• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

WYNIKI KONKURSU NA SIMSONA ROKU 2025! (kliknij tutaj)

Simsony.info Forum o Simsonach Awarie v
« Wstecz 1 … 20 21 22 23 24 … 141 Dalej »
Światła

Światła

Mechanik Offline

Wprawiony

Reputacja: 4
06.01.2019, 19:57
Witam mam zapłon lfk i h4 35w, chciałbym zrobić światło z akumulatora, ale kompletnie nie znam się na elektryce.
myślałem, aby kabel od świateł dać na akumulator jako ładowanie, tylko co jeszcze?
Fajnie by było jak by była szybka odpowiedź.

HoeronixHD Offline

Moderator

Reputacja: 30
06.01.2019, 20:32
Zamiast podpinać światła pod regulator trzeba by je podpiąć pod akumulator, bo bezpośrednio z zapłonu idzie prąd przemienny a do ładowania potrzebny jest stały. tylko nie wiem czy regulator wytrzyma prądy które wywoła podłączenie pod akumulator żarówki. Proponuję jednak światła z cewek, a nie z akumulatora

Mechanik Offline

Wprawiony

07.01.2019, 21:20
Prąd idzie taki sam na żarówkę przednią jak i tylnią, co jeśli by te dwa kable połączyć i dać na aku, ale tak jak piszesz, trzeba by coś kombinować aby był prąd stały, jeśli by prądu bylo za mało to mniejsza żarówka, jeśli za dużo to większa, tak nie może być?

HoeronixHD Offline

Moderator

Reputacja: 30
07.01.2019, 21:50
Chodzi mi raczej o to że prąd(amper) który jest potrzebny do zasilenia przedniej żarówki może zabić układ w regulatorze który prostuje prąd przemienny na stały. Bo do ładowania akumulatora nie potrzeba dużego prądu, a po podłączeniu żarówki 35W zapewne obciążymy regulator dwukrotnie bardziej niż jakby miał tylko ładować akumulator, o żarówce 60W już nie wspominając. Przydał by się tu kolega IFA_1988, on dobrze zna się na elektryce

Grzegrzyk Offline

Zaawansowany

Reputacja: 13
07.01.2019, 23:47