• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Pojazdy użytkowników SR50, SR80, Schwalbe v
« Wstecz 1 2 3 4 5 6 … 9 Dalej »
Simson SR70 Koza By Fajfol... Modification In The Custom Garage

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Simson SR70 Koza By Fajfol... Modification In The Custom Garage
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#1
08.12.2014, 15:14 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2015, 15:15 przez fajfol.)
Siemanko wszystkim
bp
Chciałbym wam pokazać moją zapierdalake Szczerbol
Kupiony za 800zł w stanie "odpalającym" i strasznie był wizualnie zaniedbany Dodgy Został pomalowany, no i z takich grubszych rzeczy to siedzi tam teraz :
Zapłon - LFK zakochany ( wczesniej był 2JA, chce ktoś kupic? prawie sprawny)
Cylinder - 70/2 no name (poprawka - 77/2)
Gaźnik - Amal 19t

Ogółem kilka razy chciałem go już sprzedać Wall Jednak coś mnie przy nim trzyma...
No to tak z grubsza :p Nie chce tutaj pisać nie wiadomo jakich długich historii bo i tak nikt tego nie przeczyta Szczerbol2
ZDJĘCIA :
http://www.bikepics.com/members/fajfol/89sr501/
Są tam również zdjęcia ze stanu w jakim go kupiłem
Mumii
Offline

Zaawansowany

Liczba postów: 468
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Jawor
Dołączył: 02-05-2014
Reputacja: 4
#2
08.12.2014, 16:54
Mam taki sam set tyle ze bing (15mm) a nie amal (19mm). Moje pytanie jaki v-max? Przełożenie? Spalanie? Króciec w cylindrze rozwiercony na 19? Coś dłubane przy cylindrze?
SRka od Mumiego - Temat na forum


BP


Kliknij UP
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#3
08.12.2014, 21:40
Przelożenie 16z/31z oryginalne.. Pasowałoby to zmienić Szczerbol
Spalanie, szczerze powiedziawszy trudno to określić.. Aczkolwiek jest małe.. Nawet bardzo małe myśle że w granicy 3 litrów w trasie można się zmieścić. Nic nie wiercone. W cylindrze kumpel powiększył zasilania Biggrin max nie znany Biggrin
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#4
09.12.2014, 14:49
A więc tak.. Wczoraj zostało założone lfk, klina dwa razy ścięło :C
Gwint na wale do dupy, ogólnie wał już raczej za długo nie pojedzi. Kupuje od kumpla wał s70 z wypełniaczami Szczerbol
Mumii
Offline

Zaawansowany

Liczba postów: 468
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Jawor
Dołączył: 02-05-2014
Reputacja: 4
#5
09.12.2014, 15:25
A kosz s70? Czy 50?
SRka od Mumiego - Temat na forum


BP


Kliknij UP
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#6
09.12.2014, 18:45 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.12.2014, 18:47 przez fajfol.)
(09.12.2014, 15:25 )Mumii napisał(a): A kosz s70? Czy 50?

Kosz 50 a u cb? Szczerbol2. Tarcze trza wymienic bo niezle slizga sprzeglo Szczerbol
Mumii
Offline

Zaawansowany

Liczba postów: 468
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Jawor
Dołączył: 02-05-2014
Reputacja: 4
#7
09.12.2014, 22:01
To szatan hehe XD U mnie koszyk 50ccm zębatki 17/31 dokręca do końca na 4 Biggrin Miałem 18z ale to trze o dekiel. Zastanawiam się nad gaźnikiem 17.5 (19 wydaje mi się za duży) bo bingowskie 15mm na dyszy 72 niby daje rade.. ale trochę lipnie... Zmierz VMAX bo bardzo mnie to interesuje. U mnie z lekkiej górki 83km/h. ale słychać jak by tłok miał wypaść i wydaje mi się że przy tych obrotach za słabe smarowanie z binga Huh
SRka od Mumiego - Temat na forum


BP


Kliknij UP
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#8
10.12.2014, 13:50
19 nie jest za duży, do takiej 70 to wg mnie najlepszy wybór Smile
No teraz to ci nie zmierze bo silnik rozpołowiony Szczerbol
Ja to raz sie rozpędzałem z górki, wrzucam już czwórkę i coś grzmotnęło XD No ale pojechałem dalej... hamuje, a tu biegów ni mo Szczerbol2 Jakimś cudem wrzuciłem na 2 i dojechałem do domu. Automat zmiany biegow pękł Biggrin No ale to jeszcze w wakacje bylo Biggrin
Dyńka
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 59
Pojazd: Sr :)
Skąd: Malbork
Dołączył: 17-11-2014
Reputacja: 0
#9
11.12.2014, 23:03
Ty masz tutaj glebę zrobioną ? Tongue
Sebaa60
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 83
Pojazd: Simson SR
Skąd: Bielsko Biała
Dołączył: 16-05-2014
Reputacja: 1
#10
12.12.2014, 10:27
(11.12.2014, 23:03 )Dyńka napisał(a): Ty masz tutaj glebę zrobioną ? Tongue

