27.10.2024, 19:07
Wymieniałem tuleje metalowo-gumowe na tylnym wahaczu, oraz te co trzymają sinik i poduszkę silnika ze względu na ząb czasu gumy miały dość...
Ktoś może mi powiedzieć jak to ma być skręcone bo gdy skręciłem wszystko to był luz na wieszaku silnika te miseczki co są od wewnątrz uchwytów mogłem nimi obracać. Za drugim podejściem włożyłem podkładki po obu stronach wahacza między tulejkę w wahaczu a tulejki wieszaka silnika tak, że przy skręceniu ośki nakrętkami wszystko się ścisło zamontowałem silnik i siedzi sztywno może to tak zostać? Po staremu wydaje mi się ze tuleja wahacza nie stykała się z tuleją wieszaka silnika i trzymało się to w miarę stabilnie.
Ktoś może mi powiedzieć jak to ma być skręcone bo gdy skręciłem wszystko to był luz na wieszaku silnika te miseczki co są od wewnątrz uchwytów mogłem nimi obracać. Za drugim podejściem włożyłem podkładki po obu stronach wahacza między tulejkę w wahaczu a tulejki wieszaka silnika tak, że przy skręceniu ośki nakrętkami wszystko się ścisło zamontowałem silnik i siedzi sztywno może to tak zostać? Po staremu wydaje mi się ze tuleja wahacza nie stykała się z tuleją wieszaka silnika i trzymało się to w miarę stabilnie.