26.01.2015, 21:46
Panowie! Kurde założyłem nowy tłok z pierścieniami i po pierwszym odpaleniu dzwonią pierścienie jak w kościele... Tak ma być?
26.01.2015, 21:46
Panowie! Kurde założyłem nowy tłok z pierścieniami i po pierwszym odpaleniu dzwonią pierścienie jak w kościele... Tak ma być?
26.01.2015, 21:49
Dociera się wiadomo
![]()
26.01.2015, 21:52
Starego złapało 3 razy i tam dzwoniły mocno, a teraz sie sytuacja powtarza.. :/ ucichnie to?
26.01.2015, 21:54
Z czasem tak ;0
U mnie też tak jakby świszczało myślałem że to są pierścienie patrze a głowica nie dokręcona może i u ciebie to samo ;
26.01.2015, 21:59
Coś ty, silniczek składałem bardzo dokładnie dokręcając śruby po kilka razy i wszystko jest MIODZIO.
![]() ![]()
26.01.2015, 22:50
Już kilka razy opisywałem na tym forum że jak się kupuje nowe pierścienie to trzeba lekko stępić ostre krawędzie na pierścieniach i w cylindrze na kanałach,właśnie te ostre krawędzie wadzą lekko o kanały w cylindrze i dla tego dzwonią,i szybciej się z używają
26.01.2015, 23:13
w cylindrze lekko fazowałem ale o pierścieniach nie pomyslalem :/
27.01.2015, 10:55
U mnie też dzwoniły pierścienie jak dzwony i nic przez półtora roku pizdowania nie padło. Simson ma to do siebie że pierścienie dzwonią, znajdź mi takiego w którym nie dzwonią.
Simson S51/1; 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort; 06.09.2015 - 01.06.2017 Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 - KTM 640 SM 27.10.2016 - Nie pomagam na GG, PRiV, etc. - od tego masz forum ! ![]() JACKMOTORS.PL |
|