• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Awarie v
« Wstecz 1 … 132 133 134 135 136 … 140 Dalej »
Taki oto problem...

Taki oto problem...

Strony (2): 1 2 Dalej »
patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#1
03.05.2010, 01:27
Co chwila zalewa mi świece, nierówno pracuje, robi " buuu " podczas jazdy ( najczęściej szybkiej )... Po chwili chodzenia na wolnych obrotach, gaśnie... Podczas jazdy również gaśnie ( o ile to można nazwać jazdą ) ... Strasznie sie dusi podczas jazdy, nie mam pojęcia co się dzieje... Pozdrawiam i czekam na pomoc.


Patryk Niedostępny

Weteran


Postów: 961
Reputacja: 14
#2
03.05.2010, 08:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2010, 08:27 przez Patryk.)
Jaki masz gaznik? wez go odkreć z simsona, poodkręcaj wszystko co sie da, wymyj dobrze w benzynie estrakcyjnej lub normalnej i dobrze przedmuchaj sprężarką. Gdy masz wszystko czyste, wez sie za składanie go do kupy.
Teraz czeka cie ustawienie poziomu paliwa, ksiązkowo jest podane na 28mm i 32,5mm. Bierzesz suwmiarkę i ustawiasz jak na rysunku:
http://img253.imageshack.us/img253/4783/simson.jpg
Potem wkrecasz srube składu mieszanki do oporu i wykrecasz o 2,5 obrotu. Iglice dajesz na srodkowym położeniu. Montujesz gaznik do sima i odpalasz...
Ewentualnie możesz dokonać regulacji składu mieszanki oraz przestawiać iglicę.


                                  SimsoN S 125

      http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/57494
patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#3
03.05.2010, 12:42 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2010, 12:44 przez patryktenis.)
Gaźnik to ja w ogóle kupiłem nowy, z tym, że go jeszcze nie montowałem... Ale coś pokombinuje. Dzięki za jakiekolwiek zainteresowanie się moim tematem i za odpowiedź. Pozdrawiam.
P.S. Zobaczy się jakie rezultaty ;p
A gaźnik jest oryginalny... Od nowości Wink


SimDriver Offline

Weteran


Postów: 534
Reputacja: 6
#4
03.05.2010, 12:56
a jak ci muli i dasz ssanie to normalnie jedzie ?? bo jak tak to gaźnik na 100 % zatkany też tak miałem ..


                http://www.bikepics.com/members/simdriver/88sr-50/         
            http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/SR_50/91281
                     
  Simson SR
Rok: 1988
Pojemność: 60/4/3
Gaźnik: Orginał i fajnie jeździ
V-max: 90
Instalacja: 12V
Skrzynia: 4B
Tłumik: Oryginalny a Leo Vince na sprzedaż

Jest Simson...Jest impreza !! Crunhips !!
patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#5
03.05.2010, 13:30
Musiałbym sprawdzić... O ile pojedzie ^ ^


SimDriver Offline

Weteran


Postów: 534
Reputacja: 6
#6
03.05.2010, 14:26
heheh ^^ Biggrin to sprawdź Smile


                http://www.bikepics.com/members/simdriver/88sr-50/         
            http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/SR_50/91281
                     
  Simson SR
Rok: 1988
Pojemność: 60/4/3
Gaźnik: Orginał i fajnie jeździ
V-max: 90
Instalacja: 12V
Skrzynia: 4B
Tłumik: Oryginalny a Leo Vince na sprzedaż

Jest Simson...Jest impreza !! Crunhips !!
patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#7
03.05.2010, 17:48
Mistrzu " Patryku " właśnie zmieniłem gaźnik w moim simsonku ( była tam również igliczka itd.) wszystko wyregulowałem, lecz jeszcze go nie odpalałem ponieważ jutro planuje zakupić filterek, aby mi się z baku znowu jakiegoś syfu nie nalało do gaźnika. Jutro dam odpowiedź, czy coś się poprawiło.
SimDriver, jeżeli pomoc " Patryka " nic nie da, a to sprawdzę jutro, to przetestuje twoją teorie Wink
Dobrze, że obie rzeczy załatwie jednym ruchem ;p
Dziękuje panowie za pomoc, zobaczy się jutro, jaki będzie efekt Smile
Pozdrawiam.


