02.08.2024, 18:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.08.2024, 18:27 przez kibicowski.)
Witam serdecznie,
Jakiś czas temu kupiłem Simsonka z zamiarem odrestaurowania i właśnie zabrałem się za rozbieranie motorka. Zdjęcie w stanie jakim go kupiłem.
Jest do remontu ale nie jest ruiną. Co ciekawe im bardziej go rozbieram tym bardziej dochodzę do wniosku, że jest w stanie bardzo zbliżonym do oryginału. Prawie wszystkie śrubki to ESKI. Co więcej choć na pokrywie widniał napis "Electronic" to byłem sceptyczny. Jednak po zdjęciu kapy wychodzi, że rzeczywiście zapłon jest elektroniczny. I teraz mam pytanie do osób bardziej zagłębionych w temat czy zapłon który jest na zdjęciach to rzeczywiście oryginalny zapłon DDR czy jednak jakaś współczesna konstrukcja?
Chodzi mi o to, że miałem zamiar zrobić tuning tego motorka polegający na kompletnie nowym silniku 80cm3, zapłonie i gaźniku współczesnym i złożenie go na nowych częściach ale teraz patrząc na stopień jego oryginalności zastanawiam się nad odnawianiem każdego elementu i pozostawienie w oryginale. NP. mam nowe koła ale to produkcja współczesna i rozważam teraz czy nie odnowić obręcze, wypolerować, bębny wyszkiełkować i zmienić jedynie szprychy i składać go z jego własnych oryginalnych części. Chętnie posłucham co o tym myślicie? Mile widziane jakieś sugestie.
Jakiś czas temu kupiłem Simsonka z zamiarem odrestaurowania i właśnie zabrałem się za rozbieranie motorka. Zdjęcie w stanie jakim go kupiłem.
Jest do remontu ale nie jest ruiną. Co ciekawe im bardziej go rozbieram tym bardziej dochodzę do wniosku, że jest w stanie bardzo zbliżonym do oryginału. Prawie wszystkie śrubki to ESKI. Co więcej choć na pokrywie widniał napis "Electronic" to byłem sceptyczny. Jednak po zdjęciu kapy wychodzi, że rzeczywiście zapłon jest elektroniczny. I teraz mam pytanie do osób bardziej zagłębionych w temat czy zapłon który jest na zdjęciach to rzeczywiście oryginalny zapłon DDR czy jednak jakaś współczesna konstrukcja?
Chodzi mi o to, że miałem zamiar zrobić tuning tego motorka polegający na kompletnie nowym silniku 80cm3, zapłonie i gaźniku współczesnym i złożenie go na nowych częściach ale teraz patrząc na stopień jego oryginalności zastanawiam się nad odnawianiem każdego elementu i pozostawienie w oryginale. NP. mam nowe koła ale to produkcja współczesna i rozważam teraz czy nie odnowić obręcze, wypolerować, bębny wyszkiełkować i zmienić jedynie szprychy i składać go z jego własnych oryginalnych części. Chętnie posłucham co o tym myślicie? Mile widziane jakieś sugestie.