11.11.2015, 23:11
Czy zwiększając dyszę główną w gaźniku AMAL 19 T jest wymagana regulacja zapłonu LFK simson ?
11.11.2015, 23:11
Czy zwiększając dyszę główną w gaźniku AMAL 19 T jest wymagana regulacja zapłonu LFK simson ?
17.11.2015, 15:21
Co do dysz to oryginalną w tym gaźniku AMAL 19T miałem główną dysze 80 a powietrzną 39. Jak założyłem dysze główną 90 i odpaliłem motor, to ten chwilę pochodził i sam gasł. Wydaje mi się, że go zalewa. Dzisiaj założę dyszę główną 75 i zobaczymy jak simson bd chodził i jeździł na 3 biegu.
17.11.2015, 19:19
jaką posiadasz pojemność?
17.11.2015, 23:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.11.2015, 00:04 przez Kamil22555.)
Simson S50 trzybiegowy, tuningowany na 80.
Wkładałem dzisiaj 4 dysze główne do gaźnika AMAL 19T po kolei, zaczynając kolejno od 75 mm, 80 mm, 85 mm i 90 mm i na każdej z tych dysz silnik reagował tak samo. Iglica na środku ( nie ruszana ), dysza powietrzna nie zmieniana oryginalna 39 mm, gaźnik czyszczony, paliwo dochodzi. Po zapaleniu i dodaniu gazu silnik dostał wysokich obrotów i po paru minutach sam gasł na każdej z wyżej wymienionych dysz i gaźnika nie szło wyregulować wgl. Zastanawia mnie jeszcze kwestia zbierającego się nadmiaru oleju w końcówce tłumika, chociaż silnik nie dymi ? Kto wie czy nie bd musiał wymienić uszczelniaczy na wale z powodu chwytania lewego powietrza, lub brania oleju ze skrzyni. Tylko nie wiem, którędy mógłby łapać te lewe powietrze ? To mnie najbardziej zastanawia ? Może, wtedy problem zostanie rozwiązany ? Już nic innego mi do głowy w tej kwestii nie przychodzi...
18.11.2015, 17:25
Lewe powietrze może łapać na połączeniu cylinder-gaźnik,pod uszczelką cylindra,na simeringu.
18.11.2015, 23:56
Jutro o 9 rano silnik idzie na stół. ma za dużo oleju na wale korbowym, co mnie mocno nie pokoi. Ale kurcze jak chodził i gasł to nic nie dymił. Dlatego zastanawia mnie skąd wziął się olej na wale korbowym ? Po spuszczeniu ze skrzyni oleju mało co go ubyło. Jutro się przekonam z kąd olej na wale, bo tak nie może być, żeby silnik po odpaleniu sam gasł i gaźnik nie dał się w żaden sposób wyregulować
19.11.2015, 18:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017, 23:54 przez Enduro.s70.)
Simering do wymiany
19.11.2015, 20:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.11.2015, 20:16 przez Kamil22555.)
Właśnie złożyłem silnik. Mam wątpliwości czy to, aby wina uszczelniacza - simmeringu, ponieważ silnik nie dymił. W skrzyni było dużo oleju po zdjęciu kapy. Wał również był zaolejony. Całkiem możliwe jest że silnik podczas pracy mieszał olej ze skrzyni z benzyną. Przy rozbiórce silnika zauważyłem spawany lewy karter u góry . Kto wie czy tamtędy nie mieszał sobie oleju i nie łapał lewego powietrza przez co nie szło go, w żaden sposób wyregulować i uzyskać z niego jaką kol wiek moc ? Dla pewności okleiłem miejsce spawu specjalnym klejem do łączenia pęknięć bloków silników.
Jutro rano silnik wkładam w ramę i poddaję próbie... |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
problem z rozmiarem dyszy w gaźniku | Karol9345 | 3 | 433 |
09.05.2024, 22:03 Ostatni post: Raakieta50ccm |
|
Porady na połączenie linki od gazu z tłokiem w gaźniku | Milos | 5 | 788 |
24.04.2023, 20:42 Ostatni post: adasiek185 |
|
Zaślepianie otworów w gaźniku | Simsonmaniacc | 2 | 1,090 |
22.04.2018, 23:14 Ostatni post: Simsonmaniacc |
|
Zwiększenie prędkości przelotowej | Blacha | 4 | 1,789 |
20.07.2017, 23:08 Ostatni post: Blacha |
|
Sruba w gazniku. | Magik | 5 | 2,227 |
20.02.2017, 21:49 Ostatni post: KsD |