13.07.2020, 15:45
Mam cylinder 604/3 gaźnik amal 21 (oryginalna dysza chyba 80) tłumik płatek 9500obr/min. Tłok ZT-TUNING 1 pierścień. Mieszanka 1:30 Motul 510 półsyntetyczny.
Po założeniu tego zestawu przejechałem 320km z prędkością do 50km/h po czym postanowiłem sprawdzić jego vmax. Przy 75km/h i przejechanych 400metrach się zatarł.
Następnie dałem tłok i cylinder do dobrego tunera (z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem między innymi w przeróbkach silników) simsona.
Gość zauważył że cylinder u góry tam gdzie nie dochodzi pierścień przed GMP zrobił się beczułkowaty.
Przeszlifował mi cylinder i trochę tłok w górnej partii.
Na tym cylindrze i tłoku jednego dnia jadąc pierwsze 100km jechałem z prędkością 60km/h a następne 150km z prędkością 70-75km/h. Kilkukrotnie jechałem z prędkością 80-85km przez 3km przy około 200km przejechanych.
Zatarł mi się na autostradzie po 250km przy prędkości 70km/h bez wcześniejszego ostrzeżenia. Lekko chwyciła góra tłoka mocniej dół.
Pytanie mam Dlaczego znów się zatarł
Czy dysza w gaźniku jest za mała?
Czy to może być wina kiepskiego żeliwa w tuleji?
Dlaczego przy 80km/h mam gaz tylko do połowy odkręcony i simson nie jedzie więcej. A jak potrzymam do końca odkręcony to po 15s zalewa ko kompletnie.
Jeśli macie sugestie co do DOBRYCH CYLINDRÓW I TŁOKÓW to z chęcią takiego kupię.
Używany DOBRZE dotarty 60 z przebiegiem do 1000km także jestem w stanie kupić.[b]
Po założeniu tego zestawu przejechałem 320km z prędkością do 50km/h po czym postanowiłem sprawdzić jego vmax. Przy 75km/h i przejechanych 400metrach się zatarł.
Następnie dałem tłok i cylinder do dobrego tunera (z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem między innymi w przeróbkach silników) simsona.
Gość zauważył że cylinder u góry tam gdzie nie dochodzi pierścień przed GMP zrobił się beczułkowaty.
Przeszlifował mi cylinder i trochę tłok w górnej partii.
Na tym cylindrze i tłoku jednego dnia jadąc pierwsze 100km jechałem z prędkością 60km/h a następne 150km z prędkością 70-75km/h. Kilkukrotnie jechałem z prędkością 80-85km przez 3km przy około 200km przejechanych.
Zatarł mi się na autostradzie po 250km przy prędkości 70km/h bez wcześniejszego ostrzeżenia. Lekko chwyciła góra tłoka mocniej dół.
Pytanie mam Dlaczego znów się zatarł
Czy dysza w gaźniku jest za mała?
Czy to może być wina kiepskiego żeliwa w tuleji?
Dlaczego przy 80km/h mam gaz tylko do połowy odkręcony i simson nie jedzie więcej. A jak potrzymam do końca odkręcony to po 15s zalewa ko kompletnie.
Jeśli macie sugestie co do DOBRYCH CYLINDRÓW I TŁOKÓW to z chęcią takiego kupię.
Używany DOBRZE dotarty 60 z przebiegiem do 1000km także jestem w stanie kupić.[b]