25.03.2012, 10:50
Chciałbym sie was zapytać , do czego są te śrubki 1,2 , pierwsza to chyba od obrotów no nie??
http://bikepics.com/pictures/2371580/
http://bikepics.com/pictures/2371580/
25.03.2012, 10:50
Chciałbym sie was zapytać , do czego są te śrubki 1,2 , pierwsza to chyba od obrotów no nie??
http://bikepics.com/pictures/2371580/
25.03.2012, 10:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.03.2012, 10:55 przez Marcin1996.)
1- obroty
2- skład mieszanki
25.03.2012, 10:58
a ta 2 to jak powinna być ustawiona (ile obrotów ??)
25.03.2012, 11:00
Powinno się ją wkręcić do końca i następnie należy ją wykręcić o 1,5 obrotu ale każdy silnik lubi inaczej.
25.03.2012, 11:02
aha ok, a to oznacza że go będzie zalewać , jak za dużo odkręcę czy jak??
25.03.2012, 11:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.03.2012, 11:05 przez Marcin1996.)
Ja powiem na moim przykładzie. Wykręciłem 1,5 obrotu i silnik nie pracował jak należy. Wykręciłem jeszcze o 0.5 obrotu i działa. Zobacz u siebie co się będzie działa jak wykręcisz śrubkę o 1,5 obrotu. Jak będzie dobrze chodził to tak zostaw a jak nie to wykręcaj dalej o 0,5 obrotu.
25.03.2012, 11:06
aha , ok zobacze zaraz
31.03.2012, 18:47
ja mam tą 2 śrubkę zaplombowaną
"Gdy przed simsonem duża góra, zrób redukcje no i rura!"
Uzyskałeś ode mnie pomoc?? Kliknij Plusa
31.03.2012, 19:02
masz gosciu lipe jak ktos skladem namieszal. Tu juz regulujesz na sluch. Zadne obroty srubka. Musi pracowac na jak najnizszych wolnych, ktore zwiekszasz odkrecajac ta kolo ssania. I reakcja na dodanie gazu musi byc plynna. Zakladam ze poziom paliwa i dysze w gazniku sa ok
Uzyskałeś ode mnie pomoc? Kliknij plusa, to nie boli
DDR power ;D Moja suka ;* http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/121348 "Boże, chroń nas przed diabłami w niebieskich mundurach, czającymi sie za rogiem" |