Siemka!
Dzisiaj chciałbym przedstawić wam mojego simka s51b4, rocznik 1982. Kupiłem go na początku marca 2014 roku za całe 600zł. Po przyjeździe do domu zabrałem się za niego. Wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem zapłon (platynowy 12volt). Zdjąłem też cylek. Okazało się, że luz tłoka był b.duży. Niestety nie miałem żadnego innego na podmiankę, więc założyłem owy tłok (cylek był nówka jeszcze było widać jodełkę po honowaniu, tylko tłok źle dobrany). Odpalił, ale przychodziło mu to b.ciężko, za to po rozgrzaniu palił pięknie. I tak przejeździłem ze 2-3 msc.
Później wpadłem z tatą na pomysł żeby go stuningować.
Najpierw miało być 70/6/3m, potem 70/4/3. Tylko zależało mi na żywotności
silnika, więc po namysłach, dyskusjach padło na 80/4.
W między czasie z lepszy części (nie licząc karterów, które zostawiłem do 80/4, złożyłem silnik 50cc 4b jakim jeżdżę do dziś).
W Wigilię przyszła paczka z jackmotors z cylkiem i innymi częściami.
Ogólnie to mając wolną kaskę coś do niego kupowałem np. oponę heidenau, kierunkowskaz, aku żelowy i wiele innych.
Podstawowe informacje:
-rok produkcji 1982
-Simson s51b4
-zapłon platynowy 12v
-gaźnik bfv 16n1
Plany co do niego:
- pomalowanie ramy, zbiornika, boczków i błotnika
- odnowienie ramy
- wydech fi32 z bulwą
- lagi sr
- amortyzatory mz
- silnik 80cc
Fotki:
P.S. Zachował się tylko jeden najnowszy paragon.
Za wszelkie błędy ortograficzne przepraszam.
Dzisiaj chciałbym przedstawić wam mojego simka s51b4, rocznik 1982. Kupiłem go na początku marca 2014 roku za całe 600zł. Po przyjeździe do domu zabrałem się za niego. Wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem zapłon (platynowy 12volt). Zdjąłem też cylek. Okazało się, że luz tłoka był b.duży. Niestety nie miałem żadnego innego na podmiankę, więc założyłem owy tłok (cylek był nówka jeszcze było widać jodełkę po honowaniu, tylko tłok źle dobrany). Odpalił, ale przychodziło mu to b.ciężko, za to po rozgrzaniu palił pięknie. I tak przejeździłem ze 2-3 msc.
Później wpadłem z tatą na pomysł żeby go stuningować.
Najpierw miało być 70/6/3m, potem 70/4/3. Tylko zależało mi na żywotności
silnika, więc po namysłach, dyskusjach padło na 80/4.
W między czasie z lepszy części (nie licząc karterów, które zostawiłem do 80/4, złożyłem silnik 50cc 4b jakim jeżdżę do dziś).
W Wigilię przyszła paczka z jackmotors z cylkiem i innymi częściami.

Ogólnie to mając wolną kaskę coś do niego kupowałem np. oponę heidenau, kierunkowskaz, aku żelowy i wiele innych.
Podstawowe informacje:
-rok produkcji 1982
-Simson s51b4
-zapłon platynowy 12v
-gaźnik bfv 16n1
Plany co do niego:
- pomalowanie ramy, zbiornika, boczków i błotnika
- odnowienie ramy
- wydech fi32 z bulwą
- lagi sr
- amortyzatory mz
- silnik 80cc
Fotki:
![[Obrazek: HBXOeye.jpg]](http://i.imgur.com/HBXOeye.jpg)
![[Obrazek: xgHOkAw.jpg]](http://i.imgur.com/xgHOkAw.jpg)
![[Obrazek: q2j5FtJ.jpg]](http://i.imgur.com/q2j5FtJ.jpg)
![[Obrazek: P6S4nuG.jpg]](http://i.imgur.com/P6S4nuG.jpg)
![[Obrazek: 7XgVLWW.jpg]](http://i.imgur.com/7XgVLWW.jpg)
![[Obrazek: h2XNmJ6.jpg]](http://i.imgur.com/h2XNmJ6.jpg)
P.S. Zachował się tylko jeden najnowszy paragon.
Za wszelkie błędy ortograficzne przepraszam.
