• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Dyskusje v
« Wstecz 1 … 83 84 85 86 87 … 219 Dalej »
stuningowany s51 jezdzi gorzej niz seria

stuningowany s51 jezdzi gorzej niz seria

Strony (2): 1 2 Dalej »
kaaaczooor Offline

Nowicjusz


Postów: 3
Reputacja: 0
#1
24.09.2015, 18:13
Witam Biggrin napalilem sie na stuningowanie sima wiec zaczolem od jego kupna , rozebranie w pyl masa nowych czesci itp itd.jak stwierdilem ze wszystko dziala jak powinno zaczolem tuning , rozwiercilem kartery pod 70 , kupilem wal z wypelniaczami gaznik amal 19 cylinder 70/6/3 od chyla po zlozeniu do kupy wszystkiego jezdzi gorzej niz na orginalnej 70 8-8,5 tys obr sie wkreca.Co zrobilem zle, czemu te zabiegi nic nie daly ??Surprised


JarosPL Offline

Mentor


Postów: 1,268
Reputacja: 28
#2
24.09.2015, 18:40
19 mm do 70/6/3? Chyba trochę za mały ten gaźnik.




BikePics
rezonator.600 Offline

Weteran


Postów: 902
Reputacja: 12
#3
24.09.2015, 19:02
Na jakiej dyszy to jeździ? Jaki zapłon?


83/5/3m
JarosPL Offline

Mentor


Postów: 1,268
Reputacja: 28
#4
24.09.2015, 19:31
I jeszcze jaki wydech?




BikePics
rezonator.600 Offline

Weteran


Postów: 902
Reputacja: 12
#5
24.09.2015, 21:22
Wydech pewnie seria :p


83/5/3m
kaaaczooor Offline

Nowicjusz


Postów: 3
Reputacja: 0
#6
25.09.2015, 06:14 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.09.2015, 06:17 przez kaaaczooor.)
Dysza 85 zaplon seria electronic ustawiany pod lampe, tlumik seria. Milaem kupowac zaplon i tlumik ale sie zalamalem, na tloku 1p z bostami tragedia , na tloku normalnym z dwoma waskimi piersciemiami jakos jedzie.Najwiecej mocy ma na org 70

8-8, 5 obr na min z trudem wlrecome


arnold Offline

Zaawansowany


Postów: 302
Reputacja: 10
#7
25.09.2015, 09:50
Bo to nie jest cylinder pod taki wydech. Maksymalny moment masz tam gdzie silnik tych obrotów nie osiąga. Gaźnik też mały, a filtr powietrza też seria?


rezonator.600 Offline

Weteran


Postów: 902
Reputacja: 12
#8
25.09.2015, 18:57
arnold wiadomo dużo nie wyciśnie na seri ale 90-95 powinien wypluć.
Dysza panie za mała daj 90,95.
Spróbuj czy na ssaniu lepiej chodzi.


83/5/3m
jaro5 Offline

Moderator

Postów: 3,581
Reputacja: 97
#9
25.09.2015, 20:15
Wydech to podstawa .a i gaźnik masz przy mały.
Twój cyl nie dochodzi nawet do reza.
Najlepiej jak byś gdzieś pożyczył sobie wydech dla sprawdzenia.


pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw
Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja
Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
Cat Offline

Zaawansowany


Postów: 378
Reputacja: 8
#10
25.09.2015, 21:00
Nawet na org wydechu powinna być duża różnica w mocy Tongue


85/5/1/2m by resonanse garage
wossner
dellorto phbg 28
LFK
4b
arnold Offline

Zaawansowany


Postów: 302
Reputacja: 10
#11
26.09.2015, 00:38 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.09.2015, 00:55 przez arnold.)
Jaro ma rację. Chcesz mieć prędkość musisz mieć obroty i zapas mocy. A ma to tam gdzie ten silnik się teraz nie wkręcić.


Cat Offline

Zaawansowany


Postów: 378
Reputacja: 8
#12
26.09.2015, 19:29
Ale ludzie, nawet na org wydechu powinien iść jak dzik w kukurydzę w porównaniu do serii Wall


85/5/1/2m by resonanse garage
wossner
dellorto phbg 28
LFK
4b
rezonator.600 Offline

Weteran


Postów: 902
Reputacja: 12
#13
26.09.2015, 20:11
Co wy pierdolicie nie jeden miał 70/6/3 nawet na seri zajebiście chodziło na 1b aż strach było jechać z tego co mi jeden pisał. Do takiego seta musowo de lub lfk inaczej stoi w miejscu po drugie z tego co pamiętam w 70/6/3 kto miał to chodziło to im na dyszy 95+ sprawdzałeś tłok może masz to przytarte i dlatego takie słabe osiągi?


83/5/3m
Cat Offline

Zaawansowany


Postów: 378
Reputacja: 8
#14
26.09.2015, 20:42 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.09.2015, 20:43 przez Cat.)
Dysza większa musowo, bo 85 to co najwyżej do 60/4/3... Kup wstępnie dyszę 100


85/5/1/2m by resonanse garage
wossner
dellorto phbg 28
LFK
4b
jaro5 Offline

Moderator

Postów: 3,581
Reputacja: 97
#15
27.09.2015, 10:23
Ja mam zapłon elektronik ddr i 70-tka chodzi jak należy, gaźnik i wydech to podstawa ,bo sim musi przy tym secie mieć czym oddychać. A jak ma na seryjnym wydechu chodzić jak dzik to po co są wydechy sportowe?


pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw
Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja
Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro

Strony (2): 1 2 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Simson seria abes.90@wp.pl 11 3,089 04.06.2017, 09:47
Ostatni post: abes.90@wp.pl
  Seria, czy może tuning? Adrianovsky 0 1,103 20.05.2016, 21:10
Ostatni post: Adrianovsky
  Spawak vs Seria Szpan90 5 2,765 04.05.2011, 05:47
Ostatni post: adasiek185

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa