03.06.2018, 09:30
Cześć.
Czy ktoś z forumowiczów zagłębiał się w temat odległości tłoka w GMP od głowicy tzw. squish, do jakiej wartości minimalnej schodziliście w simsonie. Jaki kształt komory spalania byłby najlepszy by zwiększyć efektywność spalania mięszanki a tym samym podnieść sprawność naszego silnika i zmniejszyć ryzyko występowania spalania stukowego. Oczywiście objętość komory spalania jest zależna od pojemności i stopnia sprężania jaki chcemy uzyskać.
Zdjęcie dla przykładu o co chodzi przerobionej głowicy ktm 380.
Czy ktoś z forumowiczów zagłębiał się w temat odległości tłoka w GMP od głowicy tzw. squish, do jakiej wartości minimalnej schodziliście w simsonie. Jaki kształt komory spalania byłby najlepszy by zwiększyć efektywność spalania mięszanki a tym samym podnieść sprawność naszego silnika i zmniejszyć ryzyko występowania spalania stukowego. Oczywiście objętość komory spalania jest zależna od pojemności i stopnia sprężania jaki chcemy uzyskać.
Zdjęcie dla przykładu o co chodzi przerobionej głowicy ktm 380.