• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Awarie v
« Wstecz 1 … 116 117 118 119 120 … 140 Dalej »
Sprzęgło s51

Sprzęgło s51

patryk521 Offline

Wprawiony


Postów: 54
Reputacja: 0
#1
25.11.2011, 20:48
Witam mam taki problem miesiąc temu kupiłem tanio Simsona s51 liczyłem się ze będę musiał coś w nim zrobić. Martwi mnie 1 rzecz gdy wciskam sprzęgło i wrzucam jedynkę Simson gaśnie(gdy na biegu stoi wyłączony ze wciśniętym sprzęgłem kola nawet nie drgną), pancerzyk wysunięty jest na maxa. Zastanawiałem się nad zmianą linki, ale podejrzewam,że problem może być o wiele poważniejszy co może sprawiać taki kłopot?? Z góry dziękuje za odpowiedz.


FREAK150 Offline

Zaawansowany


Postów: 414
Reputacja: 47
#2
25.11.2011, 22:01
Regulowałeś na koszu?


o/_______\o
(Oo=00=oO)
[] =****= []
patryk521 Offline

Wprawiony


Postów: 54
Reputacja: 0
#3
25.11.2011, 22:05
Nie, ale myślę że to mój poprzednik zrobił. Może jednak sprawdze


FREAK150 Offline

Zaawansowany


Postów: 414
Reputacja: 47
#4
25.11.2011, 22:08
To zapewne kwestia regulacji. No chyba że za grube tarcze, bo może Twój poprzednik wymieniał, a dzisiejsze zamienniki nie zawsze są takie jak powinny.


o/_______\o
(Oo=00=oO)
[] =****= []
patryk521 Offline

Wprawiony


Postów: 54
Reputacja: 0
#5
25.11.2011, 22:15
Mam prośbę czy mógłbyś przybliżyć Mi z grubsza jak taka regulacja powinna wyglądać? To jest mój pierwszy Simson więc wybacz, że trochę głupie pytania zadaje


FREAK150 Offline

Zaawansowany


Postów: 414
Reputacja: 47
#6
25.11.2011, 22:25
Ok. Na kapie od strony sprzęgła masz takie dwa korki jeden na górze to wlew oleju i drugi obok liczby biegów tego właśnie odkręcasz. Teraz najlepiej jakbyś miał taki klucz nasadkowo-rurkowy sorry za nieprofesjonalną nazwę ale nie wiem jak to inaczej nazwaćBiggrin Zakładasz go na nakrętkę i odkręcasz teraz zatrzymujesz go i wkładasz w środek wkrętak, w Twoim przypadku dokręcasz tą śrubę. Teraz musisz dokręcić nakrętkę i gotowe. Nie musi Ci wyjść za pierwszym razem bo tak to się nie da bo tarcze mogą być w różnym stanieBiggrin A i pytanie jak chodzi klamka? Z oporem?


o/_______\o
(Oo=00=oO)
[] =****= []
patryk521 Offline

Wprawiony


Postów: 54
Reputacja: 0
#7
25.11.2011, 22:33
Dzięki chyba zrozumiałem, niedługo będę się za to brać jak znajdę chociaż chwilkę czasu a klamka chodzi moim zdaniem troszeczkę za ciężko, ale trudno mi się wypowiadać bo nie mam porównania. Linka od sprzęgła zaczepia o taki mechanizm i ten mechanizm idzie prawie na max tak z 2mm zostają że da się ręka jeszcze docisnąć nie wiem czy tak powinno być.


adasiek185 Offline

Ekspert

Postów: 2,435
Reputacja: 177
#8
25.11.2011, 22:42
jak wyzej, regulacja. Ta lapka co zahaczasz linke, ona ma byc wzgledem silnika pod katem 90* lub nawet lekko w tyl. Wtedy bedzie ok. Regulujesz to wspomniana srubka na koszu sprzeglowym. Ot i cala filozofia. A jak chodzi ciezko to zapewne linka od paru lat nie widziala kropli oleju Wink


Uzyskałeś ode mnie pomoc? Kliknij plusa, to nie boli Smile
DDR power ;D
Moja suka ;*
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/121348
"Boże, chroń nas przed diabłami w niebieskich mundurach, czającymi sie za rogiem"
ksynioooo1 Offline

Nowicjusz


Postów: 5
Reputacja: 0
#9
02.12.2011, 16:55
Regulij aż trafisz na ideał a nie schematowo.


TERY Offline

Weteran


Postów: 720
Reputacja: 24
#10
02.12.2011, 19:44
ksynioooo1 a jak napisali poprzednicy ?


patryk521 Offline

Wprawiony


Postów: 54
Reputacja: 0
#11
02.12.2011, 20:54
Z regulacją już sobie poradziłem dziękuje za pomocSmile





  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa