17.07.2017, 21:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.07.2017, 21:03 przez 603mariusz.)
Witajcie
mam Simsona Skutera SR50/60 z cylindrem 60cm
Gaźnik Bing 17/15/1103
cylinder zwykły 4 komorowy jakie fabryka zakładała
wał z wypełniaczami S70
kilka lat temu wymieniłem z kompletem łożysk uszczelniaczy
wszystko chodziło
.....................................................
zachciało mi się mieć troszkę mocniejszego, dzis przyszły mi nowe części
--- Cylinder 8 kanałów 60cm z tłokiem komplet itp.
--- Kosz sprzęgłowy S70; ilość zębów 62 (miałem 65)
--- Zębatka; wału ilość zębów: 21 (miałem 20)
wszystko podmieniłem na stare,po zapaleniu simsona od razu nie chciał wchodzić na obroty,przy próbie ruszenia dławi
żeby ruszyć z miejsca muszę max obroty trzymać,przy próbie wrzucenia drugiego biegu dławi słaby nie pójdzie
nie pomogło;
---odkręcenie wydechu
-- regulacja zapłonu
--- wymiana świecy,rozstaw inny
......
Pytanie do was co zrobić,dałem ponad 400zł i masakra
mam Simsona Skutera SR50/60 z cylindrem 60cm
Gaźnik Bing 17/15/1103
cylinder zwykły 4 komorowy jakie fabryka zakładała
wał z wypełniaczami S70
kilka lat temu wymieniłem z kompletem łożysk uszczelniaczy
wszystko chodziło
.....................................................
zachciało mi się mieć troszkę mocniejszego, dzis przyszły mi nowe części
--- Cylinder 8 kanałów 60cm z tłokiem komplet itp.
--- Kosz sprzęgłowy S70; ilość zębów 62 (miałem 65)
--- Zębatka; wału ilość zębów: 21 (miałem 20)
wszystko podmieniłem na stare,po zapaleniu simsona od razu nie chciał wchodzić na obroty,przy próbie ruszenia dławi
żeby ruszyć z miejsca muszę max obroty trzymać,przy próbie wrzucenia drugiego biegu dławi słaby nie pójdzie
nie pomogło;
---odkręcenie wydechu
-- regulacja zapłonu
--- wymiana świecy,rozstaw inny
......
Pytanie do was co zrobić,dałem ponad 400zł i masakra