• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Forum o Simsonach Awarie v
« Wstecz 1 … 62 63 64 65 66 … 138 Dalej »
Wymiana tulei wahacza simson sr

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Wymiana tulei wahacza simson sr
djkoko15
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 29
Pojazd: Simson SR50
Skąd: Jaszczew
Dołączył: 15-07-2013
Reputacja: 0
#1
28.01.2015, 18:44
Witam, panowie mam taki problem otóż wahacz kiwa mi się już na boki i moje pytanie jest takie jak wymienia się te tulejki co są na wahaczu i które trzeba wymienić wystarczy tylko te:
Tuleja Wahacza simson sr

i czy jak odkręcę oś wahacza czy silnik mi nie spadnie czy łoże jest dodatkowo jakoś przykręcone ?
man722
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 33
Pojazd: Simson sr50
Skąd: Rzeplin
Dołączył: 17-01-2015
Reputacja: 0
#2
28.01.2015, 19:32
tylni wachacz i silnik spierają się na tej ośce, najlepiej wyciągnąć silnik bo potem będzie ci ciężko to założyć a potem wybijać ośkę przynajmniej ja tak robiłem Smile
zeflo
Offline

PRO

Liczba postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#3
28.01.2015, 20:35
Tak naprawdę wystarczy wymienić tylko same gumy. http://www.jackmotors.pl/tuleja-gumowa-w...d-982.html , jeśli nie masz tuningowanego Sima , nie pchałbym się w poliamid.
Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

djkoko15
Offline

Wtajemniczony

Liczba postów: 29
Pojazd: Simson SR50
Skąd: Jaszczew
Dołączył: 15-07-2013
Reputacja: 0
#4
01.02.2015, 14:44
Dzięki za pomoc, Temat uważam do zamknięcia
emeryt
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 109
Pojazd: KR51/2
Skąd: Giżycko
Dołączył: 08-02-2015
Reputacja: 0
#5
10.02.2015, 17:07
(28.01.2015, 20:35 )zeflo napisał(a): Tak naprawdę wystarczy wymienić tylko same gumy. http://www.jackmotors.pl/tuleja-gumowa-w...d-982.html , jeśli nie masz tuningowanego Sima , nie pchałbym się w poliamid.

Witam, możesz rozwinąć swoją myśl, dlaczego nie pchać sie w tulejki poliamidowe przy seryjnym simie?
zeflo
Offline

PRO

Liczba postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#6
10.02.2015, 17:42 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.02.2015, 17:44 przez zeflo.)
Dlatego że oryginalne tulejki wytrzymują naprawdę sporo,a są sporo tańsze.

Jeśli chodzi o łoże silnika, poliamid może przenosić drgania silnika na ramę.
Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

emeryt
Offline

Stały bywalec

Liczba postów: 109
Pojazd: KR51/2
Skąd: Giżycko
Dołączył: 08-02-2015
Reputacja: 0
#7
10.02.2015, 18:00
A widzisz o tym nie pomyślałem, dzięki za wyjaśnienie. W handlu są tulejki metalowo-gumowe z tym, że długość samej tulejki jest znacznie większa od długości samej gumy.Czy takie rozwiązanie jest ok, bo chyba w ori tak nie ma?
zeflo
Offline

PRO

Liczba postów: 1,509
Pojazd: S51N & S51B
Skąd: Wolbrom
Dołączył: 17-03-2014
Reputacja: 38
#8
10.02.2015, 18:30
Podczas montażu tulejki w wahaczu guma rozciąga się i dopasowuje długością Wink
Simson S70E
Simson S50B2
MZ ETZ 250

« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wymiana napędu licznika simson s50 czeslaw222 1 1,071 08.06.2020, 15:43
Ostatni post: Paul S.
  Wymiana kondensatora a zapłon lolo 5 3,573 15.10.2017, 19:45
Ostatni post: IFA_1988
  Wymiana regulatora napięcia Simson S53C bansai 2 1,836 12.06.2016, 21:14
Ostatni post: bansai
  Wymiana kartera chary102 12 4,200 13.06.2015, 20:43
Ostatni post: chary102
  Wymiana Cylindra japanpl 32 11,806 16.09.2014, 22:28
Ostatni post: japanpl

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa