20.05.2024, 20:29
Mam na sprzedaż następujący zestaw:
- Używany cylinder 50/4 wykonany przez JackMotors
- Używana głowica S51 firmy MZA
- Fabrycznie nowy, nieużywany tłok ZT-Tuning
Strojenie cylindra sportowe, ale nie wyczynowe (okno wydechowe 26mm, okna płuczące 35mm)
Króciec ssący o średnicy wewnętrznej 21mm, przystosowany do gaźnika BVF 21n1-11, ale pasuje też bez problemu do oryginalnego gaźnika BVF 16n3-4.
Krócieć wydechowy przystosowany do kolanka 32mm, ale może być bez problemu połączony ze standardowym oryginalnym kolankiem 28mm.
Cylinder przejechał kilka tysięcy kilometrów bez żadnych problemów, gładzie są wciąż w dobrym sanie.
Tłok ZT-Tuning 2-pierścieniowy, fabrycznie nowy, cena nowego to ponad 200zł. Miałem go jako zapasowy, na szybką podmianę w razie gdyby coś się stało ze starym (był taki sam).
Cały zestaw jest gotowy do montażu, pasuje bez żadnych przeróbek do każdego oryginalnego silnika S51. Znacznie poprawia osiągi silnika nawet na starym osprzęcie, ale najlepsze efekty można uzyskać z odpowiednim gaźnikiem i wydechem.
Cena 600zł
Filmik przedstawiający przyspieszenie i Vmax na tym cylindrze:
https://youtu.be/tRZ4EVbU3wM
A tutaj zdjęcia:
![[Obrazek: image;s=1000x700]](https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/ubl8zwfrud0c2-PL/image;s=1000x700)
![[Obrazek: image;s=1000x700]](https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/ha70heq6g46o3-PL/image;s=1000x700)
![[Obrazek: image;s=1000x700]](https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/pfx41buzbqbe1-PL/image;s=1000x700)
![[Obrazek: image;s=1000x700]](https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/oua8l802sm071-PL/image;s=1000x700)
![[Obrazek: image;s=1000x700]](https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/b8y2znfpqbjl1-PL/image;s=1000x700)
- Używany cylinder 50/4 wykonany przez JackMotors
- Używana głowica S51 firmy MZA
- Fabrycznie nowy, nieużywany tłok ZT-Tuning
Strojenie cylindra sportowe, ale nie wyczynowe (okno wydechowe 26mm, okna płuczące 35mm)
Króciec ssący o średnicy wewnętrznej 21mm, przystosowany do gaźnika BVF 21n1-11, ale pasuje też bez problemu do oryginalnego gaźnika BVF 16n3-4.
Krócieć wydechowy przystosowany do kolanka 32mm, ale może być bez problemu połączony ze standardowym oryginalnym kolankiem 28mm.
Cylinder przejechał kilka tysięcy kilometrów bez żadnych problemów, gładzie są wciąż w dobrym sanie.
Tłok ZT-Tuning 2-pierścieniowy, fabrycznie nowy, cena nowego to ponad 200zł. Miałem go jako zapasowy, na szybką podmianę w razie gdyby coś się stało ze starym (był taki sam).
Cały zestaw jest gotowy do montażu, pasuje bez żadnych przeróbek do każdego oryginalnego silnika S51. Znacznie poprawia osiągi silnika nawet na starym osprzęcie, ale najlepsze efekty można uzyskać z odpowiednim gaźnikiem i wydechem.
Cena 600zł
Filmik przedstawiający przyspieszenie i Vmax na tym cylindrze:
https://youtu.be/tRZ4EVbU3wM
A tutaj zdjęcia:
Vmax mojego simsona - Kliknij tutaj
Simsonem do GRECJI - Kliknij tutaj
Instagram Maszy - Kliknij tutaj
Simsonem do GRECJI - Kliknij tutaj
Instagram Maszy - Kliknij tutaj