08.02.2012, 17:35
Siemka !
Simson Electronic 6V, gaźnik BVF 16n-1. poprzedni właściciel zakładał kit 70ccm
Od początku dziwiła mnie dość niska prędkość maksymalna mojego simsona, tylko 60km/h. Nie mówie, że chce jeżdzić nie wiadomo ile, ale tak 70-75 myślę, że powinien chodzić
Przez pierwze tygodnie simson bardzo ładnie odpalał za pierwszym kopem, jednak potem przestał. POgrzebałem troche, wymieniłem pare częsci i było ok. Jednak simson znów zaczął wariować. Motor odpalilem (nawet za pierwszym przy zimnym silniku) przejechałem moze z kilometr, zatrzymałem sie na 10-15 minut i już nie odpaliłem. Za nic nie mogłem odpalić, raz była iskra, raz nie. Zaprowadziłem motorek do poleconego speca od starszych motorków. Popatrzyl, stwierdził, że to przez moduł zapłonowy, ale wyregulował mi także gaźnik. Simek ładniej chodzi, ale nadal tylko 60km/h. Mierzyłem licznikiem swoim oraz kolegi w Hondzie CBR. Przy 60km/h wiecej juz nie daje rady. Czego może to być wina ?
Simson Electronic 6V, gaźnik BVF 16n-1. poprzedni właściciel zakładał kit 70ccm
Od początku dziwiła mnie dość niska prędkość maksymalna mojego simsona, tylko 60km/h. Nie mówie, że chce jeżdzić nie wiadomo ile, ale tak 70-75 myślę, że powinien chodzić
Przez pierwze tygodnie simson bardzo ładnie odpalał za pierwszym kopem, jednak potem przestał. POgrzebałem troche, wymieniłem pare częsci i było ok. Jednak simson znów zaczął wariować. Motor odpalilem (nawet za pierwszym przy zimnym silniku) przejechałem moze z kilometr, zatrzymałem sie na 10-15 minut i już nie odpaliłem. Za nic nie mogłem odpalić, raz była iskra, raz nie. Zaprowadziłem motorek do poleconego speca od starszych motorków. Popatrzyl, stwierdził, że to przez moduł zapłonowy, ale wyregulował mi także gaźnik. Simek ładniej chodzi, ale nadal tylko 60km/h. Mierzyłem licznikiem swoim oraz kolegi w Hondzie CBR. Przy 60km/h wiecej juz nie daje rady. Czego może to być wina ?