10.05.2020, 21:54
Witam
Mam takie pytanie nurtujące mnie od dawna.
Miałem kilka takich zjawisk, że podczas ustawiania zapłonu na przerywacz musiałem go maksymalnie przekręcić w lewą stronę, aż ten wskaźnik od ustawiania zapłonu oparł się o karter i dopiero wtedy wyprzedzenie zapłonu było poprawne. Zapłon oryginalny i przerywacz nowy.
No i zastanawia mnie czym to jest spowodowane, czemu tak jest?
Mam takie pytanie nurtujące mnie od dawna.
Miałem kilka takich zjawisk, że podczas ustawiania zapłonu na przerywacz musiałem go maksymalnie przekręcić w lewą stronę, aż ten wskaźnik od ustawiania zapłonu oparł się o karter i dopiero wtedy wyprzedzenie zapłonu było poprawne. Zapłon oryginalny i przerywacz nowy.
No i zastanawia mnie czym to jest spowodowane, czemu tak jest?