Przyłączam sie do pytania
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#11
13.12.2014, 10:13
http://www.bikepics.com/pictures/2680974/ To chyba na tym zdjeciu tak to widac? Szczerbol Hahaha, no powiedzmy ze to gleba. Lagi do regeneracji Biggrin
Pod obciazeniem siadaja tak i po prostu tak zostaja do momentu kiedy ich nie podniose Szczerbol2 Sezon tak przejezdzilem, nie bylo czasu i checi tego robic Biggrin moge dac filmik jak wygladalo wprowadzanie tego simka do garazu ze spawakiem od s51.. Biggrin
Sebaa60
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 83
Pojazd: Simson SR
Skąd: Bielsko Biała
Dołączył: 16-05-2014
Reputacja: 1
#12
13.12.2014, 10:22
Zapodaj filmik ja również mam zrobioną glebe ale mi odbija do góry Smile
[Obrazek: 700qx1ccqd5f_t.jpg]
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#13
13.12.2014, 12:07
https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=nQ30VGykAuc Filmik Szczerbol2 Przed malowaniem i przed zaczęciem jakichkolwiek prac wizualnych Biggrin nazwa domyślna :b
Marcinex55
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 122
Pojazd: Simson S51 E
Skąd: Fajsławice - Lubelskie
Dołączył: 23-10-2014
Reputacja: 2
#14
13.12.2014, 20:23
Jakaś znajoma ta koza.
Czy my się gdzieś kiedyś nie spotkaliśmy? Xd
A tak poważnie, to Kazik musi szybko Ci tego złoma poskładać, trzeba sezon zaczynać niedługo Xd
(PS: Łożyska masz an wale do wymiany, jak coś Ci to mówie hehe Tongue )
(a ja jeszcze części nie zamówiłem :/ )
Zanim wszystko się posypało, wyglądało to tak:
- Cylinder: Almot 60/4 By JackMotors (Special Edition 27/35)
- Tłok: Meteor Piaggio Piston (2P)
- Głowica: Almot 60cc
- Gaźnik: Amal 19T (Dysza 80)
- Wał: Mza S51 (Bez Wypełniaczy)
- Zapłon: LFK By James
- Kosz sprzęgłowy: Mza S51
- Skrzynia biegów: 4b
- Wydech: Seria ala sp04 + końcówka absorbcyjna
- Docisk sprzęgła: 1,6mm
- Łożyska: NTN (Wał) & DKF DDR (Skrzynia)
Mumii
Offline

Zaawansowany

Liczba postów: 468
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Jawor
Dołączył: 02-05-2014
Reputacja: 4
#15
14.12.2014, 00:35
Aaale troche od tematu panowie.. Nie róbcie gleby w srce chyba ze przy zakrętach w prawo będziecie zwalniać do 15km/h XD A jak macie spawaka to już przy org wysokości jest problem sie "składać" i mieć cały wydech (w prawo)
SRka od Mumiego - Temat na forum


BP


Kliknij UP
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#16
14.12.2014, 13:04
Ja raczej jak juz to mam zamiar te lagi zregenerowac Biggrin A nie glebe robic :p Podoba mi sie ale chyba wole postawic na komfort jazdy Szczerbol2
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#17
21.12.2014, 20:09
Jak sie okazało simson miał za ciasne pierscienie Biggrin rozmiar 45, a powinien być 46 Biggrin
zamawiam wlasnie malutką paczuszke i narazie to bedzie chyba tyle Biggrin
tarcze sprzegla, pierscienie, simering i korek od wlewu oleju Szczerbol2 Skromnie, jakbym miał hajs to wpadłoby wiele, wiele wiecej rzeczy ;p
fajfol
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 21
Pojazd: Simson sr70
Skąd: Tak
Dołączył: 03-11-2014
Reputacja: 0
#18
26.12.2014, 16:41
http://motokiller.pl/228076/Simsonki Trzeba sie pochwalić główną Biggrin
Marcinex55
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 122
Pojazd: Simson S51 E
Skąd: Fajsławice - Lubelskie
Dołączył: 23-10-2014
Reputacja: 2
#19
28.12.2014, 15:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.12.2014, 15:15 przez Marcinex55.)
Moja koza też się załapała Smile


Edit: Takie tam kiedy na dworze była jeszcze pinkna pogoda <Szczerbol2>

[Obrazek: 100_528387u4y.jpg]
Zanim wszystko się posypało, wyglądało to tak:
- Cylinder: Almot 60/4 By JackMotors (Special Edition 27/35)
- Tłok: Meteor Piaggio Piston (2P)
- Głowica: Almot 60cc
- Gaźnik: Amal 19T (Dysza 80)
- Wał: Mza S51 (Bez Wypełniaczy)
- Zapłon: LFK By James
- Kosz sprzęgłowy: Mza S51
- Skrzynia biegów: 4b
- Wydech: Seria ala sp04 + końcówka absorbcyjna
- Docisk sprzęgła: 1,6mm
- Łożyska: NTN (Wał) & DKF DDR (Skrzynia)
Kierofnik
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 85
Pojazd: szczała SR80 LC
Skąd: DGR
Dołączył: 23-10-2014
Reputacja: 3
#20
28.12.2014, 17:58
(14.12.2014, 00:35 )Mumii napisał(a): Aaale troche od tematu panowie.. Nie róbcie gleby w srce chyba ze przy zakrętach w prawo będziecie zwalniać do 15km/h XD A jak macie spawaka to już przy org wysokości jest problem sie "składać" i mieć cały wydech (w prawo)

Mam zgelbiony zawias jak się tylko da bez cięcia rur ślizgowych, i na seryjnym wydechu się wykładam, i na spawaku dawałem radę. Nie wiem w czym problem, wszystko zależy jak poprowadzisz wydech ;p

[Obrazek: bikepics-2700221-800.jpg]
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Strony (2): 1 2 Dalej »


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Simson custom AFRA cała historia AFRO 14 21,539 13.04.2020, 04:04
Ostatni post: bedn@r
  Simson sr70/4/3TT by Moto10 moto10 13 7,376 08.08.2014, 18:15
Ostatni post: moto10
  Simson SR70 BY Jarlys2 Jarlys2 6 4,270 30.05.2010, 17:01
Ostatni post: Lazer

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa