Witam
Chciałem wam zaprezentować mojego Simka S51, jest to model 3 biegowy,
wyprodukowany w 1988r, posiada on cylinder 60 z oknem wydechowym na 27mm i zapłon 12v na platynach. Kupiłem go 17 lipca 2008roku w niezbyt ciekawym stanie za 700zł z papierami, przez zimę został zrobiony remont kapitalny (nowy wał, gaźnik, zapłon, tłok, kosz sprzęgłowy, tryby 1 i 2 biegu, wałek garbaty i ten drugi
z dziurami, zostały założone nowe opony i został "wymalowany".
Zamontowałem do niego owiewkę UFO (która już mi się znudziła) i tlumik
(szajs), lusterka łezki karbonowe i parę innych drobiazgów i to chyba tyle.
Na ten sezon w Simku zawita:
-skrzynia 4 biegowa(jest)
-cylinder 50/4 nisko strojony(jest), w planach 60/5m
-gaźnik 17,5n3-4(jest), w przyszłości coś większego
-łożyska FAG(będą)
-nowy lakier(będzie)
Zdjęcia na PJ, komentujcie, pozdro
Chciałem wam zaprezentować mojego Simka S51, jest to model 3 biegowy,
wyprodukowany w 1988r, posiada on cylinder 60 z oknem wydechowym na 27mm i zapłon 12v na platynach. Kupiłem go 17 lipca 2008roku w niezbyt ciekawym stanie za 700zł z papierami, przez zimę został zrobiony remont kapitalny (nowy wał, gaźnik, zapłon, tłok, kosz sprzęgłowy, tryby 1 i 2 biegu, wałek garbaty i ten drugi
z dziurami, zostały założone nowe opony i został "wymalowany".
Zamontowałem do niego owiewkę UFO (która już mi się znudziła) i tlumik
(szajs), lusterka łezki karbonowe i parę innych drobiazgów i to chyba tyle.
Na ten sezon w Simku zawita:
-skrzynia 4 biegowa(jest)
-cylinder 50/4 nisko strojony(jest), w planach 60/5m
-gaźnik 17,5n3-4(jest), w przyszłości coś większego
-łożyska FAG(będą)
-nowy lakier(będzie)
Zdjęcia na PJ, komentujcie, pozdro

