04.05.2017, 17:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.05.2017, 17:54 przez jaroslaw97.)
Co wy na to? Śmigam dużo więc pomiar jest wiarygodny,zawsze zalewam pod korek,więc widzę ile spaliłem a ile zrobiłem km.
S51.Waga z bagażem 140kg.Wydech bez żadnych przeróbek.
1.Cyl zwykły 60cm,BVF 16n1-11 dysza 72,zdawcza 16Z -spalanie 3,5-4l , silnik w stanie średnim minus
2.Cyl MK2 60/4 okna 28/36 , BVF 16n1-11 , dysza 75 , 15Z - spalanie 4,5l , silnik po konkretnym remoncie
3.Zestaw jak wyżej ale gaźnik zmieniony na BVF 19n1-11 ,dysza 76 , spalanie 3l .Czyli zmiana gaźnika obniżyła spalanie o 1-1.5l/100km i dostał sporo mocy,czuć to pod wiatr i pod wzniesienia.Tam gdzie wcześniej redukowałem biegi obecnie wjeżdżam na 4B a nawet się rozpędzam.Faktem jest że cyl jest nisko strojony.Jazda przelotowa 50-55km/h co jakiś czas 60/65km/h , 400km na nowym cylu. Mocy przybyło sporo,prędkości delikatnie a spalanie spadło o 1,5l - to normalne?Ciężar 140kg 60/4 i tylko 3l ?Olej CASTROL półsyntetyk,w skrzyni MOTUL.
S51.Waga z bagażem 140kg.Wydech bez żadnych przeróbek.
1.Cyl zwykły 60cm,BVF 16n1-11 dysza 72,zdawcza 16Z -spalanie 3,5-4l , silnik w stanie średnim minus
2.Cyl MK2 60/4 okna 28/36 , BVF 16n1-11 , dysza 75 , 15Z - spalanie 4,5l , silnik po konkretnym remoncie
3.Zestaw jak wyżej ale gaźnik zmieniony na BVF 19n1-11 ,dysza 76 , spalanie 3l .Czyli zmiana gaźnika obniżyła spalanie o 1-1.5l/100km i dostał sporo mocy,czuć to pod wiatr i pod wzniesienia.Tam gdzie wcześniej redukowałem biegi obecnie wjeżdżam na 4B a nawet się rozpędzam.Faktem jest że cyl jest nisko strojony.Jazda przelotowa 50-55km/h co jakiś czas 60/65km/h , 400km na nowym cylu. Mocy przybyło sporo,prędkości delikatnie a spalanie spadło o 1,5l - to normalne?Ciężar 140kg 60/4 i tylko 3l ?Olej CASTROL półsyntetyk,w skrzyni MOTUL.