12.06.2015, 14:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.06.2015, 15:10 przez ZabSon6969.)
Siemka. Chciałbym wam zaprezentować mojego Simsona Sr50 którego kupiłem na początku tego roku. Gość od którego go kupiłem mówił że był on po remoncie wizualnym jak i technicznym więc go kupiłem. Po paru dniach Simson nie chciał odpalać więc przyjechał on i naprawił go lecz długo się nim nie nacieszyłem ponieważ wypluł świecę. Kupiłem nową głowice oczywiście z JackMotors lecz Simson dalej nie chciał odpalać. Przyjechał lekarz i po dokładnym jego sprawdzeniu okazało się że cały silnik jest zrobiony do tzw żyda
wał był już tak wyrobiony że korbowód tarł o kartery, cylinder był chiński, łożyska na wale swój żywot miały już dawno za sobą a gaźnik nie miał śruby od regulacji mieszanki. Silnik został wyremontowany (na dole podam co zostało wymienione) i na obecną chwile zrobiłem ponad 200 km od czasu remontu. Jedynymi rzeczami które zrobił poprzedni właściciel była przeróbka instalacji z 6v na 12v oraz Pomalowanie i wypiaskowanie Simsona. I to by było na tą chwile wszystko za niedługo dodam zdjęcia z dalszych prac nad Simsonem oraz z remontu.
Silnik:
Cylinder almot 60 na tłoku MZA
Głowica 60 MZA
Gaźnik BVF 16N1-11 wcześniej był 16n3-4
Wał bez wypełniaczy MZA
Łożyska jakieś Polskie lekarz kupował i firmy nie znam
Łożysko igiełkowe SKF
Cewka zapłonowa 12v Plitz
Simeringi MZA
Kondensator
Akumulator 12V 5ah
Łapcie zdjęcie jak Simson na obecną chwile wygląda
https://www.bikepics.com/pictures/2745416/

Silnik:
Cylinder almot 60 na tłoku MZA
Głowica 60 MZA
Gaźnik BVF 16N1-11 wcześniej był 16n3-4
Wał bez wypełniaczy MZA
Łożyska jakieś Polskie lekarz kupował i firmy nie znam

Łożysko igiełkowe SKF
Cewka zapłonowa 12v Plitz
Simeringi MZA
Kondensator
Akumulator 12V 5ah
Łapcie zdjęcie jak Simson na obecną chwile wygląda

https://www.bikepics.com/pictures/2745416/