• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Awarie v
« Wstecz 1 … 114 115 116 117 118 … 140 Dalej »
Słaby Vmax, dławienie się, nie odpalanie za pierwszym

Słaby Vmax, dławienie się, nie odpalanie za pierwszym

wituu Offline

Nowicjusz


Postów: 3
Reputacja: 0
#1
08.02.2012, 17:35
Siemka !
Simson Electronic 6V, gaźnik BVF 16n-1. poprzedni właściciel zakładał kit 70ccm

Od początku dziwiła mnie dość niska prędkość maksymalna mojego simsona, tylko 60km/h. Nie mówie, że chce jeżdzić nie wiadomo ile, ale tak 70-75 myślę, że powinien chodzić Tongue
Przez pierwze tygodnie simson bardzo ładnie odpalał za pierwszym kopem, jednak potem przestał. POgrzebałem troche, wymieniłem pare częsci i było ok. Jednak simson znów zaczął wariować. Motor odpalilem (nawet za pierwszym przy zimnym silniku) przejechałem moze z kilometr, zatrzymałem sie na 10-15 minut i już nie odpaliłem. Za nic nie mogłem odpalić, raz była iskra, raz nie. Zaprowadziłem motorek do poleconego speca od starszych motorków. Popatrzyl, stwierdził, że to przez moduł zapłonowy, ale wyregulował mi także gaźnik. Simek ładniej chodzi, ale nadal tylko 60km/h. Mierzyłem licznikiem swoim oraz kolegi w Hondzie CBR. Przy 60km/h wiecej juz nie daje rady. Czego może to być wina ?


dominikszkl Offline

Początkujący


Postów: 10
Reputacja: 0
#2
08.02.2012, 18:48
sproboj najpierw podstawy takie jak:
cisnienie w oponach;
moze zebatki sa na moc;
zaplon;
a ile pali?


wituu Offline

Nowicjusz


Postów: 3
Reputacja: 0
#3
08.02.2012, 21:29
Szczerze powiem, że nie sprawdzałem nigdy tak dokładnie ile pali. Ale raczej normalnie, bo nie tankowałem zbyt często. Zapłon również był regulowany.
Zębatki sprawdze jak tylko będę przy motorku. Jakie powinny być takie optymalne, takie po środku ?

Takie pytanie, może na to wszystko wpływać słaba kompresja ?


Szymq3 Offline

Weteran


Postów: 911
Reputacja: 18
#4
08.02.2012, 21:46
to by był słaby i dostawał obroty nie wiadomo z kąd możesz wymienic pierscienie na tłoku lub również tłok uszczelki i jc to zębatke masz na moc jak chcesz to zmien i będzie szybszy ; p mniejsza na przód hmm a jaką teraz masz ?


karol007 Offline

Początkujący


Postów: 15
Reputacja: 0
#5
09.02.2012, 18:18
Sprawdź przerwę na świecy powinno być 0,4 mm przed GPZ
Jak masz możliwość to spróbuj założyć inny gaźnik np z simsona kumpla Xd
A co do zębatek to zdawcza 15 to jest takie optimum. A jeśli chcesz większej prędkości to zwiększ zębatkę zdawczą Biggrin


Pomogłem, daj + Angel
Kudi Offline

Wtajemniczony


Postów: 44
Reputacja: 0
#6
18.02.2012, 16:37
jeżeli na 4 b nie wkręca sie na max obr to kombinuj przy zębatce- mniejsza,przez to ,ze sie nie wkręca na max obr jest slaby i nie ma siły więcej cisnąć


W3exe Offline

Tabori Tuning !


Postów: 650
Reputacja: 22
#7
18.02.2012, 19:23 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.02.2012, 19:25 przez W3exe.)
jakie zebatki po co lejecie taka siare. w simsonie orginalnie jest 16 z. wiec nawet na 18 z powinien spokojnie dawac rade. dominikszkl hahahaha cisnienie w oponach. tak ziomek jezdzi na kapciach i o tym nie wie . cylinder albo lapie lewe powietrze albo masz slaba kompesje. sprawdz próg i czy pierscionki maja odpowiedni luz 0.5 mm miedzy zamkami.


http://www.bikepics.com/members/w3exe
gg: 47665085
Dawid12d Offline

Wprawiony


Postów: 52
Reputacja: 3
#8
19.02.2012, 12:20
Guzik prawda w oryginale simie jest zębatka 15 a w Enduro 14 a jak założysz 18 to w razie jak by ci łańcuch spadł to ci dekiel rozdu**y i będziesz musiał bulić i nowy kupować mój kolega miał 18z tak miał więc mi tu głodnych kawałków nie wciskaj o 18z . Proponuję ci zębatkę 16 lub max ale to max nawet nie wiem czy nie za duża 17z ale to nie daje głowy że ci dekla też nie roz**pcy jak ci spadnie lub zerwie się łańcuch . A jeśli chodzi jeszcze o moc to zobacz czy masz dobrze ustawiony zapłon bo przez to może też nie osiągać zadowalających prędkości . A kompreche to zmierz czujnikiem zegarowym w pojemności 50ccm powinna ona wynosić 9,5bara, a w 70ccm 10,5 bara , więc powinieneś mieć u siebie 10,3-10,5 barów jeśli masz poniżej 10barów to radzę ci wymienić pierścienie.