SimDriver Offline

Weteran


Postów: 534
Reputacja: 6
#8
03.05.2010, 18:27
To sprawdzaj szybko Biggrin


                http://www.bikepics.com/members/simdriver/88sr-50/         
            http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/SR_50/91281
                     
  Simson SR
Rok: 1988
Pojemność: 60/4/3
Gaźnik: Orginał i fajnie jeździ
V-max: 90
Instalacja: 12V
Skrzynia: 4B
Tłumik: Oryginalny a Leo Vince na sprzedaż

Jest Simson...Jest impreza !! Crunhips !!
bartek0456 Offline

Początkujący


Postów: 12
Reputacja: 0
#9
06.05.2010, 13:23
Wyczyść i wyreguluj gaźnik


patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#10
06.05.2010, 15:08
Gaźnik już wcześniej miałem nowy kupiony, teraz go zmieniłem, wyregulowałem wszystko łącznie z igliczką, lecz jeszcze nie sprawdziłem czy to coś dało, ponieważ zamierzam zamontować filterek w wężyku, żeby na przyszłość nic mi z baku po za paliwem nie leciało do gaźniczka. Filterek ( koszt 5 zł, a przynajmniej nie powinienem mieć takich problemów )
Ostatnie kilka dni niestety nie pozwala mi na jakąkolwiek prace przy simsonku, dlatego muszę chwilke jeszcze poczekać i dopiero spróbuje odpalić sprzęcik...
Pożyjemy, zobaczymy.
Pozdrawiam.


patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#11
08.05.2010, 21:01
Właśnie dzisiaj sprawdziłem, jak sprawuje się simson po zmianie i dobre wyregulowanie gaźnika.
Niestety, nie w tym tkwił problem... Problem tkwi z czym innym, nie z gaźnikiem....
Proszę o dalsze porady, ponieważ gaźnik można już wykluczyć z przyczyn dziwnej pracy mojego simsona.
Pozdrawiam i czekam na dalsze instrukcje, co może być schrzanione...


SimDriver Offline

Weteran


Postów: 534
Reputacja: 6
#12
08.05.2010, 22:45
może jest zapłon zapóźno ustawiony to znaczy cofnienty jak simek jest czuły to nawet 10 milimetrów do tyłu i simek już będzie miał kłopoty Huh może to ci pomoże

W prawą się przyśpiesza, a w lewą opóźnia próbuj Smile


                http://www.bikepics.com/members/simdriver/88sr-50/         
            http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/SR_50/91281
                     
  Simson SR
Rok: 1988
Pojemność: 60/4/3
Gaźnik: Orginał i fajnie jeździ
V-max: 90
Instalacja: 12V
Skrzynia: 4B
Tłumik: Oryginalny a Leo Vince na sprzedaż

Jest Simson...Jest impreza !! Crunhips !!
patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#13
08.05.2010, 23:47
Nom, pokombinuje, bo teraz to już chyba tylko kwestia zapłonu. Możliwe że by to była wina kondensatora ???


biodizel Niedostępny

Zaawansowany


Postów: 331
Reputacja: 4
#14
09.05.2010, 17:55
Daj szmat pod wkład filtra w schowku.


[Obrazek: noofftopyl6.gif]
[Obrazek: avatar1jj9.gif]

Paliwo powraca na stare śmieciTongue


http://www.bikepics.com/members/paliwo201/
patryktenis Offline

Początkujący


Postów: 11
Reputacja: 0
#15
09.05.2010, 21:07
Simson już zrobiony, kwestia było w ustawieniu zapłonu, teraz jeszcze musze sie pobawić z ustawieniami gaźnika, bo troche go muli momentami. Wydaje mi się również, że dostaje za mało paliwa w stosunku do powietrza, gdzie to ustawić ???



Strony (2): 1 2 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Moze ktos mial taki sam problem dawid38331 5 2,772 24.02.2013, 21:20
Ostatni post: adasiek185
  taki problem przy docieraniu Kurus 6 2,879 18.05.2010, 21:57
Ostatni post: Kubeck

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa