28.12.2014, 17:40
Witam jestem nowicjuszem i mam seryjnego sima. Chciałbym dodać mu trochę mocy lecz nie do końca wiem jak. Pomożecie?
28.12.2014, 17:40
Witam jestem nowicjuszem i mam seryjnego sima. Chciałbym dodać mu trochę mocy lecz nie do końca wiem jak. Pomożecie?
28.12.2014, 17:56
Pewnie że pomożemy
![]()
28.12.2014, 18:05
I jakie chcesz mieć wymagania
![]()
28.12.2014, 18:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.12.2014, 18:43 przez mateusz19160.)
daj cylinder 60ccm,jak bedzie mało to pomysl o 60/4. Wymiana na 60-tke jest to chyba najprostsza i najtansza rzecz
28.12.2014, 18:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.12.2014, 18:54 przez Matadors726.)
Mam na razie 300zł.
Jedyne wymaganie to dobra moc i przyśpieszenie. Moglibyście wytłumaczyć co i jak robić ewentualnie czy dużo jest przy tym roboty?
28.12.2014, 18:57
A w jakim stanie masz dół silnika? Czyli łożyska , wał korbowy , sprzęgło itd ? Bo to musisz mieć w bdb stanie jeśli chcesz myśleć o tuningu.
28.12.2014, 19:01
Do 300 to tiuning nie za duży
28.12.2014, 20:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.12.2014, 20:23 przez Matadors726.)
Przy tej 60-tke i amala 18 jaki v-max?
Zeflo silnika nie rozbierałem ale mysle że stan to co najmniej db. Jeszcze jedno pytanie chciałbym dac inne felgi do sima skąd je wziąść? http://www.jackmotors.pl/cylinder-simson...id-78.html taki cylek będzie do sima w seri?
28.12.2014, 21:38
Z tym cyclemw. 300zl sie nie wyrobissz kup 60/2 cyclek
28.12.2014, 21:54
A nie lepiej twojego gara wysłać do kogoś na 50/4 czy tam 60/4 +amal 21 + spawak i 80 spokojnie ci poleci.
83/5/3m
28.12.2014, 22:32
Gosc ma tylko 300.....
29.12.2014, 12:44
Ty też mnie wkurwiasz za 300zł idze przerobić jego cyl na 60/4 z przeysłkami jakieś 100zł+ amal za 100zł kupisz+ spawaka tez kupi za 100zł
83/5/3m
29.12.2014, 14:48
Okej przeróbka na 60/4 100 zł doliczyłeś tłok ? Tłok nawet MZA to cena 60zł + przeróbka na xx/4 to 60, szlif na 60ccm, kolejne 60 zł masz już 180, amal 100 zł okej, masz 280, a gdzie do tego spawak ? Nie znasz się to nie pisz
![]()
29.12.2014, 14:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.12.2014, 14:57 przez rezonator.600.)
Jeszcze bym ci zawsydził na temat tuningu ale co będę pisał.
A może gość ma dobry cyl i tłok i nie trzeba nowego tłoka i szlifa o tym nie pomyślałeś wielki znawco? Jak się umie szukać i się ma dobre znajomośći to zrobisz sobie 60/4 mówię tutaj o samej przeróbce [bez szlifu+ nowego tłoku] + amala za 100zł spokojnie idzie dostać a spawak to za 100zł też dostaniesz bez problemu nie mówie tutaj o jakimś spawaku z nierdzewy jak by coś.
83/5/3m
29.12.2014, 15:27
Jeśli nie rozbierałeś jeszcze silnika , to powinieneś to zrobić. Stan łożysk na wale korbowym to priorytet (w tym na stopie korbowodu).
Z Twoim budżetem nie szalał bym zbytnio. Wydech przerobił bym na "sportowy" (są na forum poradniki jak to zrobić). Wybór cylindra to tylko 60ccm (dla większych pojemności konieczność roztoczenia karterów pod grubszą tuleje i inaczej wyważony wał co generuje dodatkowe koszta). Jedyne opcje jakie brałbym pod uwagę to 60/4 i 60/2. No właśnie ... ale czy zmieniając cylinder na 60/2 odczujesz jakąś dużą różnicę po przesiadce z 50/2 ? Niewielką. Moja rada. Dozbieraj jeszcze trochę kasy ![]()
29.12.2014, 15:29
Spawak pod 60/4 to jakaś konieczność? Za przeróbke na 4 kanały zapłaci 70 zł, a za szlifa 60 zł (JackMotors). Do tego nowy tłok MZA 2p 30 zł i amal (nowy) 120 zł. Wydech może przerobić na aoa1 albo jeszcze lepiej SP04. Dodatkowo kupiłbym do takiego zestawu zębatkę 14z i całkiem dobry zestaw gotowy
![]() ![]()
29.12.2014, 20:32
60/2 w ogóle się opłaca robić, jak dla mnie 0 różnicy. Zrób jak napisał Piter, 60/4, wydech SP04(są poradniki na forum jak to zrobić) i amal 21 tylko daj mniejszą dysze a 21 się przyda jakbyś chciał robić "większy tuning". Tylko sprawdź łożyska, jak mają luzy to lepiej zmienić i jeździć na tym co teraz masz niż robić tuning na rozjeban*ch.
29.12.2014, 22:53
mysle ze tłok bedzie lepszy 1p do 60/4
|
|