13.08.2021, 09:20
Tłoki zt tuning
Kupione z jackmotors
Ceny od 200zł w górę.
Użytkowałem już te tłoki w silnikach 50cm/60cm/106cm
Tłoki aby zmniejszyć ryzyko zatarcia podczas docierania trzeba od sworznia w dół owalizować jeśli zastosujecie oryginalne ciasne pasowanie.
Tłoki 1 pierścień dobre nie puchną przystosowane do obrotów rzędu 16 tys. Jednak do obrotów 13tys jakie osiąga zapłon Ducati energia lepsze będą te z dwoma pierścieniami. A to za sprawą sporych przedmuchów których ślady na tłoku 1p można zaobserwować już po przejechaniu 1tys km.
Wytrzymują wysokie temperatury prędzej zagotójemy olej w skrzyni niż zatrzemy ten tłok.
Bez problemu wytrzymują temperaturę w oknie wydechowym 580C.
Kupione z jackmotors
Ceny od 200zł w górę.
Użytkowałem już te tłoki w silnikach 50cm/60cm/106cm
Tłoki aby zmniejszyć ryzyko zatarcia podczas docierania trzeba od sworznia w dół owalizować jeśli zastosujecie oryginalne ciasne pasowanie.
Tłoki 1 pierścień dobre nie puchną przystosowane do obrotów rzędu 16 tys. Jednak do obrotów 13tys jakie osiąga zapłon Ducati energia lepsze będą te z dwoma pierścieniami. A to za sprawą sporych przedmuchów których ślady na tłoku 1p można zaobserwować już po przejechaniu 1tys km.
Wytrzymują wysokie temperatury prędzej zagotójemy olej w skrzyni niż zatrzemy ten tłok.
Bez problemu wytrzymują temperaturę w oknie wydechowym 580C.