26.05.2015, 20:37
Siemanko! Jako iż jestem tutaj juz miesiąc, przydałoby sie zaprezentować mój ukochany sprzęt.
Nabyty 19 kwietnia 2014r, pierwszy wyjazd na drogi od kupna 22 lipca 14r.
Co do silnika to starałem sie utrzymać go w oryginale bardzo dlugi czas, jednak pokusa dynamiczniejszej jazdy jest większa i rodzi sie projekt o którym powiem na koniec, od razu chciałbym zrobić go wizualnie pod siebie.
Opis ramy -
Cały lakier na Simsonie oprócz baku który wymieniłem z powodu braku jego ratunku w moich rękach (naderwane mocowania i rdza). Bak jest z innego Simsona, pomalowany na grafitowy metalik ( niestety tutaj juz też po roku czasu mocowanie jest naderwane).
Rama prościutka, mogę puścić kierownicę.i hamować a moto prowadzi sie samo.
Wymieniłem niedawno sprężyny lag bo jedna już niestety pękła.
Wersja ramy SR50B3
Opis silnika;
6V platynki,
Wał DDR,
Kartery DDR,
Skrzynia 3B DDR,
Sprzęgło kosz i zębatka też DDR,
Łożyska NTN na silniku i INA na sworzniu,
Cylinder Almot i tłok CX 50cc 38mm.
Moje plany są następujące;
60/4 lub *70/4
Skrzynia 4b
Spawak samorobka,
Modyfikacja przodu (plastiki wont, szeroka kiera, gumy i licznik + obrotomierz a stelaż na stacyjkę wyspawam sam).
Jakieś porządne oponki 120/90 i 90/90.
Jezeli ktos widział taka srke z szeroka kiera to proszę o zdjęcie w kom.
Jezeli ktos ma skrzynie 4b w fajnych pieniądzach to tez proszę o kontakt
Zdjęcia zimowe:
http://1drv.ms/1SAC5lY
(Wrzutka z Windowsowego OneDrive, link bez sponsoringu czy reklam do wątpliwych ludzi.)
Pozdrawiam Kamil.
Nabyty 19 kwietnia 2014r, pierwszy wyjazd na drogi od kupna 22 lipca 14r.
Co do silnika to starałem sie utrzymać go w oryginale bardzo dlugi czas, jednak pokusa dynamiczniejszej jazdy jest większa i rodzi sie projekt o którym powiem na koniec, od razu chciałbym zrobić go wizualnie pod siebie.
Opis ramy -
Cały lakier na Simsonie oprócz baku który wymieniłem z powodu braku jego ratunku w moich rękach (naderwane mocowania i rdza). Bak jest z innego Simsona, pomalowany na grafitowy metalik ( niestety tutaj juz też po roku czasu mocowanie jest naderwane).
Rama prościutka, mogę puścić kierownicę.i hamować a moto prowadzi sie samo.
Wymieniłem niedawno sprężyny lag bo jedna już niestety pękła.
Wersja ramy SR50B3
Opis silnika;
6V platynki,
Wał DDR,
Kartery DDR,
Skrzynia 3B DDR,
Sprzęgło kosz i zębatka też DDR,
Łożyska NTN na silniku i INA na sworzniu,
Cylinder Almot i tłok CX 50cc 38mm.
Moje plany są następujące;
60/4 lub *70/4
Skrzynia 4b
Spawak samorobka,
Modyfikacja przodu (plastiki wont, szeroka kiera, gumy i licznik + obrotomierz a stelaż na stacyjkę wyspawam sam).
Jakieś porządne oponki 120/90 i 90/90.
Jezeli ktos widział taka srke z szeroka kiera to proszę o zdjęcie w kom.
Jezeli ktos ma skrzynie 4b w fajnych pieniądzach to tez proszę o kontakt

Zdjęcia zimowe:
http://1drv.ms/1SAC5lY
(Wrzutka z Windowsowego OneDrive, link bez sponsoringu czy reklam do wątpliwych ludzi.)
Pozdrawiam Kamil.