04.12.2015, 21:02
Co myślicie o tym tłumiku pod 60/70 lub w przyszłości nawet te 85
http://www.jackmotors.pl/tlumik-zt-tunin...-4112.html
http://www.jackmotors.pl/tlumik-zt-tunin...-4112.html
04.12.2015, 21:02
Co myślicie o tym tłumiku pod 60/70 lub w przyszłości nawet te 85
http://www.jackmotors.pl/tlumik-zt-tunin...-4112.html
05.12.2015, 00:01
Lepszy będzie spawak robiony pod cylinder
05.12.2015, 00:42
Adrian1392 Masz jakieś podstawy żeby twierdzić że wydech spawany będzie lepszy ? Niech autor dokładniej rozwinie swoje pytanie , ile kanałów itp.
05.12.2015, 01:28
Wydaje mi się, że wydech robiony seryjnie będzie, gorszy niż IDEALNIE strojony i robiony pod cylinder i wymagania, jestem tego prawie, że pewien.
05.12.2015, 01:32
Ten spawak jest wyliczony pod dane rozne pojemnosci, ja bym wolal dac komus do roboty spawaka wyliczonego pod np.moj cylinder
05.12.2015, 03:16
Ale testowaliście oba wydechy ? No właśnie , tu tutaj ja bym wolał zapytać kogoś kto się w takich sprawach zna niż wywalić ok 500 zł w błoto. Kojarzycie majstra ''pypa'' ? przecież on ma teraz w simie jak dobrze pamiętam 60/5 (mogę się mylić) z tym właśnie wydechem i podobno to konkretnie lata więc jego też warto zapytać, również afro z forum posiada ten w 70/6/3, on latał wcześniej na innym wydechu więc też może mieć coś do powiedzenia. Tyle ode mnie a zrobisz jak uważasz
05.12.2015, 12:06
Widać wypowiadają się "majstry" którzy nie mają zielonego pojęcia.. Jak komuś z was uda się wyliczyć idealny wydech pod wasz cyl to powodzenia życzę .. Wydech zt jest robiony metoda hydroformingu , poczytajcie trochę o tym bo nie chce mi się tu tego opisywać , ale w skrócie jest on gładki jak d*pa niemowlaka. A w spawaku masz zagięcia i zależnie czym był spawany w przypadku mig gluty w środku. By uzyskać efekt jak w tego typu wydechach musielibyśmy go wyspawać z 100 elementów min. Następnie jest on od ZT więc mówi samo za siebie.. Rezo na nim jak luj . Jak ktoś dalej nie wierzy to niech sobie kupi ZT i wyliczy oraz wyspawa spawaka , załóżcie do tego samego seta i się przekonacie Tyle z mojej strony .
(05.12.2015, 01:28 )Adrian1392 napisał(a): Wydaje mi się, że wydech robiony seryjnie będzie, gorszy niż IDEALNIE strojony i robiony pod cylinder i wymagania, jestem tego prawie, że pewien. Tyle że większość wydechów robionych w PL jest liczona w EC2, który nie uwzględnia nawet powierzchni okna wydechowego.
05.12.2015, 17:37
Kudybka mnie też miałeś na myśli pisząc ''majstry'' ? a co ja źle napisałem ? Ludzie myślą że jak kupią sobie spawaka bo zajebiście wygląda ( może nawet zwykłą masówkę z JM ) to już będzie zap*erdalać a nie mają pojęcia nawet ''z czym to sie je'' że tak powiem. A tak jak wspomiał Rejzor wyliczenia polskich wydechów są jakie są niestety
06.12.2015, 00:10
(05.12.2015, 17:37 )arto121 napisał(a): Kudybka mnie też miałeś na myśli pisząc ''majstry'' ? a co ja źle napisałem ? Ludzie myślą że jak kupią sobie spawaka bo zajebiście wygląda ( może nawet zwykłą masówkę z JM ) to już będzie zap*erdalać a nie mają pojęcia nawet ''z czym to sie je'' że tak powiem. A tak jak wspomiał Rejzor wyliczenia polskich wydechów są jakie są niestetyCiebie nie Ja na razie nie znam swoich wzorów do wyliczania wydechów więc korzystam z ec2 , nie powiem ze wychodzą idealne ale najgorsze nie są Aktualnie mam wyliczonego i będzie z 20 elementów , nigdzie nie widziałem z takiej ilości stożków więc liczę na dobre efekty Ja osobiście używanego spawaka ani masówy bym nie kupił bo po prostu nikt nie podaje strojenia ani schematu na jakim był tworzony..
06.12.2015, 00:34
Uwierz mi - jest wiele spawaków z liczbą elementów nawet ciut większą niż 20
A co do EC2, to sam nie twierdzę, że jest jakieś tragiczne (sam go używałem do paru wydechów), ale pozostawia wiele do życzenia. Było już kilka osób, które liczyły z pomocą wiedzy zawartej w Two Stroke Performance Tuning od G. Bella, ale to wymaga już trochę większego ogarnięcia tematu. |
|