03.08.2015, 17:39
Witam serdecznie wszystkich jestem nowy na forum i mam dylemat . Po pierwsze w mojej starej głowicy został ukręcony gwint mam też drugą głowice w której komora spalanie jest wręcz poniszczona tutaj zdjęcia http://pics.tinypic.pl/i/00689/sqjai64kkd27.jpg
A po drugie simson ma całą nowa górę tj cylek z tłokiem ciemnym 60 łożysko sworznia przejechane ok 250 km ale problem jest w tym że v max jest taki sam jak na starym cylku ddr czyli 60 km i tu jest problem . Dziwne jest też to że przy 50 ma już nawet sporawe obroty . Myślalem że ta mała predkosc jest spowodowana tym cylkiem ale to nie to. Jestem w kropce myśle że problem siedzi głębiej w silniku lub wyżej wymienionej głowicy ale prosze o nakierowaniu mnie na jakiś trop.
Dzięki za przeczytanie tak długiego postu i myśle że razem uda nam się z tym uporać
A po drugie simson ma całą nowa górę tj cylek z tłokiem ciemnym 60 łożysko sworznia przejechane ok 250 km ale problem jest w tym że v max jest taki sam jak na starym cylku ddr czyli 60 km i tu jest problem . Dziwne jest też to że przy 50 ma już nawet sporawe obroty . Myślalem że ta mała predkosc jest spowodowana tym cylkiem ale to nie to. Jestem w kropce myśle że problem siedzi głębiej w silniku lub wyżej wymienionej głowicy ale prosze o nakierowaniu mnie na jakiś trop.
Dzięki za przeczytanie tak długiego postu i myśle że razem uda nam się z tym uporać
