14.06.2015, 21:33
Witam ostatnio simson nie odpala wcale nawet na popych zauważyłem że świeca jest cała mokra i cieknie olej od strony magneta? Czy od tego wylewu simson nie pali? Proszę o pomoc.
14.06.2015, 21:33
Witam ostatnio simson nie odpala wcale nawet na popych zauważyłem że świeca jest cała mokra i cieknie olej od strony magneta? Czy od tego wylewu simson nie pali? Proszę o pomoc.
14.06.2015, 21:57
Tak, to jest główny powód tego. Jak leje olej przez magneto to padł simering na wale. Musisz go wymienić i założyć na nowo. Iskrownik i magneto musisz do tego ściągnąć. Nie zaszkodziłoby jakbyś go wymienił symetrycznie (ten i na sprzęgle drugi).
Najlepiej zamawiaj części na JackMotors.pl
Simson S51/1 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort 06.09.2015 - 01.06.2017 Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 - KTM 640 SM 27.10.2016 -
14.06.2015, 22:48
Podczas wymiany smeringa od strony sprzegla musze zdejmować koszyk ?
15.06.2015, 10:43
Nie musisz wystarczy tylko ten mały tryb, ale jak ściągniesz kosz to będzie Ci wygodniej go założyć
![]()
https://www.facebook.com/Garage-arex643-...93/?ref=hl <---FP
![]() Cyl80/5M Dellorto 24 Wossner 1p Skrzynia 5b Kosz sprzeglowy 62/21 Spawak by ja ;D
15.06.2015, 16:22
Wlałem 400 ml oleju
15.06.2015, 19:15
Podczas wymiany simeringu od strony sprzegła nie ma żadnej potrzeby by zdejmować kosz sprzęgła, w niczym to nie pomoże. Po prostu luzujesz podkładkę zabezpieczająca nakrętkę na wale, odkręcasz nakrętke, zdejmujesz trybik, wyciagasz stary uszczelniacz, zakładasz nowy i reszta w odwrotnej kolejnosci
![]() ![]() ![]()
20.06.2015, 13:23
Ehm skoro wlał 400ml i cieknie to co ma do tego uszczelniacz na wale? WTF jak tam nie ma oleju xd Musi wymienić ale na wałku zdawczym skoro cieknie ze strony magneta. Co wy wgl piszecie xd
21.06.2015, 14:49
A co da wymiana uszczelniacza na wałku zdawczym ? Skoro Simson nie odpala i olej cieknie od strony magneta to najprawdopodobniej padł uszczelniacz na wale od strony magneta, chociaz objawy bardziej wskazują na ten po stronie sprzęgła. A tak w ogóle to powodów może być mnóstwo
21.06.2015, 23:14
Jakie mogą być jeszcze powody ?
22.06.2015, 13:28
(15.06.2015, 19:15 )Rado9990 napisał(a): Podczas wymiany simeringu od strony sprzegła nie ma żadnej potrzeby by zdejmować kosz sprzęgła, w niczym to nie pomoże. Po prostu luzujesz podkładkę zabezpieczająca nakrętkę na wale, odkręcasz nakrętke, zdejmujesz trybik, wyciagasz stary uszczelniacz, zakładasz nowy i reszta w odwrotnej kolejnosci Zauważ że autor nie pisze dokładnie czy z magneta cieknie czy z zębatki. Mogła paść też uszczelka na połówce i przez komorę podcieka olej pod ciśnieniem. Tak czy tak, zmiana uszczelniacza tu czy tu to jedno i to samo. 400ml oleju jest ok, więc nie przelewa się tylko wymień uszczelniacz. Jeśli Ci leje naprawdę z magneta to silnik musi iść niestety na pół i do wymiany uszczelka + uszczelniacz. @ Zamykam bo temat się ciągnie.
Simson S51/1 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort 06.09.2015 - 01.06.2017 Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 - KTM 640 SM 27.10.2016 - |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
simering od strony zapłonu | szymon240913 | 10 | 4,322 |
07.05.2019, 21:04 Ostatni post: tomek1980 |
|
Wyciek oleju | Magik | 6 | 2,431 |
02.11.2017, 17:27 Ostatni post: Magik |
|
Wyciek oleju z wałka zdawczego | kris82 | 1 | 1,697 |
02.07.2017, 19:05 Ostatni post: niki95 |
|
Zmiana koloru oleju! | Magik | 15 | 3,828 |
06.02.2017, 15:58 Ostatni post: Magik |
|
Korek wlewu oleju-czarny | Kornel[LWG] | 5 | 2,132 |
15.01.2017, 13:03 Ostatni post: Kornel[LWG] |