.google.com/uc?export=view&...-u-chpARCm
Bak wrócił od eNki,boczki dokupiłem używki,po podniesieniu, i kilku modernizacjach optycznych wygląda to tak;