• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Forum o Simsonach Elektryka v
« Wstecz 1 … 29 30 31 32 33 … 55 Dalej »
Zapłon simson s 50 duo pyt zw. z cewkami

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Zapłon simson s 50 duo pyt zw. z cewkami
Kamil22555
Offline

Średnio zaawansowany

Postów: 209
Pojazd: Simson Duo 4/1
Skąd: Drezdenko
Dołączył: 05-03-2015
Reputacja: 2
#1
14.03.2015, 14:52
Witam ponieważ JM zakłada mi zapłon LFK, postanowiłem sprzedać od swojego starego zapłonu cewki bo stator był nie taki. Wiem że jedną cewkę mam nową, ale mam dwie cewki pozostałe stare z instalacji 6V. Jak mogę je sprawdzić czy są dobre? Jak sprawdzić, która cewka od czego jest ? Jak sprawdzić, czy one działają w taki sposób, aby ich nie uszkodzić ? I w jaki sposób można sprawdzić, czy to cewka 12V czy 6V ?
Kornel[LWG]
Offline

PRO

Postów: 918
Pojazd: Simson S51 B1-4
Skąd: Runowo
Dołączył: 05-05-2014
Reputacja: 41
#2
16.03.2015, 21:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.03.2015, 21:20 przez Kornel[LWG].)
Cewka 12V a 6V różnią się wielkością.
No cóż aby sprawdzić czy działają musisz założyć w innym simku s50 duo.Chociaż jak działały wcześniej to i teraz powinny działać.
1 – cewka zapłonowa, ( przewód brązowo-biały)
2 – cewka zasilająca reflektor przód/tył, ( przewód czerwono-biały)
3 – cewka zasilająca światło hamowania i doładowująca akumulator, ( dwa przewody, żółto-czerwony i szaro-czerwony)

To by było na tyle.Pomogłem daj + do reputacji nie żałuj Biggrin
Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2
60/2 Black Racnig
Ducati Energia
piwo
Kamil22555
Offline

Średnio zaawansowany

Postów: 209
Pojazd: Simson Duo 4/1
Skąd: Drezdenko
Dołączył: 05-03-2015
Reputacja: 2
#3
16.03.2015, 23:26
Dzięki Kornel. A to za dużo roboty, ponieważ cewki mam luzem, bo aparat zapłonowy tzn stojan nie pasował do mojej 50 tki Dlatego je roz mątowałem. Wiem że jedna cewka jest nowa i chyba 12 V a dwie pozostałe stare to chyba 6V. Nie mam tylko pewności czy te dwie stare są działające. Może jakiś elektryk mi to sprawdzi jakie to cewki o jakim pradzie i czy działają ? Jak myślisz ?
Kornel[LWG]
Offline

PRO

Postów: 918
Pojazd: Simson S51 B1-4
Skąd: Runowo
Dołączył: 05-05-2014
Reputacja: 41
#4
17.03.2015, 18:15
To już do ciebie zależy jak to załatwisz.Ale do elektryka możesz dać.
Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2
60/2 Black Racnig
Ducati Energia
piwo
piccolo
Offline

Wtajemniczony

Postów: 31
Pojazd: Simson Duo
Skąd: 3-city
Dołączył: 01-03-2015
Reputacja: 2
#5
11.04.2015, 22:58
Podłącze się pod temat,czy duo odpali bez akumulatora zapłon platynkowy,czy musi być podpięty,za chiny nie mogę wykrzesać z niego iskry,opisze jak to jest podłączone z cewki wychodzi kabel do kondensatora,z kondensatora na platynki a drugi do cewki wn,z cewki drugi idzie na masę,iskry brak,nawet jak odpiąłem cewkę nn i podałem z akumulatora rozwierając platynki zero reakcji cały czas zwarcie
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rożnice między cewkami Sławjuti 7 3,829 10.03.2020, 12:27
Ostatni post: IFA_1988
  Simson zapłon elektronik cagiva4 4 1,666 19.12.2019, 14:04
Ostatni post: cagiva4
  zapłon simson haski1974 4 1,567 20.02.2018, 11:58
Ostatni post: simson514
  zapłon LFK simson s51 otmar666 5 2,495 12.03.2017, 18:11
Ostatni post: jaro5
  Zapłon SIMSON 12V 42/21W PLITZ Damian25367 3 1,457 17.12.2016, 13:10
Ostatni post: Damian25367

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa