23.10.2024, 21:50
Nie wiem czy na tym forum to ma sens, ale mimo wszystko wrzucę, tak dla hecy 
Mam na sprzedaż BMW e46 coupe z silnikiem 2JZ-GTE wystrojonym na bezpieczne 500KM i 700Nm - mój cichociemny sleeper do wieczornych polowań
Jest to projekt zbudowany parę lat temu przez Michała Małeckiego:
https://maleckismotorsport.blogspot.com/...591nm.html
Wykres z hamowni
Fotki sprzed kilkunastu dni
![[Obrazek: 4292110400_1726070963_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/4292110400_1726070963_thumb.jpg)
![[Obrazek: 5180453000_1726070964_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/5180453000_1726070964_thumb.jpg)
Jakiś filmik z przyspieszenia
https://youtu.be/kHRwDmS2sG4
BTW na kanale jest więcej filmików
https://www.youtube.com/@Qwet20136/videos
Technicznie napęd jest w bardzo dobrym stanie, minusy to tylko pojawiające się luzy na tulejach tylnego dyfra (bo sama podłoga jest wzmocniona) i drobny wyciek z łączenia wału ze skrzynią (naprawa prosta, simmering mam kupiony)
Wizualnie do poprawek, przydałby się nowy lakier, pojawiły się "bąbelki" rdzy w typowych dla e46 miejscach.
Po latach użytkowania sprzętu, dokopania niejednemu AMG, M3, RS4, OPC, a nawet motocyklom, przyszedł czas rozstać się z maszyną. Ostatnio już prawie w ogóle nie jeżdżę i nie poświęcam maszynie tyle czasu ile powinienem. Liczę że znajdzie się ktoś kto poprowadzi dalej ten projekt. A trzeba wiedzieć że baza do zwiększania mocy jest bardzo solidna - prawdziwe zdrowe 2JZ-GTE a nie jakiś składak 1JZ/GE, niezniszczalna skrzynia R154, potężne sprzęgło ACT itp itd - wszystko dobrane z zapasem, można niewielkim kosztem zrobić 700KM (np. GT40 i wałki 272).
Sprzęt oczywiście zarejestrowany na mnie, opłacony, z przeglądem który bez problemu przechodzi ze względu na katalizator i demontowalny DB kiler.
Na dniach podjechałem na sprawdzony odcinek dłuższej prostej sprawdzić i ewentualnie podstroić paliwo, przy okazji dołożyłem trochę boostu w środkowym zakresie obrotów (wcześniej był progresywny), także teraz zaczyna trochę zrywać przyczepność nawet z 3 biegu, trzeba mocno trzymać kierownicę i celować w pas ruchu. Generalnie banan na twarzy ale też drżące dłonie po zjechaniu na parking
Przyszłemu właścicielowi mocne wrażenia gwarantowane
Cena wywoławcza 75000zł
Z tym że interesuje mnie tylko płatność gotówką - w systemie pojazd wciąż figuruje jako zwykłe 330Ci i byłby problem wyjaśnić to urzędowi skarbowemu...

Mam na sprzedaż BMW e46 coupe z silnikiem 2JZ-GTE wystrojonym na bezpieczne 500KM i 700Nm - mój cichociemny sleeper do wieczornych polowań

Jest to projekt zbudowany parę lat temu przez Michała Małeckiego:
https://maleckismotorsport.blogspot.com/...591nm.html
Wykres z hamowni
![[Obrazek: 8328987400_1729712569_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/8328987400_1729712569_thumb.jpg)
Fotki sprzed kilkunastu dni
![[Obrazek: 8589808100_1726070963_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/8589808100_1726070963_thumb.jpg)
![[Obrazek: 6699782600_1726070963_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/6699782600_1726070963_thumb.jpg)
![[Obrazek: 4292110400_1726070963_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/4292110400_1726070963_thumb.jpg)
![[Obrazek: 9970826600_1726070964_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/9970826600_1726070964_thumb.jpg)
![[Obrazek: 5180453000_1726070964_thumb.jpg]](https://obrazki.elektroda.pl/5180453000_1726070964_thumb.jpg)
Jakiś filmik z przyspieszenia
https://youtu.be/kHRwDmS2sG4
BTW na kanale jest więcej filmików
https://www.youtube.com/@Qwet20136/videos
Technicznie napęd jest w bardzo dobrym stanie, minusy to tylko pojawiające się luzy na tulejach tylnego dyfra (bo sama podłoga jest wzmocniona) i drobny wyciek z łączenia wału ze skrzynią (naprawa prosta, simmering mam kupiony)
Wizualnie do poprawek, przydałby się nowy lakier, pojawiły się "bąbelki" rdzy w typowych dla e46 miejscach.
Po latach użytkowania sprzętu, dokopania niejednemu AMG, M3, RS4, OPC, a nawet motocyklom, przyszedł czas rozstać się z maszyną. Ostatnio już prawie w ogóle nie jeżdżę i nie poświęcam maszynie tyle czasu ile powinienem. Liczę że znajdzie się ktoś kto poprowadzi dalej ten projekt. A trzeba wiedzieć że baza do zwiększania mocy jest bardzo solidna - prawdziwe zdrowe 2JZ-GTE a nie jakiś składak 1JZ/GE, niezniszczalna skrzynia R154, potężne sprzęgło ACT itp itd - wszystko dobrane z zapasem, można niewielkim kosztem zrobić 700KM (np. GT40 i wałki 272).
Sprzęt oczywiście zarejestrowany na mnie, opłacony, z przeglądem który bez problemu przechodzi ze względu na katalizator i demontowalny DB kiler.
Na dniach podjechałem na sprawdzony odcinek dłuższej prostej sprawdzić i ewentualnie podstroić paliwo, przy okazji dołożyłem trochę boostu w środkowym zakresie obrotów (wcześniej był progresywny), także teraz zaczyna trochę zrywać przyczepność nawet z 3 biegu, trzeba mocno trzymać kierownicę i celować w pas ruchu. Generalnie banan na twarzy ale też drżące dłonie po zjechaniu na parking


Cena wywoławcza 75000zł
Z tym że interesuje mnie tylko płatność gotówką - w systemie pojazd wciąż figuruje jako zwykłe 330Ci i byłby problem wyjaśnić to urzędowi skarbowemu...
Vmax mojego simsona - Kliknij tutaj
Simsonem do GRECJI - Kliknij tutaj
Instagram Maszy - Kliknij tutaj
Simsonem do GRECJI - Kliknij tutaj
Instagram Maszy - Kliknij tutaj