Udzieliłem ci pomocy kliknij +Angel
http://www.niewidzialni.malopolska.pl
Simson S51 comfort
cylinder 60ccm
gaźnik 16-N3
zębatka 16z
instalacja 12V
białe klosze lamp
Lampa wspomagająca
dioda ładowaniaCool
zielony neon
niebieskie oświetlenie zegara
rok produkcji 1988


Sylewk Offline

Weteran


Postów: 847
Reputacja: 50
#9
19.02.2012, 12:43
Potwierdzam według mojej wiedzy oryginalne koło zębate ma 15 zębów.

Pozdrawiam S


Moje zabawki wersje rozwojowe http://imageshack.us/g/827/dscn9252.jpg/
Grzesiekj Offline

Nowicjusz


Postów: 5
Reputacja: 0
#10
14.03.2012, 20:09
siema jestem tutaj nowy i nie wiem co jest grane z moim simkiem nie chce zapalic jak zapali to tylko na popych i na 1 i 2 jedzie w miare a nie najlepiej a na 3 i 4 nie wejdzie wogule na obroty co to moze byc .? prosze o szybka odpowiedz wymienilem cyl i tlok to samo caly czas ...Huh czy moze byc to wina zaplonu .?


pili98 Offline

Doświadczony


Postów: 127
Reputacja: 6
#11
14.03.2012, 21:12
(18.02.2012, 19:23 )W3exe napisał(a): jakie zebatki po co lejecie taka siare. w simsonie orginalnie jest 16 z. wiec nawet na 18 z powinien spokojnie dawac rade. dominikszkl hahahaha cisnienie w oponach. tak ziomek jezdzi na kapciach i o tym nie wie . cylinder albo lapie lewe powietrze albo masz slaba kompesje. sprawdz próg i czy pierscionki maja odpowiedni luz 0.5 mm miedzy zamkami.

ładne bajki opowiadasz Biggrin


KLIKNIJ REPUTACJA, DAJ PUNKT, ZBIERAM NA RANGE MECHANIKA.
Masz problem? Napisz na PW, POMOGĘ.


http://naforum.zapodaj.net/8a31beb6f9ec.jpg.html
http://www.youtube.com/watch?v=ceJByM4HR...re=channel

Dawid12d Offline

Wprawiony


Postów: 52
Reputacja: 3
#12
15.03.2012, 19:45
Po co się w koszty pakowałeś to wina najprawdopodobniej zapłonu a przyczyny mogą być różne zacznij od najtańszych najpierw wymień kondensator , a następnie sprawdź czy instalacja zapłonowa czyli kable dodatnie nie mają gdzieś zwarcia do masy , a następnie jak będzie wszystko dobrze i dalej tak będzie chodził to platyn-ki. wymień , świece zapłonową i sprawdź czy fajka dobrze siedzi na świecy a i zapłon niech ci ktoś ustawi kto się na tym zna chyba że się znasz to sobie ustaw i po tych wymianach powinno hulać a jak nie to jeszcze wymień ale to jak już wszystko wymienisz bo koszt tego to ok 40zł a mam na myśli cewkę butelkową i jeszcze wymień kabel wysokiego napięcia do świecy no i na 100% powinno latać. A jeszcze takie małe pytanie bardzo ci ostatnio zaczął dymić bo jeżeli tak to może simering ci poszedł i olej czasami świece zarzuca i przez to nie chce odpalić i przerywa najlepiej wymień też simeringi bo to nie są duże koszty a czasami wymiana zmienia wszystko . Powodzenia w naprawie!!!


Udzieliłem ci pomocy kliknij +Angel
http://www.niewidzialni.malopolska.pl
Simson S51 comfort
cylinder 60ccm
gaźnik 16-N3
zębatka 16z
instalacja 12V
białe klosze lamp
Lampa wspomagająca
dioda ładowaniaCool
zielony neon
niebieskie oświetlenie zegara
rok produkcji 1988





  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Simson s51 słaby na nowym iskrowniku Kris Kubeczko 10 2,812 22.06.2021, 12:00
Ostatni post: easy_rider91
  Słaby Simson Jakubek123 2 1,143 05.08.2020, 14:42
Ostatni post: Maciek162
  Dławienie się Bobek1822 14 2,907 07.06.2020, 17:51
Ostatni post: Bobek1822
  Słaby v-max Kamiel 5 1,634 15.05.2020, 11:25
Ostatni post: KiwiFSO
  Słaby hamulec przód ? barti-11 9 2,434 06.04.2020, 22:39
Ostatni post: Paul S.

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa