17.05.2017, 22:59
Jestem tu nowy tak więc witam wszystkich
Robię modyfikację Simsona S51 na S70 Enduro .
Mam już cylinder 70/6/3 , kartery w trakcie rozwiercania , tłoczek 1p , gaźnik Amal 21 , wał S70 (bez wypełniaczy) i oczywiście łożyska , uszczelki itp.
Pozostaje kwestia sprzęgła , wiem że dobrze dobrane zwiększa V-max i zapobiega ślizganiu . I tu moje pytanie , czy do tego seta dać 5 tarcz czy 4 ? Jaki docisk 1,6 czy 1,8 ? Kosz S70 z jakimi przełożeniami polecacie ?
Drugim moim pytaniem jest sposób prostowania ramy , kiedyś skrzywiłem ramę simsona na wysokim krawężniku (popisy młodości ) i była nagrzewana prostowana na "oko". Skoro zwiększam moc simka to i rama musi być idealnie prosta , komu takie coś zlecić , czy może lepiej kupić używaną/nową ? Ale jak to wygląda od strony prawnej ? Jakieś porady , wskazówki ? Będę wdzięczny Jak sprawdzić czy rama jest i jak bardzo krzywa ?
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dyskusji
Robię modyfikację Simsona S51 na S70 Enduro .
Mam już cylinder 70/6/3 , kartery w trakcie rozwiercania , tłoczek 1p , gaźnik Amal 21 , wał S70 (bez wypełniaczy) i oczywiście łożyska , uszczelki itp.
Pozostaje kwestia sprzęgła , wiem że dobrze dobrane zwiększa V-max i zapobiega ślizganiu . I tu moje pytanie , czy do tego seta dać 5 tarcz czy 4 ? Jaki docisk 1,6 czy 1,8 ? Kosz S70 z jakimi przełożeniami polecacie ?
Drugim moim pytaniem jest sposób prostowania ramy , kiedyś skrzywiłem ramę simsona na wysokim krawężniku (popisy młodości ) i była nagrzewana prostowana na "oko". Skoro zwiększam moc simka to i rama musi być idealnie prosta , komu takie coś zlecić , czy może lepiej kupić używaną/nową ? Ale jak to wygląda od strony prawnej ? Jakieś porady , wskazówki ? Będę wdzięczny Jak sprawdzić czy rama jest i jak bardzo krzywa ?
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dyskusji