• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Dyskusje v
« Wstecz 1 … 85 86 87 88 89 … 219 Dalej »
Wybór cylinda

Wybór cylinda

Adrianovsky Offline

Zaawansowany


Postów: 434
Reputacja: 7
#1
25.10.2015, 01:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.10.2015, 01:58 przez Adrianovsky.)
Mam parę pytań do doświadczonych kolegów w sprawach tuningu Simsonków Smile
1. Czy odczuję dużą różnicę w mocy i v-maxie simsona między 60ccm3 a 70ccm3? Wiem, że pod 70 i więcej trzeba odpowiednio dostosować kartery.
2. Co lepiej wybrać 60/4 czy 60/4/3 czy 70/4 czy 70/4/3?
3. Warto kupić ten wydech?
http://www.jackmotors.pl/tlumik-simson-r...d-369.html
4. Jaki wybrać tłok? Jakiej firmy? Toczony? Ile pierścieni?
5. Jaki gaźnik pod zestaw który mi polecicie? Smile
Zależy mi żeby Simson był niezawodny i jeździł w miarę dobrze, nie będzie katowany i nie będzie jeździł dużo w terenie.


Kosa Offline

Doświadczony


Postów: 247
Reputacja: 3
#2
25.10.2015, 09:15
Jak pod taki tłumik to 70/4 black a może asso nw czy som takie rozmiary pwk 21 zapłon de lub lfk wał s70 BEZ WYPEŁNIACZY no i docisk 1,8 to chyba wszystko


Kornel[LWG] Offline

Dawca

Postów: 958
Reputacja: 42
#3
25.10.2015, 10:43 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.10.2015, 10:50 przez Kornel[LWG].)
1. Tak poczujesz
2.Ja bym brał 70/4 bo te /4/3 to są mało wytrzymałe. A 70/4 napewno bardziej żywotne.
3.Warto ale moim zdaniem spawak od platka byłby tu lepszy jeśli chodzi ci o moc.
4.Tłok hmmm meteor, asso lub black racing. Co do tych dwóch pierwszych to nie orientuję się czy są pod 70/4 ale sprawdź. Oczywiście że 2 pierścienie.
5.Amal21T Dellorto21 Pwk21

Ja bym jeszcze dołożył zapłon LFK, wał S70 i tutaj twój wybór czy z wypełniaczami czy bez, filtr powietrza stage6 i jazda.

BTW. Będziesz musiał zainwestować w jakiś lepszy olej do mieszanki bo np. Miksol tu się nie nada. Polecam castrol power 2t full synytetic.

Myślę że pomogłem.

LWG


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D

jaroslaw97 Offline

Mentor


Postów: 1,818
Reputacja: 49
#4
25.10.2015, 13:30 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.10.2015, 13:31 przez jaroslaw97.)
60/4 to zestaw w przystępnej cenie,nie trzeba zmieniać(rozwiercać karterów),małe spalanie i dobre osiągi. Więcej kanałów strasznie obniża wytrzymałość,przebieg silnika i nie nadaje się na długie trasy. Natomiast 70 to już koszty znaczne.

Jak masz kasę to rób 70/2 ewentualnie 70/4


Enduro.s70 Offline

Weteran


Postów: 842
Reputacja: 34
#5
25.10.2015, 15:20
1.Oczywiście poczujesz większą moc i prędkość
2.Jeśli chodzi o cylindry to zależy co chcesz osiągnąć.Jeśli ma to być cylinder na dłuższe trasy to bierz 60/4 lub 70/4.Jeśli natomiast ma być to cylinder do osiągów to bierz 60/4/3 lub 70/4/3.
3.Jeśli chcesz taki tłumik co podałeś to raczej do cylindrów 70/4 lub 60/4
4.Meteor ,black racing,asso lub może być nawet mza toczony
5.amal 21 lub dellorto





  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wybór obręczy MajkelS51 6 223 09.01.2025, 02:49
Ostatni post: kamilo0002
  Simson S51 - wybór gaźnika Qaz 5 2,061 12.04.2021, 16:07
Ostatni post: HoeronixHD
  trudny wybór serafek 3 1,290 13.07.2018, 12:57
Ostatni post: serafek
  Wybór cylindra do S51.DDR czy Almot ? jaroslaw97 9 5,072 16.03.2018, 20:34
Ostatni post: jaroslaw97
  Wybór opony. Karwat21 6 3,799 05.12.2015, 23:22
Ostatni post: Szymcio

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa