04.11.2016, 21:43
witam. mam problem z simsonem. według mnie to coś z zapłonem. osprzęt: cyl 60/5/3 by chylo00, gaźnik amal 19T, zapłon ducati energia.
mój problem polega na tym że simson chodzi ładnie, wkręca się do końca ale gdy ma jechać to jedzie jak seria. impulsator na 10, niestety bez stroboskopu bo u mnie na wsi chyba nikt nie ma. na poprzednim zapłonie czyli elektronicznym ddr szedł jak powinien: (podam prędkości jakie mniej więcej osiągał) 1b - 30km/h, 2b - 50km/h, 3b - 65km/h, 4b - tak jak 3b. na poprzednim zapłonie przyspieszenie miał zaje**ste na pierwszych trzech biegach a na czwórce to nawet nie chciał się wkręcić. magneto było w dość słabym stanie i gdy je ściągałem aby poprawić nity przypadkowo rozwaliłem impulsator i postanowiłem zamówić ducati energie z olx. po założeniu de simson odpalał ale jak pisałem wyżej jego przyspieszenie było jak w 60/2 przy cylindrze 60/5/3. moje pytanie takie: co jest nie tak? może moduł lub minimalnie źle ustawiony zapłon. dodam że tłok to mza 40.98 1p prawdopodobnie tłoczony, pierścień lekko niedomyka, oryginalne kolanko skrócone o jakieś 2-3cm i brak wkładu wygłuszającego.
mój problem polega na tym że simson chodzi ładnie, wkręca się do końca ale gdy ma jechać to jedzie jak seria. impulsator na 10, niestety bez stroboskopu bo u mnie na wsi chyba nikt nie ma. na poprzednim zapłonie czyli elektronicznym ddr szedł jak powinien: (podam prędkości jakie mniej więcej osiągał) 1b - 30km/h, 2b - 50km/h, 3b - 65km/h, 4b - tak jak 3b. na poprzednim zapłonie przyspieszenie miał zaje**ste na pierwszych trzech biegach a na czwórce to nawet nie chciał się wkręcić. magneto było w dość słabym stanie i gdy je ściągałem aby poprawić nity przypadkowo rozwaliłem impulsator i postanowiłem zamówić ducati energie z olx. po założeniu de simson odpalał ale jak pisałem wyżej jego przyspieszenie było jak w 60/2 przy cylindrze 60/5/3. moje pytanie takie: co jest nie tak? może moduł lub minimalnie źle ustawiony zapłon. dodam że tłok to mza 40.98 1p prawdopodobnie tłoczony, pierścień lekko niedomyka, oryginalne kolanko skrócone o jakieś 2-3cm i brak wkładu wygłuszającego.