01.05.2023, 22:36
Witam,
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zwiększenia pojemności mojego simsona.
Myślałem o jakiejś 80 lub 85cc. Chciałbym aby simson był w stanie jechać te 80km na spokojnych obrotach i żeby miał v-max chociaż w okolicach setki. Wpadł mi w oko taki cylinder ale nie wiem co o nim sądzić. https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...ikit-lt-1p . Wiadomo że do tego dojdzie zapłon ducati energia i chyba skrzynia piątka bo nie wiem czy jest sens zostawać przy czwórce w takiej pojemności. Nie wiem czy trzeba zmieniać sprzęgło czy nie ,ale stawiam że raczej tak.
Gdyby ktoś mi doradził jaki secik wybrać był bym bardzo wdzięczny. Dodam że raczej kręcę się nim w koło komina i raz na tydzień się trafia trasa 40km. Chciałbym żebym nie musiał nim zamulać gdzieś przy rowie tylko jakoś tam jechać .
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zwiększenia pojemności mojego simsona.
Myślałem o jakiejś 80 lub 85cc. Chciałbym aby simson był w stanie jechać te 80km na spokojnych obrotach i żeby miał v-max chociaż w okolicach setki. Wpadł mi w oko taki cylinder ale nie wiem co o nim sądzić. https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...ikit-lt-1p . Wiadomo że do tego dojdzie zapłon ducati energia i chyba skrzynia piątka bo nie wiem czy jest sens zostawać przy czwórce w takiej pojemności. Nie wiem czy trzeba zmieniać sprzęgło czy nie ,ale stawiam że raczej tak.
Gdyby ktoś mi doradził jaki secik wybrać był bym bardzo wdzięczny. Dodam że raczej kręcę się nim w koło komina i raz na tydzień się trafia trasa 40km. Chciałbym żebym nie musiał nim zamulać gdzieś przy rowie tylko jakoś tam jechać .