10.03.2018, 20:25
Witam Simson po remoncie ale dalej nie mogę dojść z nim do stanu nadającego się do jazdy.
SIMSON S51 PLATYNKI
REMONT
cylinder almot 60
Tłok MZA
Łożyska
Simeringi
Po remoncie zalalem benzyna olej Orlen 2T 33ml na litr przeczytałem że trzeba na takiej mieszance docierać. Na dyszy 70 bardzo go dlawilo na wysokich obrotach mimo prób regulacji, 72 też nie pomogła na 78 i zmniejszonej dawce paliwa na iglicy wkręcał się na obroty ale dostawał samozapłonu zdjęcie fajki nie pomagało trzeba było go zamulic biegiem. Dysza 74 okazała się w miarę najleszpa lecz zostaje problem samozapłonu nie spada z obrotów przy zmienię biegów gdy wcisne sprzęgło na dluzej. Simson bardzo kopci na kolanko wydechu cieknie olej świeca okopcona patrzyłem przez otwór głowicy tłok jest cały czarny. Na wysokich obrotach podczas jazdy dostaje zapłonu stykowego słychać metaliczne uderzenia opóźnienie zaplonu nic nie dalo.
Dałem głowice stara przeczytałem na necie że nie trzeba zmieniać że spasuje do 60.
Czy może być tak że komora spalania jest za mała ? Silnik jest po remoncie szczelny i w komorze jest przez to za duże ciśnienie i dostaje zapłonu pod wpływem ciśnienia ?
Czy to po prostu problemy z gaźnikiem nie wiem może nie potrafię go wyregulować bądź już się nie da go wyregulować i nadaje się do zmiany ? Nie mam od kogo podmienić gaznika. 16n3 taki mam
Wponiedziałek kupie nową uszczelkę pod głowicę i dołożę do niej uszczelkę mm grubości może tym sposobem zwiększy się komora spalania zmniejszy ciśnienie i przestanie stukac
Cylinder na dotarciu przejechane 10km, nie chce zniszczyć. Nowego cylindra
SIMSON S51 PLATYNKI
REMONT
cylinder almot 60
Tłok MZA
Łożyska
Simeringi
Po remoncie zalalem benzyna olej Orlen 2T 33ml na litr przeczytałem że trzeba na takiej mieszance docierać. Na dyszy 70 bardzo go dlawilo na wysokich obrotach mimo prób regulacji, 72 też nie pomogła na 78 i zmniejszonej dawce paliwa na iglicy wkręcał się na obroty ale dostawał samozapłonu zdjęcie fajki nie pomagało trzeba było go zamulic biegiem. Dysza 74 okazała się w miarę najleszpa lecz zostaje problem samozapłonu nie spada z obrotów przy zmienię biegów gdy wcisne sprzęgło na dluzej. Simson bardzo kopci na kolanko wydechu cieknie olej świeca okopcona patrzyłem przez otwór głowicy tłok jest cały czarny. Na wysokich obrotach podczas jazdy dostaje zapłonu stykowego słychać metaliczne uderzenia opóźnienie zaplonu nic nie dalo.
Dałem głowice stara przeczytałem na necie że nie trzeba zmieniać że spasuje do 60.
Czy może być tak że komora spalania jest za mała ? Silnik jest po remoncie szczelny i w komorze jest przez to za duże ciśnienie i dostaje zapłonu pod wpływem ciśnienia ?
Czy to po prostu problemy z gaźnikiem nie wiem może nie potrafię go wyregulować bądź już się nie da go wyregulować i nadaje się do zmiany ? Nie mam od kogo podmienić gaznika. 16n3 taki mam
Wponiedziałek kupie nową uszczelkę pod głowicę i dołożę do niej uszczelkę mm grubości może tym sposobem zwiększy się komora spalania zmniejszy ciśnienie i przestanie stukac
Cylinder na dotarciu przejechane 10km, nie chce zniszczyć. Nowego cylindra